تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819493074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال معاون وزير راه و شهرسازي از نگاه نقادانه هنرمندان به معماري شهرها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۱۵ق.ظ)
استقبال معاون وزير راه و شهرسازي از نگاه نقادانه هنرمندان به معماري شهرها موج - نخستين مسابقه سراسري عکس و کارتون با موضوع نقد بنا و فضاي شهري توسط معاونت شهرسازي و معماري وزارت راه و شهرسازي با سخنراني معاون وزير راه و شهرسازي در خانه هنرمندان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، نخستين مسابقه سراسري عکس و کارتون با عنوان «نقد بنا و فضاي شهري» عصر يکشنبه سوم خرداد در حالي برگزار شد که پيروز حناچي معاون وزير راه و شهرسازي به بررسي نگاه نقادانه به معماري شهرها پرداخت.
معاون معماري و شهرسازي وزير راه و شهرسازي در اين نشست ضمن گرامي‌داشت سالروز آزاد سازي خرمشهر اظهار کرد: نگاه نقادانه کاريکاتوريست‌ها در نمايشگاه سال ۷۸ از عواملي بود که برگزاري اين مسابقه را در سال جاري رقم زد.
وي افزود: نمايشگاه سال ۷۸ تجربه‌اي موفق بود که حتي رئيس‌جمهور وقت نيز نسبت به آن واکنش نشان داد، در تلاشيم تا نگاه هنرمندان را به مقوله مسکن گسترش دهيم.
حناچي با انتقاد از فضاي شهري افزود: بعيد مي‌دانم ساکنان شهرها از فضاي شهري و چشم‌انداز آن راضي باشند، اگر به ۱۰ سال گذشته نگاه کنيم و در مقابل ۱۰ سال آينده را پيش‌بيني کنيم مي‌توانيم فرض کنيم وضعيت تغييري نمي‌کند.
وي اظهار اميدواري کرد: با آسيب شناسي اقداماتي اصولي براي اصلاح فضاي شهري تدبيري بينديشيم.
در اين افتتاحيه محمد سعيد ايزدي، مدير عامل شرکت عمران و بهسازي شهري ايران، محمد پژمان، مدير عامل سازمان ملي زمين و مسکن و برخي از مديران کل حوزه معماري و شهرسازي حضور داشتند.
همچنين در اين برنامه عکس‌هايي از آزادسازي خرمشهر پخش شد.
همزمان با مراسم افتتاحيه، نمايشگاهي از آثار برگزيده در دو حوزه عکس و کاريکاتور شامل ۱۱۶ اثر عکس و ۱۰۰ اثر کارتون از هنرمندان سراسر کشور در گالري‌هاي خانه هنرمندان به نمايش گذاشته شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن