تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819998780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگراه و بیمارستان سراب تا پاییز ۹۴ به بهره برداری می رسند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بزرگراه و بیمارستان سراب تا پاییز ۹۴ به بهره برداری می رسند
وزیر راه و مسکن و شهرسازی از افتتاح بخشی از بزرگراه سراب – بستان آباد و نیز تحویل بیمارستان جدید سراب تا پاییز ۹۴ خبر داد.


عباس اخوندی با اعلام اين خبر گفت: زیرسازی حدود ۲۵ کیلومتر از این مسیر صورت گرفته و تابستان امسال ۲۵ کیلومتر مورد نظر آسفالت ریزی و تحویل داده خواهد شد که با توجه به اهمیت این مسیر، بدنبال تسریع عملیات اجرایی این بزرگراه هستیم.وی با اشاره به پیگیری های مستمر نماینده سراب در خصوص طرح های عمرانی و صنعتی منطقه افزود : خط آهن تبریز میانه نیز با توجه ویژه رئیس جمهور در حال پیگیری بوده و نخستین ایستگاه نیز در شهرستان بستان آباد خواهد بود که با توجه به نزدیکی به شهرستان سراب موجب تسهیل استفاده مردم منطقه از این خط ریلی خواهد شد.آخوندی با بیان اینکه بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی جدید سراب با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است، ادامه داد: نهایت تلاش خود را می کنیم تا پاییز امسال این پروژه مهم را اتمام کرده و جهت تجهیز و بهره برداری به وزرات بهداشت و درمان تحویل دهیم و علاوه بر این ساخت مصلای بزرگ امام خمینی سراب نیز از اولویت ها خواهد بود.وزیر راه و مسکن و شهرسازی در خاتمه از اعطای کمک هایی به شهرداری های منطقه و بهسازی راه های روستایی خبر داد .

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن