تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798957248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش فارس از وضعیت نیمکت صبا بعد از لیگ چهاردهم سرمربی جدید صبای قم بعد از واگذاری به بخش خصوصی معرفی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از وضعیت نیمکت صبا بعد از لیگ چهاردهم
سرمربی جدید صبای قم بعد از واگذاری به بخش خصوصی معرفی می‌شود
سرمربی جدید برای هدایت تیم فوتبال صبای قم در فصل آینده مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از واگذاری صبا به بخش خصوصی معرفی می‌شود.

خبرگزاری فارس: سرمربی جدید صبای قم بعد از واگذاری به بخش خصوصی معرفی می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که صبای قم همانند چند فصل دیگر حضورش در لیگ بر‌تر با دو سرمربی دوره چهاردهم مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور را پشت سر گذاشت اکنون علاقمندان به فوتبال منتظر مشخص شدن سرمربی جدید صبا برای لیگ آینده هستند. 
صبای قم سال گذشته در چنین مقطعی سرمربی خود برای حضور در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور با انتخاب عبدالصمد مرفاوی را معرفی کرده بود اما اکنون که تنها 66 روز تا آغاز لیگ پانزدهم باقی مانده هنوز وضعیت سرمربی جدید صبا برای این فصل مشخص نیست.  آغاز مزایده واگذاری باشگاه صبا به افراد حقیقی و حقوقی صبای قم می‌خواهد به بخش خصوصی واگذار شود؛ این آخرین خبری است که مهم‌تر از وضعیت سرمربی جدید آن از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم اطلاع‌رسانی شده و با این حساب باید تا زمان واگذاری نهایی صبا به بخش خصوصی از طریق مزایده عمومی صبر کرد تا مالک جدید تکلیف تیم فوتبال صبا برای حضور در پانزدهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور را مشخص کند. 
از هفت سال قبل که تیم صباباتری به قم منتقل شد و از آن سال تاکنون این تیم در هفت دوره متوالی نماینده فوتبال استان قم در بالا‌ترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران یعنی لیگ بر‌تر بوده، تنها در لیگ‌های هشتم و یازدهم بود که یک نفر به عنوان سرمربی صبا را هدایت کرده است. 
در هشتمین دوره رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال فیروز کریمی از آغاز تا پایان فصل سرمربی صبای قم بود و در لیگ یازدهم نیز عبدالله ویسی یک فصل کامل هدایت صبا را بر عهده داشت اما از آن سال به بعد در هر فصل 2 سرمربی روی نیمکت صبا نشسته و هدایت صبا را انجام داده‌اند.  در نهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور ابتدا محمدحسین ضیایی و سپس رسول کربکندی هدایت صبای قم را انجام دادند و در دهمین دوره رقابت‌های جام خلیج فارس ابتدا محمود یاوری و سپس عبدالله ویسی روی نیمکت صبا نشستند. 
بعد از لیگ یازدهم که فقط ویسی سرمربی صبای قم بود و به دلیل کسب مقام چهارم لیگ بر‌تر و راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا موفق‌ترین مربی صبا در تمام سال‌های حضور این تیم در قم لقب گرفت این مربی پیش از دوره دوازدهم لیگ بر‌تر از تیم فوتبال صبای قم جدا شد و به همکاری خود ادامه نداد. 
در لیگ دوازدهم ابتدا یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال صبای قم معرفی شد و با رفتن گل‌محمدی از قم، عبدالصمد مرفاوی به عنوان جانشین وی به راس کادر فنی نماینده فوتبال استان قم آمده و تا پایان فصل هدایت صبا را عهده‌دار شد و با صبا در لیگ دهم شد.  ویسی موفق‌ترین مربی صبا در دوره یازدهم لیگ بر‌تر
در شرایطی که عبدالله ویسی موفق‌ترین مربی تمام سال‌های حضور صبا در قم بوده است، در لیگ سیزدهم باز هم تغییرات در کادر فنی صبای قم ادامه پیدا کرد و ابتدا محمد مایلی‌کهن بود که تا هفته پانزدهم سرمربی صبای قم شد و بعد از اخراج وی به دلیل کسب نتایج ضعیف، بار دیگر مسئولان باشگاه صبا عبدالصمد مرفاوی را به نیمکت این تیم برگرداندند و صبا در لیگ رتبه نهم را کسب کرد. 
در لیگ چهاردهم مرفاوی در صبای قم ماندگار شد و به کار خود ادامه داد اما این مربی 2 بار اقدام به جدایی کرد و سرانجام بعد از دومین تصمیم خود برای رفتن از صبا که بعد از پایان نیم فصل اتفاق افتاد دیگر در صبا نماند و مسئولان باشگاه صبا مهدی تارتار را جایگزین وی کردند تا تیمی که در نیم فصل ششم شده بود با هدایت تارتار در مکان نهم جدول لیگ چهاردهم در فصل 94 ـ 1393 قرار بگیرد. 
اکنون در شرایطی که از روز 12 خرداد ماه نقل و انتقالات لیگ جدید شروع می‌شود و پانزدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار است از روز هفتم مرداد ماه آغاز شود، باید منتظر تغییر و تحولات مدیریتی بر اساس واگذاری باشگاه صبا از طریق مزایده بود تا تکلیف سرمربی صبا مشخص شود.  ============
گزارش از رضا جعفری ============
انتهای پیام/78002/ق40

94/03/03 - 12:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن