تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805711111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت عتيقه‌جات خانه پدري براي بازگشت به آمريکا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ خرداد ۱۳۹۴ (۹:۱ق.ظ)
سرقت عتيقه‌جات خانه پدري براي بازگشت به آمريکا موج - پسر خلافکاري که براي سفر به آمريکا با همدستي دوستش اقدام به سرقت عتيقه‌جات خانه پدري‌اش کرده بود، توسط پليس تهران بزرگ شناسايي و دستگير شد.
به گزارش خبرگزاري موج، هشتم ارديبهشت سال جاري زني به همراه وکيل خود به دادسراي ناحيه 30 تهران مراجعه و اعلام کرد: پسرم به تحريک يکي از دوستانش اقدام به سرقت مقادير زيادي از اسباب و اثاثيه داخل منزل وي و اخذ وکالت محضري جهت نقل‌وانتقال اموال غيرمنقول بنده کرده است.
با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع «سرقت به شيوه متقلبانه» و به دستور شعبه اول دادياري دادسراي ناحيه 30 تهران، پرونده جهت رسيدگي در اختيار اداره چهاردهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.
شاکي پس از حضور در اداره چهاردهم پليس آگاهي، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: پسرم به نام محمدرضا از حدود يک سال پيش با فردي بنام «افشين. م» به عنوان تعميرکار تلويزيون و گوشي تلفن همراه آشنا و اين شخص پس از مدتي به منزل ما راه پيدا کرد؛ افشين. م در طي اين مدت، از سادگي پسرم که مدت 40 سال در خارج از کشور زندگي کرده و متاسفانه از نظر روحي-رواني بيمار بوده و تعادل روحي درستي نداشته و به بيماري سرع دچار مي‌باشد، سوءاستفاده کرده و او را به شيوه‌هاي مختلف فريب داده و شبانه تمام اجناس گران‌بها و عتيقه داخل خانه‌ام از قبيل تعداد زيادي ظروف نفيس متعلق به دوران قاجار، کتاب‌هاي نفيس خطي، قرآن‌هاي دست‌نويس قديمي، نقره جات، چندين تخته قاليچه، سکه‌هاي طلاي پهلوي و بيش از نيم کيلو طلا و جواهرات را از منزل خارج کرده است، بخشي از اين اجناس متعلق به برادرم است که در زمان سرقت در مسافرت خارج از کشور بود.
سرقت ظاهرا در چندين نوبت و در نيمه‌هاي شب انجام‌شده که برحسب تصادف يکي از اقوام بنده در يکي از شب‌ها و در حين سرقت، آقاي «افشين. م» را مشاهده، تعقيب و متوجه مي‌شود که اجناس سرقت شده را به منزلي در خيابان کريم‌خان منتقل کرده است؛ همان شب سرقت ضمن تماس تلفني با برادرم که در مسافرت بود، موضوع را اطلاع داده و او در پيگيري‌هاي تلفني به آقاي «افشين. م» تذکر داد که اجناس را باز پس بفرستد، اما؛ با اين وجود اين شخص هيچ توجهي به تذکرات برادرم نکرد، از اين فرد به عنوان سرقت و کلاه‌برداري شکايت دارم.
وکيل شاکي نيز در تکميل شکايت موکله خود به کارآگاهان گفت: پسر شاکي و شريک جرم وي به نام «افشين. م» از نبود برادر شاکي به علت مسافرت خارج از کشور استفاده کرده، شاکي را که به جهت کهولت سن از سطح هوشياري پاييني برخوردار است به دفترخانه اسناد رسمي برده و از وي جهت نقل‌وانتقال اموال، وکالت گرفته‌اند.
با آغاز اقدامات پليسي و شناسايي محل نگهداري اموال سرقت شده از خانه شاکي، کارآگاهان به اين محل مراجعه و در تحقيقات بعدي اطلاع پيدا کردند که منزل، متعلق به خواهر افشين در طبقه ششم يک مجتمع مسکوني است.
خواهر افشين پس از اطلاع از موضوع سرقتي بودن اموال صراحتا عنوان کرد که اين اموال در چندين نوبت توسط برادرش، به عنوان امانت به منزلش منتقل و پس از چند روز افشين تمامي آن‌ها را از خانه خارج کرده است.
در ادامه رسيدگي به پرونده، کارآگاهان در مورخه 23 ارديبهشت 94 اقدام به دستگيري افشين. م (متولد 1348) به عنوان يکي از مجرمان سابقه‌دار (از سال 76 تا 86) کرده و او نيز در اعترافات خود به سرقت اموال شاکي و فروش آن‌ها به مبلغ 100 ميليون تومان در خيابان منوچهري کرده است؛ بلافاصله محل فروش اموال مسروقه در خيابان منوچهري شناسايي، تعداد زيادي از اموال متعلق به شاکي کشف و به اداره چهاردهم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.
در ادامه و بنا بر اعترافات افشين. م مبني بر اقامت پسر شاکي در شهرستان ورامين – منطقه قرچک، «محمدرضا. م» نيز در مورخه 3 خرداد 94 دستگير و به اداره چهاردهم پليس آگاهي منتقل شد.
«محمدرضا. م» پس از دستگيري، در خصوص انگيزه خود به کارآگاهان گفت: قصد داشتم تا براي ادامه زندگي مجددا به آمريکا بازگردم و به همين علت قصد داشتم تا با فروش اموال عتيقه منزل پدري‌ام، هزينه تهيه خانه در آمريکا را تامين کنم.
سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکر استقامتي، معاون مبارزه با جعل و کلاه‌برداري پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: با دستور مقام قضائي، پسر شاکي به علت شرايط خاص جسماني و با تامين قرار قانوني آزاد و ديگر متهم پرونده جهت ادامه تحقيقات تکميلي در اختيار اداره چهاردهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن