تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820044340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار دشتستان: امنیت امروز کشور مرهون فداکاری رزمندگان در دفاع مقدس است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار دشتستان:
امنیت امروز کشور مرهون فداکاری رزمندگان در دفاع مقدس است
فرماندار دشتستان گفت: امنیت امروز کشور مرهون فداکاری رزمندگان در دفاع مقدس است.

خبرگزاری فارس: امنیت امروز کشور مرهون فداکاری رزمندگان در دفاع مقدس است



به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ارسلان زارع ظهر امروز در مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و موالید ائمه اطهار(ع) اظهار داشت: سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ جنگ عراق علیه ایران و دوره دفاع مقدس به حساب می‌آید.

وی افزود: ایدئولوژی توحیدی و توکل به خدا، وحدت بسیجیان، سپاهیان و ارتشیان و آحاد مردم ایران و همچنین پیروی از رهبری امام خمینی (ره) مهم‌ترین عوامل پیروزی و فتح خرمشهر هستند. زارع تصریح کرد: مقاومت ملت ایران، فداکاری‌ها و پیروزی در دفاع مقدس مهم‌ترین عاملی است که اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را تضمین کرده است.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه امروز که خاورمیانه منطقه پر آشوب جهان است ایران در امنیت و آرامش کامل به‌سر می‌برد، افزود: برای پیشرفت و توسعه ملی نیاز به همدلی و همزبانی بیشتر مردم، بسیجیان، سپاهیان، ارتشیان و دولتمردان است تا همچنان، فتح خرمشهر سرمشق و درسی جاودانه برای مقاومت، ایثار، توکل به خدا و پیروزی باشد.

زارع با اشاره به امیدوارتر شدن مردم به آینده کشور گفت: امروز دولت تدبیر و امید براساس قانون و ضوابط بین‌المللی با همکاری و حمایت مردم و پشتیبانی و هدایت رهبر معظم انقلاب از حقوق هسته‌ای ملت ایران دفاع می‌کند.

فرماندار دشتستان با تاکید بر اینکه خائن خواندن خادمین ملت در مذاکرات هسته‌ای، جفا به رهبری و هتک حرمت به اعتماد مردم است، بیان داشت: همانگونه که سوم خرداد روز خاطره انگیز و افتخار آفرینی برای هر ایرانی است ان‌شاءالله روز توافق نهایی جامع هسته‌ای نیز روزی افتخار آفرین برای ملت ایران شود.

وی با اشاره به اینکه امسال، سال برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است از مردم و مسئولین شهرستانی خواست تا با همدلی و همزبانی بیشتر زمینه مشارکت و حضور حداکثری مردم را فراهم آورند. انتهای پیام/2451/ق30

94/03/03 - 15:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن