تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813103182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف جنگ افروزی ها تضعیف مقاومت است/ مگر باید ابوبکر بغدادی با نتانیاهو عکس بگیرد؟


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: هدف جنگ افروزی ها تضعیف مقاومت است/ مگر باید ابوبکر بغدادی با نتانیاهو عکس بگیرد؟


کارشناس مسائل سیاسی کشورهای عربی تصریح کرد اگر فرض کنیم که سعودی ها هیچ نقشی در انفجار مسجد شیعیان در قطیف نداشته اند، بازهم مسئولیت کشته شدن مردم و ناامنی در منطقه برعهده آل سعود است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عبدالله زغیب، کارشناس سیاسی و گزارشگر شبکه الحدث، مقامات سعودی را مسئول کشته شدن شهروندان عربستانی در حمله تروریستی به مسجد امام علی (ع) در قطیف دانست و گفت: حتی اگر سازمان های امنیتی عربستان مستقیما در این حمله تروریستی نقشی نداشته باشند، بازهم از آنها سلب مسئولیت نمی شود، چراکه حفظ امنیت شهرها و روستاها و مردم برعهده حکومت سعودی است.

وی اضافه کرد: چنانچه این حمله را واقعا تروریست های داعش انجام داده باشند، سعودی ها باید منتظر حملات بیشتر در آینده باشند چون مشخص است که آنها توان مقابله با دست پرورده های خود را ندارند.

عبدالله زغیب هدف تمام بحران آفرینی ها و جنگ افروزی در منطقه را تضعیف محور مقاومت دانست و گفت: در گذشته امریکا دنبال برنامه ریزی بود و در دوران اوباما وارد مرحله اجرا شدند. در دوران جرج بوش موضوع خاورمیانه جدید مطرح شد و برخی کشورها که در محور مقاومت هستند نسبت به آن هشدار دادند اما بقیه کشورها بی توجه بودند و واکنشی نشان ندادند.

وی افزود: پس از روی کار آمدن اوباما، در ظاهر دیپلماسی نرم یا غیر درگیر، همان سیاست ها پیگیری می شود و فقط ابزارها تغییر کرده اما هدف یک چیز است و آن تشکیل خاورمیانه جدید براساس خواسته امریکاست.

زغیب حفظ امنیت رژیم صهیونیستی را یکی از اهداف مهم امریکا عنوان کرد و افزود: امریکا قصد دارد رژیم صهیونیستی به عنوان یک بازیگر اصلی درمنطقه تثبیت شود و  متاسفانه برخی ها فریب صحبت های ظاهری مقامات امریکا را خوردند و شما می بینید که همپیمانان عرب امریکا نیز دنبال این هستند که دولت سوریه را از سر راه بردارند.

این کارشناس عرب تصریح کرد: داعش و سازمان هایی که از القاعده منشعب شدند یک هدف را دنبال می کنند و آن ضربه زدن به محور مقاومت است. اکنون کشورهای همپیمان امریکا از اعراب گرفته تا غیر اعراب مانند ترکیه به دنبال این هستند که با انواع فتنه ها و قومی گرایی، محور مقاومت را تضعیف کنند.

وی تصریح کرد: مگر حتما باید ابوبکر بغدادی با نتانیاهو عکس بگیرد تا اتحاد آنها مشخص شود؟ داعش تاکنون حتی یک گلوله هم به سمت رژیم صهیونیستی و منافع آنها شلیک نکرده و برعکس، با تنها دشمن سرسخت صهیونیست ها می جنگد و حتی مجروحانشان در بیمارستان های صهیونیستی مداوا می شوند.

زغیب با اشاره به گسترش فعالیت تکفیری ها از سمال افریقا تا آسیای میانه و نیز تجاوز سعودی ها به یمن، تصریح کرد: این ها بخشی از جنگ بزرگ با مقاومت هستند.

وی افزود: متاسفانه اگر بحث درباره تجاوز و جنایت، مربوط به رژیم صهیونیستی باشد، می دانیم که آنها یک دشمن طبیعی هستند و جنایت هایشان هم بر اساس طبیعت جنایتکارانه آنها دیده می شود، اما اینکه یک کشور مدعی اسلام با شعارهای اسلامی و عربی به یک کشور اسلامی حمله کند و این همه جنایت مرتکب شود، دردآور است. آنها زنان و کودکان را می کشند به این بهانه که انصارالله به حرف آنها گوش نکرده. اگر واقعا به دنبال امنیت هستند انصارالله اعلام کرده که آماده گفتگو است اما اکنون آل سعود جنایت هایی را مرتکب می شود که صهیونیست ها در دیریاسین و جاهای دیگر مرتکب شدند. آنها گمان می کردند که یمنی ها را وادار به تسلیم می کنند اما نه تنها موفق نشدند بلکه باعث همبستگی تمام یمنی ها شده اند و مطمئن باشید بیشتر از این شکست خواهند خورد.
دانلود

لینک را کپی کنید


سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن