تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813092842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سد زاينده رود هم قرباني گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۳۶ب.ظ)
سد زاينده رود هم قرباني گرفت موج-جوان 25 ساله‌اي که با دوستانش براي تفريح به چادگان اصفهان رفته بود، در آب سد زاينده‌رود غرق شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ نيکبخت، فرمانده انتظامي شهرستان چادگان با اعلام اين خبر اظهار داشت: روز گذشته مقارن با دوم خردادماه، در پي کسب خبري مبني بر غرق شدن جوان 25 ساله‌اي در آب سد زاينده‌رود ماموران اين فرماندهي به محل حادثه اعزام شدند.
سرهنگ نيکبخت، درباره چگونگي وقوع اين حادثه گفت: اين فرد که به منظور پر کردن اوقات فراغت همراه با دو تن ديگر از دوستان خود به گردش و تفريح در کنار آب سد زاينده‌رود رفته بود، جهت شنا به داخل آب رفته و پس از مدتي شنا کردن به علت خستگي توان بيرون آمدن از آب را نداشته و نهايتاً غرق شده است.
وي افزود: تلاش گروه‌هاي امداد و نجات و غواصان و ماموران اين فرماندهي از عصر روز گذشته تاکنون در جهت پيدا کردن جسد ادامه دارد.
اين مقام مسوول به مسافران محترم و خانواده‌ها توصيه کرد: از شنا کردن در محله‌ هاي داراي تابلوي «شنا ممنوع» به شدت پرهيز کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن