تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817241765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شفیعی: نگران غیبتم در فینال لیگ‌برتر نیستم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شفیعی: نگران غیبتم در فینال لیگ‌برتر نیستم
با توجه به اینکه تراکتورسازی 3 مدافعش را برای بازی با نفت یعنی فینال لیگ در اختیار ندارد، این تیم کار سختی برای مهار مهاجمان حریف دارد اما باید دید تونی از چه شیوه هایی برای این بازی فوق حساس استفاده می‌ کند.

به گزارش "ورزش سه"، خالد شفیعی که در دیدار با استقلال 3 کارته شد و به این ترتیب فینال لیگ را از دست داد در مورد پیروزی مقابل آبی های تهران گفت: فقط خدا را شاکریم که بردیم. ما می‌ دانستیم که یک بازی حساس داریم، استقلال هم امید داشت که این بازی را ببرد تا حداقل بتواند سهمیه ای کسب کند اما خدا به ما کمک کرد و هر چه زدیم درون دروازه استقلال جای گرفت، با انجام یک بازی منطقی به هدف رسیدیم و فکر می‌ کنم تمام آن عزیزانی که به استادیوم آمدند با این برد خوشحال شدند.

وقتی از مدافع تراکتورسازی سوال شد که فکر می‌ کردند به استقلال بتوانند 4 گل بزنند یا خیر پاسخ داد: فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و هر چه باشد ما فقط به برد فکر می‌ کردیم. حالا در این بین توانستیم 4 گل هم بزنیم که خیلی خوب شد.

این بازیکن در مورد از دست دادن فینال به دلیل سه کارته شدن نظرش را اینگونه بیان کرد: نمی‌ توانم برای بازی مهم کنار تیم باشم و بابت این قضیه ناراحتم ولی از بیرون برای تراکتورسازی دعا می‌ کنم. امیدوارم 3 امتیاز را بگیریم و قهرمان شویم. شرایط به نوعی شد که در این دیدار محروم شدم. در بازی هایی مثل بازی با تیم های استقلال، پرسپولیس احتمال کارت گرفتن بالاست ولی از طرفی شیرین ترین برد فوتبال را تجربه کردم و این باعث می‌ شود غیبتم در فینال را کمتر احساس کنم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که اگر در فینال به نفت نمی‌ خوردم دوست داشت رویاروی چه تیم بازی کنند گفت: فرقی ندارد ما باید برای قهرمان شدن 3 امتیاز را بگیریم و مهم این است که مقابل چه تیمی این کار را انجام دهیم.

شفیعی در پایان با اشاره به اینکه به هیچ وجه لیگ قهرمانان آسیا را دست کم نگرفته بودند، افزود: شاید برخی ها بگویند ما لیگ قهرمانان آسیا را دست کم گرفتیم و فقط روی لیگ‌برتر تمرکز کرده بودیم. باید بگویم نه، اصلا چنین چیزی نیست؛ اول از اینکه ما ابزار موفقیت در آسیا را نداشتیم، دوم ا ینکه خوش شانس نبودیم و در هر بازی مصدومان و محرومان زیادی داشتیم. همه چیز دست به دست هم داد تا در آسیا موفق نباشیم، بحث کردن در این باره بی فایده است چون ما الان فقط به فینال لیگ فکر می‌ کنیم.


14:24 1394/02/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن