تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798727233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسي مسائل شهرداري ها و دهياري هاي 6 حوزه انتخابيه در ديدار نمايندگان مجلس با رئيس سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۱۷ب.ظ)
بررسي مسائل شهرداري ها و دهياري هاي 6 حوزه انتخابيه در ديدار نمايندگان مجلس با رئيس سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور موج - مسائل و مشكلات مرتبط با شهرداري ها و دهياري هاي 6 حوزه انتخابيه عصر دوشنبه، چهارم خرداد، در ديدار نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با مهندس خندان دل، معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير كشور و رئيس سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور، بررسي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي ايران پور نماينده مباركه، محمدحسن دوگاني نماينده فسا، عبدالكريم جميري، نماينده نماينده بوشهر، گناوه و ديلم، سيد احسن علوي، نمايندە سنندج، ديواندره و كامياران، سيدسعيد زمانيان دهكردي، نماينده شهركرد، نعمت اله منوچهري، نماينده پاوه، جوانرود، ثلاث باباجاني و روانسر؛ ‌نمايندگان مردم در خانه ملت بودند كه در اين ديدارها حضور داشتند.
در اين ديدارها كه با حضور نمايندگان مجلس و تني چند از شهرداران و روساي شوراهاي اسلامي شهرها و مهندس خندان دل، معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير كشور و رئيس سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور و معاونان و مديران اين سازمان، انجام شد؛ برخي مسائل و مشكلات مربوط به بخش هاي مديريت شهري و مديريت روستايي حوزه هاي انتخابيه نظير: ضرورت تامين درآمدهاي پايدار براي شهرداري ها، تامين ماشين آلات مورد نياز شهرداري ها و دهياري ها، رفع مشكلات مربوط به ساختار سازماني و نيروي انساني شهرداري ها، ضرورت حمايت از شهرداري هاي كوچك و تاره تاسيس و دهياري ها، تقويت اتش نشاني ها، توسعه حمل و نقل عمومي شهري، كمك به مديريت پسماندها و... توسط حاضران مطرح شد.
سپس مهندس خندان دل مباحث كلان بخش هاي مديريت شهري و روستايي و برنامه هاي عمده دولت، وزارت كشور و سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور به منظور ارتقاي سطح خدمات شهرداري ها و دهياري ها به شهروندان را تشريح و ضمن مطرح نمودن پرسش هايي در زمينه وضعيت خدمات رساني شهرداري ها و دهياري ها به مردم و نقاط قوت و كاستي هاي موجود، دستورات لازم براي رفع برخي كاستي ها و مشكلات را صادر کرد.
مهندس خندان دل در اين ديدارها گزارشي از اقدامات صورت گرفته براي تامين 5200 دستگاه انواع ماشين آلات مورد نياز شهرداري هاي زير 50 هزار نفر جمعيت و دهياري ها نظير ماشين آتش نشاني، حمل زباله و برخي ماشين آلات سنگين و نيمه سنگين كه در سال گذشته انجام شد و ماشين الات در حال واگذاري است،براي حاضران بيان کرد.
وي افزود: به منظور كمك به آسفالت معابر شهرها و روستاها تفاهم نامه اي به منظور تامين قير مورد نياز با نصف بهاي بورس منعقد شده و هم اكنون شهرداري ها و دهياري ها در حال استفاده از اين امكان براي آسفالت معابر خود هستند.
رئيس سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور در ادامه اظهار كرد: با همفكري نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در بودجه سال 93 كشور كمك هايي براي شهرداري هاي زير 50 هزار نفر جمعيت و دهياري ها در زمينه هاي چون تامين ماشين آلات و قير لحاظ شد كه با نظر مثبت نمايندگان مجلس به عملكرد مناسب وزارت كشور در اين موضوعات، مقرر شد اين كمك ها در سال 94 هم براي شهرداري ها تا جمعيت 100 هزار نفر ادامه يابد و اين موضوع در بخش دايمي بودجه نيز لحاظ شد.
خندان دل همچنين اظهار كرد: طرح بازنگري مقررات اداري و استخدامي شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور بزودي در صن علني مجلس شوراي اسلامي مطرح مي شود كه در صورت تصويب گام موثري در حمايت از شهرداران و كاركنان شهرداري ها خواهد بود.
وي افزود: تمام اقدامات مرتبط با استخدام و تشكيلات شهرداري ها به سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور تفويض شده است و ماهم موضوعات مربوط به شهرداري هاي زير يكصد هزار نفرجمعيت را به استانداران تفويض نموده ايم اما درعين حال بايد از گسترش بي رويه تشكيلات شهرداري ها و حضور نيروي مازاد در انها جلوگيري نماييم؛ زيرا مشكلات ناشي از گسترش بي رويه نيروي انساني تا 30 سال ادامه خواهد داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن