تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812891382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش نسیم مهر/ شاه کرمی: همه باید به کاهش جمعیت کیفری کمک کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


همایش نسیم مهر/ شاه کرمی: همه باید به کاهش جمعیت کیفری کمک کنیم استان‌ها > البرز - به مناسبت5 خرداد که روز ملی حمایت از خانواده های زندانیان است اداره امور زندان های استان البرز اقدام به برگزاری همایشی در این خصوص نمود.این مراسم با حضور مقامات کشوری و استانی، شهردار، اعضای شورای شهر، دادستان و رئیس کل دادگستری استان البرز برگزار شد. همچنین فریدون آسرایی هنرمند خوب کشورمان در این مراسم حضور داشت.

مهدی لاهوتی خبرآنلاین - البرز: در ابتدای مراسم حاجی رضا شاه كرمی دادستان استان البرز ضمن تشكر از حضار بیان كرد: انجمن حمایت از خانواده های زندانیان ، یك موسسه غیرانتفاعی است كه درآمد آن از خیرین تامین می شود وبیش از سه دهه از تآسیس این انجمن در شهر کرج می گذرد.
وی ادامه داد: این انجمن با هدف جلوگیری از آسیب پذیری دیگر اعضای خانواده تشكیل شده است و هدف آن كمك به این خانواده ها است و از موفقیت های این انجمن می توان به کسب رتبه 6 کشوری در بین 200 انجمن سراسر کشور اشاره کرد .
شاه كرمی افزود: مجموع درآمدهای این انجمن در سال 93، 7 میلیارد رد و 249 میلیون و 949 هزار و 720 ریال و مجموع هزینه های انجمن 4 میلیارد و 546 میلیون و 591 هزار و 77 بود . همچنین خانواده های تحت پوشش این انجمن 936 خانواده می باشد كه كمك های حمایتی با آنها تعلق می گیرد .
وی ادامه داد: همه باید به كاهش جمعیت كیفری كمك كنیم و این فرهنگ سازی باید بین همه آحاد مردم به وجود آورد و باید روی این فلسفه نیزبرنامه ریزی نمود چون همه ما در قبال آن مسئول هستیم .
دادستان البرز ادامه داد: مخاطبینی كه خدمات به آنها ارائه می شود خانواده زندانیان، زندانیان و ندامتگاه های تابعه است كه مبلغ تمامی خدمات ارائه شده به خانواده مددجویان در سال 93، 2 میلیارد و 251 میلیون و879 هزار و 900 ریال می باشد. از جمله خدمات دیگر می توان به برنامه های بهداشت و درمان ، پرداخت جرایم غیرعمد ،تامین جهیزیه برای خانواده مددجویان و پرداخت سبد كالا در هفت مرحله اشاره کرد .
وی همچنین افزود: بازدید از منزل خانواده مددجویان متقاضی ومساعدت و تحت پوشش قرار دادن آنان ، كمك و مساعدت به مددجویان بدون ملاقات و همچنین پرداخت هزینه های درمانی به زندان های استان البرز از دیگر برنامه های مهم این انجمن است .
در ادامه مراسم علی تركاشوند شهردار استان البرز ضمن خوش آمد گویی به مسئولین و خانواده های زندانیان بیان كرد: یكی از دغدغه های اصلی دادستان استان و مدیر كل زندان ها، خانواده های زندانیان می باشد و از اولویت های این عزیزان ایجاد درآمد پایدار برای این كار است.
وی در پایان افزود: با تدابیر در نظر گرفته شده دادستان ومدیر كل امور زندان ها فعالیت های مهمی در این خصوص انجام گرفته است. از جمله خرید زمین برای مركز معاینه فنی خودرو كه درآمد حاصل از فعالیت این مركز صرف امور خانواده زندانیان و موسسه سرپرستی ایتام می گردد. همچنین ایجاد آژانس تاكسی تلفنی پاركینگ خودروها در بلوار طالقانی شمالی، فروشگاه های پوشاك و كیوسك خیاطی انجمن از دیگر فعالیت حمایتی این انجمن می باشد.

کلید واژه ها: استان البرز -




سه شنبه 5 خرداد 1394 - 17:37:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن