تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819881887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گروسی: شهرک صنعتی شهریار از تخریب باغات جلوگیری می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گروسی:
شهرک صنعتی شهریار از تخریب باغات جلوگیری می‌کند
نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس گفت: شهرک صنعتی شهریار از تخریب باغات و آلودگی محیط زیست این شهرستان جلوگیری می‌کند.

خبرگزاری فارس: شهرک صنعتی شهریار از تخریب باغات جلوگیری می‌کند



به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، حسین گروسی صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی شهرک صنعتی شهریار که با حضور محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید محمدعلی سیدابریشمی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و علی سلیمانی مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: ساخت شهرک صنعتی شهریار کار بسیار بزرگی است و در حال حاضر به دلیل گستردگی صنایع، شهرک‌های صنعتی از ساوه، سمنان و البرز به استان تهران رسیده‌اند. وی با اشاره به قانون خروج صنایع تا 120 کیلومتری شهر تهران بیان کرد: نخستین مانع ساخت این شهرک محیط زیست بود، چرا که بر اساس قانون صنایع باید خارج از شعاع 120 کیلومتری شهر تهران باشند. نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تدبیر وزیر صنعت، معدن و تجارت و همکاری سازمان محیط زیست، موافقت دستگاه‌های ذی‌ربط جلب شد، البته این کار با محیط زیست هم‌خوانی کامل دارد، چرا که در شهرستان شهریار به دلیل نبود شهرک صنعتی باغات تخریب و تغییر کاربری داده می‌شوند. وی با اشاره به لزوم استفاده از صنایع غیرآلاینده در شهرک‌های صنعتی خاطرنشان کرد: صنایع غیرآلاینده در شهرک صنعتی شهریار مستقر خواهند شد و با فضای سبز به وجود آمده، بادهای منجیل که از غرب به شرق به تهران می‌وزند به صورت محسوسی پاکیزه خواهند شد و هوای این شهر را تلطیف خواهند کرد. گروسی در پایان متذکر شد: ساخت این شهرک صنعتی علاوه بر ایجاد اشتغال در سطح شهرستان شهریار، از تخریب باغات و آلودگی محیط زیست این شهرستان جلوگیری می‌کند.





انتهای پیام/3154/ر30

94/03/05 - 13:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن