تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806933940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیرستان دخترانه خیرساز دکتر اسپرورین در کرج افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


دبیرستان دخترانه خیرساز دکتر اسپرورین در کرج افتتاح شد استان‌ها > البرز - آیین افتتاح مدرسه دکتر اسپرورین با حضور نمایندگان کرج در مجلس،فرماندار شهر، رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشورو همچنین مدیران اموزش و پرورش و اداراه نوسازی مدارس استان البرز برگزار شد.

نیوشا فتحی زاده خبرآنلاین -البرز: در این مراسم دکتر محمدجواد کلیوند نماینده مردم کرج اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیین افتتاح مدرسه در ایام مصادف با نیمه شعبان اظهار داشت :در نظام جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی دارای یک سند است که فرا روی نظام می باشد و آحاد ملت ایران در گذشته و با شعارهایی که در زمان انقلاب دادند این سند را امضا کرده اند.
وی ادامه داد: انقلاب ما با این سند شناسایی می شود و در آن ابعاد کار مثل رشادت، جانبازی و خدمت خالصانه به خدا باز شده است و یکی دیگراز این ابعاد خدمت به خیرین است که در بحث ساخت و ایجاد مدارس، مساجد، تکایا و ابعاد مختلف اجتماعی به نظام کمک می کنند و این اقدامات قابل تقدیر است.
کولیوند افزود: به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود رادر بخش مجلس و جهت بهبود وضعیت فرهنگیان و همچنین توسعه ی فضاهای فیزیکی آموزشی در استان بکار گرفته و در بودجه سال 94 نیز از طریق شورا ، شهرداری و همچنین خیرین و تشویق آنها به قدم برداشتن در این راه همت میکینم تا در زمینه های آموزشی و به خصوص نوسازی مدارس بودجه ای که شایسته است به این بخش تعلق گیرد.
خسرو ساکی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در این مراسم اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح مدرسه خیر ساز دبیرستان دخترانه اسپرورین هستیم. این مدرسه سومین اقدام خیر این شهروند خیر ساز است که در استان البرز احداث کرده و تحویل آموزش و پرورش می دهد و سال گذشته نیز مدرسه کودکان استثنایی را تکمیل کرد و تحویل داد.
وی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز 3 هدف عمده را دنبال می کنند، هدف اول تامین نیاز فضاهای آموزشی و پژوهشی برای تحقق دولت آموزشی و هدف دوم دادن درس نیک اندیشی، نو دوستی و خیرخواهی است. لذا دانش آموزانی که در این مدرسه درس می خوانند از نزدیک با کار خیر این خیرساز مواجه شده و از آن درس میگیرند تا در آینده خود پیشگام این اقدامات باشند.
ساکی افزود: در استان 32 پروژه خیر در دست احداث می باشد و از سال گذشته تا کنون نیز 16 پروژه تحویل داده شده است
علی بهرامی، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس در استان البرز گفت: این پروژه یکی از پروژه هایی است که به دلیل نبود بودجه ساخت آن متوقف شد ،اما به خواست خداوند امسال شاهد افتتاح آن هستیم. همچنین یک قدم بزرگتر برداشته شده و مجمع خیرین استان که مکان مشخصی نداشت تا بتواند خیرین را در آنجا دور هم جمع کند امسال در کنار همین مجموعه شاهد افتتاح مکان اختصاصی خود خواهد بود.
وی ادامه داد: در این مدرسه 300 تا 400 دانش آموز در یک شیفت و حدود 700 دانش آموز در دو شیفت تحصیل می کنند و به دنبال این افتتاح و در استان اقدامات بعدی نیز که شامل بیش از 47 پروژه دولتی و 17 پروژه خیرین است، نیازمند کمک خیرین استان می باشد تا با کمک بودجه های دولتی بتوان گام های موثرتری در این راه برداشت.
رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور محمد رضا نیزحافظی در این مراسم اظهار داشت: در شرایط کنونی و علیرغم وجود تحریم ها به نتایج افتخار آفرینی در کشور دست میابیم که از جمله آنها ایجاد فضاهای آموزشی در شهر ها و روستاهای کشور توسط خیرین مدرسه ساز است. این حضور و مشارکت مردم در پی 18 سال گذشته موجب شد که اکنون 600 هزار خیر در ایران داشته باشیم و 35 درصد از مدارس کل کشور توسط این افراد ساخته شود.
وی ادامه داد: در راستای این اقدامات در استان گلستان با توزیع 126 هزار قلک بین دانش آموزان مدرسه ی جوانان را تاسیس کرده و در اسلامشهر نیز مدرسه مهرورزان با این مشارکت افتتاح شد.
حافظی افزود: در پایان سال گذشته و به هنگام سفر به هندوستان مشاهده کردیم که 12 مدرسه محل تحصیل شیعیان که به نام دکتر مطهری نام گذاری شده است فاقد ساختمان بهداشتی هستند. لذا هماهنگی های لازم در این خصوص انجام شده و با همکاری یک خیر ایرانی در این 12 مدرسه مراکز بهداشتی احداث شد.
وی اشاره کرد: ما اکنون در البرز خیری داریم که طی 12 سال گذشته 600 مدرسه احداث کرده و قرار است این امار را به هزار و 100 مدرسه برساندو
دکتر محمد تقی ایرانی فرماندار کرج با اشاره به حضور در این مراسم که اوج ایثار و فداکاری را نشان می دهد بیان داشت: نگاه مثبت عزیزان در حوزه خیر سازی انسان را تحت تاثیر قرار می دهد تا از کنار مشکلات مردم بی تفاوت نگذرد.
وی ادامه داد :حضور خیرین در این صحنه و مهرپراکنی آنها قطعا آینده ما را بهتر از گذشته می کند و امروز که ما در منطقه شاهد جنایت تکویری ها هستیم اما در ایران خود با اقداماتی که ثمره یک عمر زندگی و تلاش عزیزان هموطن مان است مانند جان نثاری شهدا و ایثارگری جانبازان با امنیت زندگی می کنیم.
وی افزود: جایگاه معلمین برای ما جایگاه رفیعی است چون این قشر شریف مارا پرورش داده و همه دنیای ما را ساخته اند. لذا اکنون اگر همه ی دنیا را هم به آنها بدهیم باز کم است اما دولت دست به دست داده تا بدریج مشکلات فرهنگیان حل شود و اقدامات موثری در این زمینه برداشته شده و با صبوری بیشتر به نتایج بهتری خواهیم رسید.
اسپرورین خیرساز این مدرسه نیز توضیح داد: خیرین واقعی کشور شهدا و جانبازان و خانواده های صبورشان هستند که با فداکاری خود شرایطی را ایجاد کرده تا ما اکنون با امنیت کامل زندگی کنیم و من نیز امروز هرچه دارم از پدر و مادرم و آموزش هایی است که آنها به من داده اند. همچنین باید بگویم در استان مسئولینی داریم که همیشه در کار خیر پیش قدم بوده و حضور آنها باعث افتخار است.
وی ادامه داد :این پروژه شصت و سومین مورد از پروژه های خیرین بنیاد اسپرورین و سومین پروژه در استان البرز است که امروز افتتاح می شود و طی 3 تا 4 ماه آینده نیز ساختمان مجمع خیرین استان البرز و در کنار همین مدرسه افتتاح خواهد شد.

کلید واژه ها: استان البرز -




دوشنبه 4 خرداد 1394 - 14:04:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 351]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن