تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798512483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داوران بخش فيلم‌هاي ويدئويي جشنواره شهر هم معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۱۱ب.ظ)
از مريلا زارعي تا گيل‌آبادي؛ داوران بخش فيلم‌هاي ويدئويي جشنواره شهر هم معرفي شدند موج- مريلا زارعي، مازيار ميري، حسين مسافر آستانه، مسعود آب‌پرور و شهرام گيل‌آبادي فيلم‌هاي ويدئويي پنجمين جشنواره بين‌المللي شهر را داوري مي‌کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، هيات داوران بخش فيلم‌هاي ويدئويي جشنواره شهر قرار است ۲۰ فيلم منتخب اين بخش که از ميان ۱۱۳ فيلم به بخش مسابقه راه پيدا کرده‌اند را ارزيابي کنند.
اعضاي هيأت داوران بخش مسابقه فيلم‌هاي ويدئويي پنجمين جشنواره بين‌المللي فيلم شهر عبارت‌اند از:
- «مريلا زارعي» متولد ۱۳۵۳ (تهران) و از جمله بازيگران شاخص سينماي ايران است که تاکنون جوايز متعدد ملي و بين‌المللي را دريافت کرده است.
زارعي حضور موفقي در تلويزيون و سينما داشته و تاکنون با کارگردانان شاخصي مانند مسعود کيميايي، ابراهيم حاتمي‌کيا، اصغر فرهادي، تهمينه ميلاني، محمد رحمانيان و... همکاري کرده است.
ايفاي نقش در حدود ۴۰فيلم سينمايي، براي او جوايزي مانند سيمرغ بلورين جشنواره فجر (شيار ۱۴۳)، ديپلم افتخار بهترين بازيگر زن جشنواره فجر (کيفر)، سيمرغ بلورين جشنواره فجر و تنديس جشن خانه سينما براي سربازهاي جمعه و... را به ارمغان آورده است.
- «شهرام گيل‌آبادي» متولد ۱۳۵۱ (خرم آباد) و فارغ التحصيل کارشناسي ارشد کارگرداني دانشگاه هنر و دکتراي پژوهش هنر از دانشکده هنرهاي زيباي دانشگاه تهران است.
وي اکنون رئيس مرکز ارتباطات راهبردي و امور بين‌الملل شهرداري تهران است و مديريت راديوهاي تهران، جوان و نمايش را در کارنامه کاري خود دارد.
گيل‌آبادي علاوه بر تدريس در دانشگاه‌هاي مختلف، تجربيات مديريتي، نگارش نمايشنامه‌هاي متعدد و ساخت برنامه‌هاي راديويي و تلويزيوني، تجربه برگزاري و دبيري جشنواره‌هاي فرهنگي هنري متعددي را همچون جشنواره قرآني تسنيم، جشنواره نمايشنامه‌نويسي قرآني کلمه، جشنواره هنرهاي اسلامي، جشنواره پير غلامان و جشنواره فيلم شاپرک‌هاي شهر بر عهده داشته و صاحب آثار تاليفي در حوزه رسانه و هنر است که از آن جمله مي‌توان به کتاب‌هاي نمايش در لرستان، هنر آيينه وجود آدمي، کثرت‌گرايي و آوانگارد، زبان تئاتر، رسانه و چشم‌انداز، فرا رسانه و روايتي ديگر و... اشاره کرد.
گيل‌آبادي، همچنين عضو هيات‌هاي انتخاب و داوري جشنواره مختلف فيلم، تئاتر، عکس و نمايش راديويي بوده است.
- «حسين مسافر آستانه» متولد ۱۳۳۹(آستانه اشرفيه) و داراي مدارک کارشناسي کارگرداني از دانشکده هنرهاي زيبا دانشگاه تهران، کارشناسي ارشد کارگرداني از دانشکده هنر و کارشناسي ارشد بازيگري از دانشگاه تربيت مدرس است.
مسافر آستانه که اکنون مديرعامل موسسه رسانه‌هاي تصويري است، سابقه کارگرداني و بازيگري نمايش‌هاي متعدد و همچنين مسووليت‌هايي مديريتي مختلفي مانند مدير هنرهاي نمايشي بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس، دبير جشنواره‌هاي سراسري دفاع مقدس و جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر، رياست مرکز هنرهاي نمايشي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و... را دارد.
-«مازيار ميري» متولد ۱۳۵۲ (تهران) و فارغ‌التحصيل تدوين از دانشکده صدا و سيما است.
وي پس از ساخت چند فيلم کوتاه، دستياري در سينما و تدوين چند فيلم و مجموعه تلويزيوني، در سال ۷۹ اولين بلند خود را به نام «قطعه ناتمام» ساخت، همچنين از سال ۸۵ يکي از اعضاي شوراي مرکزي کانون کارگردانان سينماي ايران است.
در کارنامه ميري، علاوه بر کارگرداني فيلم‌هاي سينمايي «سعادت‌آباد»، «کتاب قانون»،«پاداش سکوت»،«به آهستگي» و«قطعه ناتمام»، دبير اجرايي پانزدهمين جشن خانه سينما، عضويت در هيأت انتخاب و داوري چندين جشنواره سينمايي و... نيز ديده مي‌شود.
- «مسعود آب پرور» متولد ۱۳۴۰(تهران) و فارغ‌التحصيل کارگرداني از دانشکده سينما و تئاتر است. وي سابقه کارگرداني، فيلم‌نامه‌نويسي، دستياري کارگردان و برنامه‌ريزي را دارد.
در کارنامه کاري آب پرور کارگرداني دو فيلم سينمايي به نام‌هاي قتل آنلاين و ساعت ۲۵،همچنين چندين مجموعه تلويزيوني از جمله سريال موفق هوش سياه ۱ و ۲به چشم مي‌خورد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن