تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819620668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر عامل مرکز توسعه آموزش‌های نوین ایرا ن: داشتن هوش اجتماعی بالا لازمه موفقیت روابط‌عمومی‌هاست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر عامل مرکز توسعه آموزش‌های نوین ایرا ن:
داشتن هوش اجتماعی بالا لازمه موفقیت روابط‌عمومی‌هاست
مدیر عامل مرکز توسعه آموزش‌های نوین ایران گفت: مسئولان روابط عمومی‌ها باید دارای هوش اجتماعی بالا باشند.

خبرگزاری فارس: داشتن هوش اجتماعی بالا لازمه موفقیت روابط‌عمومی‌هاست



به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حسین علیان پیش از ظهر امروز در نشست مشترک روابط‌ عمومی‌های شهرستان سمیرم در محل سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمیرم با تاکید بر افزایش بهره‌وری اظهار کرد: در بحث مدیریت روابط عمومی شاخص‌های بهره وری شامل دو بخش کارایی و اثربخشی است.
وی با بیان اینکه اثربخشی به معنای انجام کارهای درست (یعنی چقدر آن کار را درست انجام داده‌ایم) و کارایی نیز به معنی انجام درست کارها است، افزود: چنانچه فعالیتی کارایی خوبی داشته باشد ولی اثربخشی نداشته باشد بهره‌وری آن منفی است.
مدیر عامل مرکز توسعه آموزش‌های نوین ایران با تاکید بر اهمیت بهره‌وری و عوامل مؤثر در ارتقاء ایجاد شرایط لازم برای بهره‌وری مناسب تصریح کرد: بحث بهره‌وری در تمام زندگی ما جاری است و هر کس باید به نسبت توانمندی‌هایش تلاش کند.
وی همچنین به نکات مدیریتی در قرآن اشاره کرد و گفت: رشد بهترین واژه بهره‌وری در قرآن است که بر این اساس چنانچه هر روز نسبت به روز گذشته نکته جدیدی در زندگی یاد بگیریم در مسیر رشد قرار می‌گیریم و در غیر این‌ صورت ضرر کرده‌ایم.
این عضو هیئت علمی دانشگاه زمان را مهم‌ترین اصل در مدیریت دانست و اضافه کرد: سرمایه اصلی ما زمان است که خداوند نیز در قرآن نیز به آن قسم خورده است و باید از زمان بهترین بهره‌وری را ببریم.
وی با بیان اینکه ایمان مراتب مختلفی دارد، عشق و علاقه به کار را یکی از مراتب ایمان دانست و افزود: در سیستم مدیریت جهانی بر عشق ورزیدن و کار را با علاقه انجام دادن تاکید شده است.
علیان همچنین شاداب سازی چهره سازمان‌ها را از وظایف روابط عمومی‌ها دانست و اظهار کرد: به دنبال بهترین‌ها باشیم و هیچ عملی را بدون تحقیق و پژوهش انجام ندهیم.
وی با اشاره به رویکرد قرآن در مورد ارتباطات،اسلام را بهترین منبع برای استخراج تعالیم دانست و افزود: دین مبین اسلام دارای مفاهیم ارزشمند است که باید تلاش کنیم رویکرد اسلامی را در زندگی خود پیاده کنیم.
مدیر عامل مرکز  توسعه آموزش‌های نوین ایران، صبور بودن و نظم را در ارتقاء بهره‌وری موثر دانست و بیان کرد: بیش از 50 درصد موفقیت روابط عمومی‌ها بر روی آیتم نظم است.
وی با تاکید بر اینکه مهم ‌بودن در مفید بودن است، خودسازی را از دیگر عوامل موفقیت در بحث مدیریت عنوان کرد و گفت: در راستای خودسازی و تهذیب نفس باید تلاش، توکل به خدا و توسل را در رأس فعالیت‌های خود قرار دهیم و از تکبر، طمع و حسادت دوری کنیم.
علیان بر داشتن روحیه پژوهشگری و توجه به مدیریت استعدادها در مشاغل تاکید کرد و اذعان کرد: روابط عمومی‌ها باید افرادی برون‌گرا، دارای هوش اجتماعی، کلامی، اخلاقی و معنوی بالا باشد.
وی با بیان اینکه جامعه امروز ما نیاز به افراد رشد یافته دارد، گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان بازوان اصلی مدیران هستند و روابط عمومی‌ها نیز ضمن برخورداری از حمایت مدیران و آموزش‌های لازم باید با همت و تلاش خود جایگاه دستگاه را ارتقاء دهند.
انتهای پیام/63016/ق

94/03/05 - 14:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن