تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818808886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاریجانی: رویکرد ما در مسئله اقتصادی و هسته‌ای باید «مقاومت» باشد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: لاریجانی: رویکرد ما در مسئله اقتصادی و هسته‌ای باید «مقاومت» باشد
رئیس مجلس گفت: در مسئله هسته‌ای ما حتما باید از دیپلماسی استفاده کنیم، اما رویکرد ما باید همان رویکرد مقاومت و استفاده از ظرفیت‌ها برای این اهداف باشد.
به گزارش نامه نیوز، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از نمایندگان جانباز و ایثارگر مجلس، گفت: دفاع مقدس  یکی از گردنه‌های بسیار سنگین در دوران انقلاب اسلامی است که همین فداکاری، ایثارگری و استقامت جانبازان باعث شد که ما امروز موفق بیرون بیاییم.
لاریجانی با تاکید بر اینکه فتح  خرمشهر یک قله‌ای از ایستادگی و فداکاری در تاریخ انقلاب است، افزود: اگر به پدیده فتح خرمشهر از منظر‌های مختلف توجه کنیم، می‌بینیم که نکته اصلی توفیق در این زمینه این بود که از حضور نیروهای مکتبی و فداکاری که جنگ را به عنوان وظیفه دینی قبول کنند، برخوردار بودیم. وی به سال‌های ابتدایی جنگ اشاره کرد و گفت: در ابتدای جنگ ما گرفتار یک شرایط خاصی بودیم و رئیس‌جمهور کشور ما وفایی به نیروهای مکتبی نداشت و نیروهای حزب‌اللهی را از جنگ جدا می‌کرد. رئیس مجلس اظهار داشت: بنی‌صدر حاضر نبود سلاح‌های متعارف را در اختیار سپاه پاسداران قرار دهد، لذا اینها با یک مشقتی در جنوب از کشور دفاع می‌کردند. رئیس مجلس اضافه کرد: پس از اینکه او از فرماندهی کل قوا عزل شد و مجلس هم او را از ریاست‌جمهوری عزل کرد، فضای کشور تغییر کرد و فضا به گونه‌ای شد که به نیروهای مکتبی تکیه شد و جبهه‌ها از نیروهای فداکار انقلاب مشحون شد و نیروهای حزب‌اللهی و فداکاران جنگ، از نیروهای فداکار انقلاب شدند. لاریجانی ادامه داد: این عوامل باعث شد با تاکتیک‌های بومی توانستیم حصر آبادان را بشکنیم و فتح خرمشهر رقم بخورد، البته قبل از آن ما واقعا پیش رفت قابل توجهی در جنگ نداشتیم، البته تک‌هایی انجام شد که ناموقفق بود.  لاریجانی با تاکید بر اینکه تکیه بر نیروهای انقلابی و مکتبی از تجریبات موفق ماست، گفت: این تجربه موفقی بود که با تکیه کردن به نیروهای مکتبی، ثمره‌اش برای کل ملت ایران بود و شرایط را تغییر داد. رئیس مجلس با طرح این سوال که آیا امروز که ما در مصافی که در صحنه‌های مختلف داریم باید از تجربیات گذشته استفاده کنیم یا خیر؟ گفت: ما یک مصاف بین‌المللی سنگینی در مسئله هسته‌ای داریم و شاهد یک مصاف در مسائل منطقه‌ای هستیم و از طرفی مسائل مهمی در اقتصادمان داریم که هر سه موضوع بسیار مهم و کلیدی است. لاریجانی تصریح کرد: در مسئله هسته‌ای ما حتما باید از دیپلماسی استفاده کنیم، اما رویکرد ما باید همان رویکرد مقاومت و استفاده از ظرفیت‌ها برای این اهداف باشد که در مسائل هسته‌ای و چه اقتصادی و نیز منطقه‌ای تاکتیک ما باید مقاومت باشد.

منبع: تسنیم


۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن