تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815604420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپایی نمایشگاه لایه های زیرین جنگ و نقاشی های تجسمی در ساوه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه به پانا خبر داد: برپایی نمایشگاه لایه های زیرین جنگ و نقاشی های تجسمی در ساوه خبرگزاری پانا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه از برپایی نمایشگاه پوستر، عکس و نقاشی و پوسترلایه های زیرین جنگ و نقاشی های هنرجویان انجمن تجسمی در این شهرستان به مناسبت گرامی داشت سالروز آزادی خرمشهر خبر داد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۳ خرداد ساعت 11:44

خبرگزاری پانا+برپایی نمایشگاه لایه های زیرین جنگ و نقاشی های تجسمی در ساوه

حسین محمودی فر در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: این نمایشگاه متشکل از36 پوستر، 29 عکس و 14 تابلو نقاشی از علی اکبر میرزایی برپا شده است.
وی اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت یک هفته در دو نوبت صبح و عصر پذیرای عموم علاقمندان می باشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه بیان کرد: خرمشهر نمادی از مقاومت و مركز اصلی شكل گرفتن خاطرات جنگ و به عنوان یك روز ملی در كشور شناخته شده است.
محمودی فر ادامه داد: آزادسازی خرمشهر با تكیه بر علم و ایمان نیروهای داخلی، از نقاط عطف تاریخ معاصر ایران به شمار می رود.
وی با اشاره به اینکه هر ملتی در طول تاریخ خود گردنه های متعددی پیش روی دارد، اضافه کرد: سخت ترین این گردنه ها و در عین حال ماندگارترین آنها دفاع از استقلال، تمامیت، شرف و بویژه اندیشه ها و باورهای ملت هاست.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه خاطرنشان کرد: خرمشهر در آینه خاطرات همه رزمندگان حضور دارد و شهری است به وسعت تمام ایران و برابر تمامی ارزش هایی كه شهیدان برای پایداری آن
خون پاك خویش را نثار كردند.
محودی فر گفت: حماسه سازی ها و دلاوری های این ملت در دفاع مقدس را در میان نسل جوان معرفی کرد زیرا هویت ملی و اسلامی نسل حاضر با تاریخ فداكاری ها و ایثارگری های مردم در دوران دفاع گره خورده است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن