تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818913373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر ورزش: کمیسیون فرهنگی مجلس در حال بررسی حوادث دیدار فینال لیگ برتر والیبال است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون وزیر ورزش: کمیسیون فرهنگی مجلس در حال بررسی حوادث دیدار فینال لیگ برتر والیبال است ارومیه - ایرنا - معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با تشکیل کمیته ویژه ای در حال بررسی حوادث ضرب و شتم تماشاگران ارومیه ای در دیدار فینال لیگ برتر والیبال سال 93 هستند.


عبدالحمید احمدی روز یکشنبه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه در روزهای پایانی سال 93 شاهد برخی رفتارهای ناهنجار علیه تماشاگران ارومیه ای بودیم که حساسیت این مسئله باعث شد کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی وارد عمل شود.
وی اظهار کرد: در کشور ما حساسیت برخی مسابقات ورزشی در کسب برد و باخت ها موجب چنین حوادث تلخ و ناگواری می شود که نیازمند فرهنگ سازی عمیق و تاثیرگذار است.
احمدی گفت: کمیته ای متشکل از نمایندگان مجلس استان تهران، نماینده شهرستان تکاب، میاندوآب و شاهین دژ، نماینده وزارت ورزش و جوانان و نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در حال بررسی و اعلام نظر نهایی برای موضوع وقایع لیگ برتر والیبال هستند.
وی در ادامه رمز توسعه ورزش پایدار را همگانی کردن ورزش در سطح جامعه عنوان کرد و افزود: پرهیز از نگاه یک سویه و ایجاد امکانات و شرایط ورزش برای همه آحاد مردم تاثیر بسزایی در این زمینه دارد.
احمدی گفت: تشکیل شورای راهبردی ورزش همگانی و تعامل و هم اندیشی تمامی ارگانهای ذیربط می تواند کمک حال وزارت ورزش در همگانی کردن ورزش باشد.
وی افزود: آموزش و پرورش و دانشگاه ها بهترین ظرفیت را برای همگانی کردن ورزش در اختیار دارند.
احمدی با اعلام اینکه در حال حاضر یک هزار نفر عضو انجمن خبرنگاران ورزشی کشور هستند گفت: تامین مسائل حقوقی و بیمه خبرنگاران توسط معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید مورد توجه این وزارتخانه قرار گیرد تا این قشر زحمتکش انگیزه لازم برای ادامه فعالیت معیشتی خود را داشته باشند.
وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های ورزشی تا حد امکان در حوزه توجه به فعالیت خبرنگاران و عکاسان در پوشش خبری مسابقات داخلی و خارجی را فراهم کرده است.
وی در خصوص اتفاقات رخ داده در بازی دو روز گذشته تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران گفت: به نظر من مسئولان باشگاه تراکتورسازی مسئولیت پاسخگویی به اتفاقات ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و نتیجه ای که نگرفتند، هستند.
احمدی گفت: تراکتور بازی 3 بر 1 برده را در مقابل دیدگان 100 هزار تماشاگر به راحتی با تساوی 3 بر 3 عوض کرد در حالی که می توانست در بهترین شرایط قهرمان لیگ فوتبال کشور شود.
وی ادامه داد: برد و باخت جزئی از ورزش است و تیم هایی که امتیاز از دست می دهند باید به جای مقصر دانستن دیگران اندکی به عملکرد خود بیندیشند و حرفه ای فکر کنند.
عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی وزیر ورزش و جوانان به همراه مسعود امینی مدیر کل دفتر امور استانهای این وزارتخانه روز یکشنبه برای شرکت در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی به شهر ارومیه سفر کرده است.
در این مراسم که در سالن اجتماعات کانون بسیج ارومیه برگزار شد از خدمات علی خلیلی تجلیل به عمل آمد و عبدالله چمن گلی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان آذربایجان غربی معرفی شد.
7126/6008



27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن