تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798366808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشخوان اجتماعی 3خرداد1392


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: صفحات اجتماعی روزنامه‌ها درقاب اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛
پیشخوان اجتماعی 3خرداد1392
در صفحات اجتماعی امروز روزنامه‌های کشور موضوع‌های خودرو بدون راننده؛ کابوس یا رویای آینده و نبش قبرکودک 7ساله برای حل معمای یک جنایت پیگیری شد.


به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات باشگاه خبرنگاران؛


روزنامه جام جم درگزارشی باعنوان "زندگی رابه دوش می گیرند" نگاهی به وضعیت کولبران یاکارگران مرزی که برای کسب درآمد زندگی خود مجبوربه حمل اجناس می شوند؛ پرداخته ودراین باره می نویسد:


درمیان بسیاری ازمردم کردستان مشاغل رابراساس حلال یا حرام بودن کالای مورد علاقه ونه براساس نتیجه مطلوب یا نامطلوب آن برای نظام اقتصادی ارزش گذاری می کنند. به همین دلیل ، قاچاقچیان موادمخدر و تا حدی مشروبات الکلی افرادی منفور به شمار می آیند، اما کولبران به عنوان افرادی شریف و زحمتکش که در پی کسب روزی و معیشت حلال هستند مورد تجلیل مردم هستند.


درادامه نیز این روزنامه به مطالبی همچون وضیت کولبران مرزی ایران، حمل کالاهای بدون پرداخت گمرکی، واردات کالاهای رسمی و غیر رسمی درمرزهای ایران، آسیب‌های ناشی از حمل کالاها بردوش کولبران و.....اشاره می کند.


"30 درصد تخفیف خرید جهزیه به مناسبت هفته جوان "، "13 دانشگاه ایرانی دربین 750 دانشگاه برتر دنیا"و"جریان‌های رسانه‌های غرب همواره ازاشغالگری‌های آمریکا حمایت کرده اند"موضوعاتی است که روزنامه جام جم درصفحه اجتماعی امروز خود آن رابررسی کرده است .


اما ازاین خبر بگذریم و سری به گروه شوک روزنامه ایران بزنیم که اخبار حوادث رابه صورت ویژه پوشش می دهد.


"نبش قبرکودک 7 ساله برای حل معمای یک جنایت "موضوعی پیرامون اتفاقاتی است که بیانگر ناامنی، بی توجهی به حقوق دیگران وسهل انگاری خانواده‌ها و والدین نسبت به فرزندان خود است.


ماجرا ازاین قراراست که خرداد ماه سال 93 هادی کودکی 7 ساله مفقود شده وپس از پیگیری‌های پدر و مادرش و تحقیقات پلیس جوان دوچرخه سوار 28ساله به عنوان قاتل شناسایی و دستگیر شد اما پس از گذشت یکسال به دلیل مبهم وکور بودن این پرونده قاضی حکم نبش قبر کودک 7 ساله رابرای حل معمای این قتل صادر کرد.


"مهارت‌های زندگی وجنایت‌های خانوادگی"،"کلاهبرداری‌های سریالی مرد عراقی در ایران"،"واژگونی مرگبار خودروی قاچاقچیان استان"،"پلیس درتعقیب عامل جنایت سه شنبه آخر سال"،"عامل قتل طلبه جوان در لیست اعدامی‌ها "،"فراروحشتناک دختر و پسر تبهکار درتاریکی شب"،"جنایت با 2 ضربه مشت"و"کلاهبرداری با تقلید صدای برادر"ازموضوعاتی است که صفحه شوک به آن پرداخته است.


ازفضای حوادث به روزنامه همشهری سری بزنیم، این روزنامه درصفحه شهری خود به موضوع "50 دقیقه ازسوهانک تا چهاردانگه"پرداخته وروزنامه نگار در این باره می نویسد:
باتکمیل  خط 3 متروی پایتخت فاصله شمال شرق تا جنوب غرب تهران کاهش می یابد. متروی تهران به زودی از شمال شرقی نقطه تهران در محله سوهانک تا جنوب غربی‌ترین نقطه یعنی محله چهاردانگه را در50 دقیقه می‌پیماید، خط 3 مترو تاکنون در10 ایستگاه به بهره برداری رسیده است.


درادامه این گزارش نویسنده به مطالبی همچون اولویت‌های مدیریت شهری درسال 94 برتکمیل خط3 مترو، سرعت مترو درایستگاه‌ها و مسیر خط3 مترو به عنوان پل ارتباطی شهر تهران ، عبور خط 3 مترو از بافت‌های قدیمی شهر تهران و....اشاره می‌کند.


"فاز جدلید طرح تفکیک پسماند ازمبدا شهرتهران کلیدخورد"و"صرفه جویی 53 هزار کشاورز برای احیای ارومیه "موضوعاتی است که روزنامه همشهری درصفحه های شهری وسوژه روزخود آن بررسی کرده است.


از خبرهای شهر تهران که بگذریم به روزنامه 7 صبح می‌رسیم که در صفحه تازه‌های دانش و فناوری خود به موضوع "خودرو بدون راننده کابوس یا رویای آینده" پرداخته است.


در این خبر می‌خوانیم با ظهور خودروهای بدون راننده هزاران شغل و کارخانه به احتمال فراوان تعطیل می‌شود. یکی از رویاهای بشر ظهور روبات‌ها در آینده است، برخی ظهور ربات‌ها را به حقیقت پیوستن یک رویای شیرین می‌دانند و برخی دیگر آن را کابوس قلمداد می‌کنند.


این در حالی است که در این میان خودروهای بدون راننده تبدیل به موضوع تحقیقاتی بسیار مهم شده‌اند و سرمایه‌گذاری کلانی هم روی آنها صورت گرفته است.


اما ترس همیشگی انسان‌ها این است که با روی کار آمدن روبات‌ها امنیت شغلی آنها تهدید می‌شود.


در ادامه نیز این روزنامه در صفحه‌های پرونده روز، تازه‌های دانش و فناوری و زیر آسمان شهر خود به موضوعات "4 ساعت در عجیب ترین بیمارستان تهران" ، "برداشت انرژی الکتریکی از ته سیگار" و "چه کسانی نباید عمل بینی انجام دهند" اشاره می‌کند.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

پیشخوان اجتماعی 31 اردیبهشت 1394
پیشخوان اجتماعی 29اردیبهشت 1394
پیشخوان اجتماعی 28 اردیبهشت 1394
پیشخوان اجتماعی 27 اردیبهشت 1394
پیشخوان اجتماعی 24 اردیبهشت 1394




۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن