تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798331405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ به زائری در باره حجاب اجباری/ مستندی که یک مذاکره‌کننده آن را کاملا اشتباه خواند/ مجلس یک هزارم ما هم کار نکرده/ چرا عارف معاون اولی را رد کرد؟/ احتمال فروش بنزین به نرخ آزاد/ صفر یا پنجاه بهاری در مجلس دهم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پاسخ به زائری در باره حجاب اجباری/ مستندی که یک مذاکره‌کننده آن را کاملا اشتباه خواند/ مجلس یک هزارم ما هم کار نکرده/ چرا عارف معاون اولی را رد کرد؟/ احتمال فروش بنزین به نرخ آزاد/ صفر یا پنجاه بهاری در مجلس دهم
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند «جذابیت‌های تایلند از دید ابتکار»، «ستایش وزیر و کنایه به روحانی در سایت یک وزارتخانه!»، «پناهیان از مذاکرات چیزی جز توهین ندیده»، «هک دوم خردادی ابطحی»، «دولت منتظر فرصت است تا آزادی های لازم را اعلام کند» و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۰۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲ - 23 May 2015


تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

نقش سران فتنه در حادثه ورزشگاه تبریز به روایت رسایی! حمید رسایی در وب سایت شخصی خود در مطلبی تحت عنوان «نقش سران فتنه در حادثه ورزشگاه تبریز» به مقایسه حادثه ورزشگاه یادگار امام تبریز با انتخابات سال 88 می‌نویسد: «سئوال اين است که آقای روحانی چگونه در خصوص بازي با احساسات مردم در يک رقابت ورزشي تا اين اندازه حساسيت به خرج مي دهد، اما در برخورد با کساني که در انتخابات سال 88 به دروغ خود را پيروز انتخابات ناميدند و از تقلب در رقابت هاي انتخاباتي حرف زدند و با آبروي يک ملت و نظام جمهوري اسلامي بازي کردند، نه تنها اين نوع حساسيت را به خرج نمي دهد، بلکه در جلسه تنفيذ حکم رياست جمهوري شعار مي دهد: «بگذاريم که سينه‌ها از کينه‌ها پاک شود. بگذاريم که آشتي به‌جاي قهر و دوستي به‌جاي دشمني بنشيند... نبايد بگذاريم در جامعه تفرقه، اختلاف و شکاف ايجاد شود. گويا زندگي يک عده تنها در شکاف و تفرقه بين مردم و دولت، مردم با مردم و بين جناح‌هاي مختلف در کشور است. روحانی حتي براي اينکه دروغگويان فتنه سال 88 را از تنبيه و مجازات دروغي که به مردم گفته اند و آنها را به خيايان کشانده اند، برهاند به تحريف تاريخ و تغيير بديهي ترين اصول ايدئولوژيک تشيع دست مي زند و ادعا مي کند: «اگر اشکال و گناهي بوده به تفرقه دامن نزنيم و از آن بگذريم، چرا که ما تابع همان حسيني هستيم که توبه حر را هم قبول کرد. من در جامعه کسي را نمي‌شناسم که گناهي بالاتر از گناه حر و عظيم‌الشأني را در تاريخ بعد از پيامبر(ص) و امام علي(ع) جز ابا عبدالله الحسين(ع) نمي‌شناسم که در برابر سري که حر در برابرش خم کرد، گذشت کرده و او را در آغوش کشيد. آقاي روحاني! آيا عامل دروغگوي ورزشگاه تبريز مستحق تنبيه است اما سران فتنه و کودتاي سال 88 و عاملان دروغ بزرگ تقلب، مستحق تنبيه نيستند!؟ شما و رسانه های حامی شما پیگیری مجازات عوامل دروغ تقلب و فتنه سال 88 را کاسبی با فتنه می نامید، آيا ادبیات شما در ورزشگاه تبريز برای برخورد با متهمان دروغ ورزشگاه تبريز نوعی کاسبی نیست؟ لطفا این تناقض در رفتار و گفتار را برای مردم توضیح دهید.»
جذابیت‌های تایلند از دید ابتکار معصومه ابتکار در شرح این عکس خود نوشت: به دعوت وزیر محیط زیست تایلند، با هیأت همراه به منظور آشنایی با ظرفیت های محیط زیستی تایلند از منظقه حفاظت شده جنگل های حرا بازدید یک ساعته ای داشتیم. این جنگل در حاشیه دریای غرب آسیا و در خلیج بانکوک و در حوزه استحفاظی ارتش تایلند قرار دارد و از سوی این نیرو و با حمایت وزرات محیط زیست تایلند مورد حفاظت قرار می گیرد. آنچه که به عنوان جذابیت های این منطقه می توان نام برد، قرارگیری در منطقه جذر و مدی وسیع، محدوده نهالستان و جوانه زنی نهال های جدید و تولید نسل برای گونه های گیاهی منطقه فوق الذکر، وجود گونه غالب Avicennia marina (گونه اصلی حرا در جنوب ایران)، ایجاد امکانات گردشگری برای بازدیدکنندگان، ایجاد مرکز آموزش طبیعت شهری برای آموزش همگانی، همکاری شرکت تویوتا، سازمان های مردم نهاد، ارتش و دولت در حفاظت از محیط زیست به منظور حفاظت هر چه بهتر از این منطقه است.حمایت مردم منطقه و جامعه محلی در حفاظت از درختان به دلیل معیشتی که برای آنان ایجاد کرده، از دیگر جذابیت های منطقه است. ریشه جنگل های حرا، به عنوان تمیز کننده و فیلتر آب اطراف خود بوده و باعث شده گونه های آبزی در هنگام مد به وفور در لابه لای ریشه ها دیده شود.

بسته شنبه دوم خرداد

واکنش وزیر به ماجرای اسلحه کشی یک فرماندار چندی پیش ماجرای اسلحه‌کشی اسماعیل حیدری‌آزاد فرماندار وقت میانه به روی یک ارباب رجوع منتشر شد و انتشار این اخبار مصادف با برکناری وی شد تا احتمال این اخبار قوت گیرد به نوشته باشگاه خبرنگاران.ظاهرا ماجرا از این قرار بود که یک ارباب رجوع به دفتر کاری حیدری آزاد فرماندار وقت میانه مراجعه می‌کند و به دلایل نامعلومی بین آن‌ها مشاجره لفظی پیش می‌آید.حیدری‌آزاد بلافاصله از اسلحه کمری خود استفاده کرده و بر روی ارباب رجوع نشانه‌گیری می‌کند.رئیس دفتر فرماندار وقت میانه که شاهد این صحنه بوده خود را به روی حیدری‌آزاد انداخته و مانع از شلیک وی به ارباب رجوع می‌شود که نهایتا فرماندار وقت به زمین می‌افتد.حیدری‌آزاد بلافاصله از جا برخواسته و با رئیس دفتر خود درگیری فیزیکی پیدا کرده و او را تهدید به اخراج می‌کند.رئیس دفتر فرماندار وقت نیز بلافاصله به وزارت کشور در تهران مراجعه و موضوع را گزارش می‌دهد. سرانجام وزیر کشور طی یک دستور فوری خواستار عزل حیدری‌آزاد می‌شود.البته مراسم تودیع و معارفه حیدری‌آزاد فرماندار وقت میانه با شکری فرماندار جدید میانه بدون حضور استاندار آذربایجان شرقی روز 28 فروردین 94 برگزار شد.
فرق اصولگرای نقد و اطلاح‌طلب نسیه برای عطریانفر چیست؟ محمد عطریانفر در بخشی از گفت‌وگوی خود با هفته نامه مثلث در خصوص سرنوشت انتخابات مجلس می‌گوید: وی درباره ریاست مجلس و ترجیح برای عارف یا لاریجانی گفت: با اکثریت اصولگرا حتماً‌ آقای لاریجانی را ترجیح می‌دهیم چرا که خروجی «نقد قابل اعتماد» جناب آقای لاریجانی احتمالاً برای ما مناسب‌تر از «موقعیت نسیه و غیر نقد» آقای عارف است که نمی‌دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد.
کری مرعشی برای احمدی‌نژادی‌ها سیدحسین مرعشی در بخشی از گفت‌وگوی امروز خود با روزنامه شرق در خصوص انتخابات مجلس می‌گوید: من می‌گویم آقای احمدی‌نژاد و یارانش یک کرسی در مجلس نخواهند داشت. این را یادداشت کنید و بعد از مجلس می‌بینیم!
پناهیان از مذاکرات چیزی جز توهین ندیده حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در مصاحبه با ستاد "تجمع اعتراضی مطالبه احقاق حقوق ملی" به بیان نقطه نظرات خود در خصوص روند مذاکرات و وظیفه مجلس و جنبش دانشجویی پرداخت. وی در بخشی از پاسخ به این سوال «به طور کلی روند مذاکرات تا کنون و آثار مثبت یا منفی آن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟» می‌گوید: « ما فعلاً نتیجه‌ی مذاکرات را چیزی جز توهین بیشتر به ملت ایران ندیدیم. طبیعی است صبر ملت ایران به معنای پذیرش توهین ها نیست بلکه به عنوان یک دوران گذار برای کاهش شر دشمنان است. فعلاً چیزی جز انتظار وجود ندارد. نسبت به جبهه‌ی خودی هم چیزی جز خوشبینی وجود ندارد اما نتیجه‌ی مثبتی در اقتصاد و … دیده نشده و لحن و رفتار آمریکا هم در مناسبات منطقه هیج تغییری نکرده. الآن مردم منتظر نتیجه‌ی این اعتماد به دولتمردان و فرصت دادن به دشمنان برای سر عقل آمدن هستند.»

بارداری اجباری یا اختیاری؟ شهیندخت مولاوردی در کنگره بین المللی تولید مثل و اولین جشنواره برترین‌های حوزه تولید مثل ضمن اشاره به آیه 11 سوره شوری افزود: در دین مبین اسلام، یکی از مهم­ترین فلسفه­‌های ازدواج، بقا و تداوم نسل است و در آیات و روایات بسیاری به فرزندآوری توصیه شده است. در فرهنگ ایرانی نیز تولید مثل و فرزندآوری جایگاهی ویژه دارد و گویی میل انسان به جاودانگی با داشتن فرزند محقق می­‌شود. در سال­های اخیر به دلایل متعدد، از جمله تحولات اجتماعی و اقتصادی و نیز سیاست­های جمعیتی سابق با کاهش نرخ فرزندآوری در کشور مواجه هستیم که این موضوع، به گفتۀ جمعیت ­شناسان و متخصصان علوم اجتماعی، می‌­تواند زمینه ­ساز بروز بحران­های جمعیتی و اجتماعی در آینده باشد. وی ضمن ریشه یابی علل کاهش نرخ رشد جمعیت ادامه داد: باید توجه داشت که کاهش نرخ رشد جمعیت بیشتر ریشه در وضعیت اقتصادی و اجتماعی دارد و تنها با وضع قوانین و با دستور و بخشنامه نمی­‌توان خانواده‌­ها و بویژه زوج های جوان را وادار به فرزندآوری کرد.
پیام حضور 73 درصدی مردم در انتخابات 92 از نظر ظریف محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در مراسمی که به مناسبت ولادت با سعادت قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و گرامیداشت روز جانباز در وزارت امور خارجه برگزار گردید، با اشاره به حضور پرشور 73درصد از مردم ایران به پای صندوق های رای گفت، فارغ از اینکه مردم به چه کسی رای داده اند، این حضور یک واقعیت را به همه جهان ثابت کرد و آن اینکه مردم ایران با تهدید، تحریم و فشار از نظام جدا نمی شوند. دکتر ظریف این حضور را زمینه ساز شکست تحریمها و تجدید نظر غربیها در برخورد با مردم ایران با زبان تکریم و احترام ارزیابی کرد.
فتوای جدید داعشی ها درباره آثار باستانی
ایمان البغاء، رهبر معنوی گروه تروریستی داعش که تحصیل در دانشگاه "الدمام" عربستان را رها و از اکتبر گذشته به داعش پیوسته در پستی در صفحه شخصی خود در پایگاه اجتماعی "فیس‌بوک" توجه به آثار تاریخی را مسخره خواند.البغاء مدعی شد: جهان به بلای اهتمام به آثار تاریخی گرفتار شده و دشمنان امت اسلامی ذهن‌ها را با این سخن پر کرده‌اند که این سنگ‌های شکسته و مجسمه‌های زشت آثار تمدن بشری هستند.ایمان در ادامه مدعی شد: این فریبی است که رسانه‌های معاند به خورد مردم ما می‌دهند اما اکنون این داعش است که بارگاه‌ها و مجسمه‌ها را در هر کجا که باشند از بین می‌برد.
مجلس یک ده هزارم شورای انقلاب فرهنگی کار نکرده
محمدرضا مخبر دزفولی در گفتگو با جماران، درباره دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی که مورد نظر امام بود و عملکرد شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال های پس از انقلاب، اظهار کرد: همه مصوبات حوزه علم و فرهنگ 9 دوره مجلس را جمع بزنید به اندازه یک ده هزارم کارهایی که در ستاد و شورای انقلاب فرهنگی انجام شده است، نیست. دانشگاه های ما در اول انقلاب چه بودند و اکنون چه هستند. این به یمن تدبیر امام خمینی در این مورد است.
ستایش وزیر و کنایه به روحانی در سایت یک وزارتخانه!
پایگاه خبری وزارت ورزش، گزارشی از روزنامه کیهان را منعکس کرده‌است که ضمن ستایش محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان ایران، از او خواسته در صورت تداوم دخالت در تصمیم‌گیری‌ها، «عطای ماندن را به لقایش بخشیده» و کناره‌گیری کند.سایت وزارت ورزش این مطلب را در صفحه اصلی خود منتشر کرده. این وزارتخانه، جمله معمول «دیدگاه‌های فوق، الزاماً نظر وزارت ورزش نیست» را هم ذیل مطلب مربوطه بکار نبرده‌است.
12 میلیون بیمار روانی در ایران! احمد آریایی‌نژاد، عضو کمیسیون بهداشت مجلس، روز شنبه، دوم خرداد، در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت گفته حدود ۱۲ میلیون بیمار اعصاب و روان در ایران وجود دارد. وی با بیان به این آمار اعلام کرد که در ازای این تعداد بیمار، تنها ۴۰ هزار تخت روان‌پزشکی در ایران موجود است.آقای آریایی‌نژاد در ادامه با ابراز تاسف از بی‌توجهی متولیان نسبت به بیماران روانی در ایران گفت: «روند رو به رشد بیماری‌های روحی و روانی در کشور و بی‌توجهی مسئولان به وضعیت آنها بسیار نگران‌کننده است.»
هک دوم خردادی ابطحی محمدعلی ابطحی در صفحه فیسبوک خود نوشته: امروز، در تاریخ ۲ خرداد باز در هجومی بی دلیل، ایمیل و فیس بوکم هک شد و از دسترسم خارج شد. فیس بوک رو توانستم با استفاده از لپ تاپ خودم پس بگیرم ولی ایمیلم نمیشه. با اینکه ایمیلم دو مرجله ای بوده. والا اگر این روزها ایمیلی از من براتون اومد، مسولیتش با من نیست:). وقتی بشه پسش بگیرم، همین جا خبر می دهم.
پاسخ دبیر شورای فرهنگی دفتر رهبر انقلاب به زائری در باره حجاب اجباری حجت‌الاسلام غلامی، دبیر شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری در اجلاس سراسری ع (عفاف، عزت، عشق) در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران با بیان این‌که حجاب در اسلام قانون اجتماعی است، گفته: من تعجب می‌کنم برخی با لباس روحانی می‌گویند چرا در جمهوری اسلامی حجاب اجباری شده است؛ توجه ندارند که حجاب در اسلام قانون اجتماعی بوده و نباید در این خصوص هرج و مرج پیش آید.
احتمال فروش بنزین به نرخ آزاد اکبر نعمت‌اللهی مشاور وزیر نفت گفته: سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی به حساب آن‌ها واریز شده اما سهمیه سوخت خودرو‌های شخصی تا این لحظه اعمال نشده است. در مورد سهمیه سوخت خودرو‌های شخصی هنوز تصمیم قطعی صورت نگرفته اما به‌احتمال زیاد این سهمیه واریز نمی‌شود و خودرو‌های شخصی از این به بعد با نرخ آزاد سوخت گیری می‌کنند.
مستندی که مذاکره‌کننده هسته‌ای آن را صد در صد دروغ خواند حمید بعیدی نژاد عضو تیم هسته ای ایران در صفحه ی اینستاگرام خود به مستند هسته‌ای که اخیرا از تلویزیون پخش شد واکنش نشان داده است. یکی از کاربران از وی پرسیده «دکتر امشب من برنامه ثریا رو تا آخر دیدم از شبکه یک میگفتن تحریم هایی که به بهانه هسته ای اعمال شده و اتفاقا دارن مذاکره میکنن که اون ها رو لغو کنن در مقایسه با بقیه تحریمها بسیار ناچیزه !!!!!و از نظر خود آمریکاییها هم تاثیر کمی داره .یه جواب روشن و واضح و قابل فهم بمن بدین که داستان از چه قراره». بعیدی نژاد نیز پاسخ داده: صد در صد برعكس است. تحريمهاي غير هسته اي اولا خيلي محدود هستند و بعد تأثيرات عملي و سياسي خيلي كمي دارند. شاهد آن اينست كه تحريمهاي غير هسته اي از اول انقلاب وجود داشته اند و هيچ تأثير قابل توجهي هم نداشتند. مردم و كشور ما وقتي تحريمها را حس كردند كه تحريمهاي مرتبط هسته اي شامل تحريمهاي اقتصادي و مالي شوراي امنيت، اروپا و آمريكا وضع شدند. در دو تا از پست هاي صفحه اينستا گرام، من تحريمهاي مرتبط هسته اي را بازشمرده ام كه ميتوانيد خودتان بخوانيد و مقايسه كنيد.
احمدی‌نژاد ظرفیت دارد 40، 50 نفر را به مجلس دهم بفرستد
شجاعی کیاسری نماینده ساری در مجلس با بیان این که احمدی نژاد از برخی چهره های سیاسی به نفع خود بهره خواهد برد، گفته: افرادی مثل ثمره هاشمی یا الهام جز چهره های شاخص سیاسی هستند که در همان تعریف خاص اصولگرایی که احمدی نژاد به آن معتقد است می گنجند. اعتقاد دارم با همین روشی که احمدی نژاد ادامه می دهد می‌تواند 40 الی 50 نفر از افرادی که معاونین و وزراء سابق او هستند به مجلس بفرستد.
تجمع دلواپس‌ها در میدان فلسطین مسئولان تشکل‌های بسیجی دانشجویی که اعلام کرده بودند عصر شنبه قرار است با مجوز استانداری دانشجویان در میدان فلسطین تجمع کنند، لحظاتی قبل از تجمع اعلام کردند که این مراسم به دلیل لغو مجوز از طرف استانداری برگزار نخواهد شد. با این حال رأس ساعت اعلام شده تعداد زیادی از دانشجویان با حضور در میدان فلسطین و با سر دادن شعارهایی اعتراض خود را نسبت به روند مذاکرات اعلام کردند.
چرا عارف معاون اولی احمدی‌نژاد را رد کرد؟
محمدرضا عارف در پاسخ به سوالی در باره ماجرای درخواست احمدی‌نژاد از وی برای پذیرش مسئولیت معاون اولی در دولت نهم گفته: بله؛ خیلی جدی به این مسئله اعتقاد داشتند. البته باید بگویم ایشان را بسیار خوب می‌شناختم، ولی باید بگویم کنار کشیدنم سیاسی نبود، بلکه به این دلیل بود که من اهل اجماع و مشورت و خرد جمعی هستم، اما آقای احمدی‌نژاد به هیچ وجه نسبت به این مسائل پایبند نبود و بیش از هر چیزی به نظر شخصیشان اعتقاد داشتند و همین مسئله موجب می‌شد من نتوانم با ایشان همکاری کنم. با توجه به این شرایط امکان نداشت بتوانیم با همدیگر کار کنیم چرا که دو منش کاملاً متفاوت اجرایی داشتیم.
دولت منتظر فرصت است تا آزادی های لازم را اعلام کند! سیدهادی خامنه‌ای عضو مجمع روحانیون مبارز گفته: دولت در زمینه روابط بین الملل تاکنون خوب عمل کرده ولی در زمینه روابط درون کشور نیز اینگونه نیست که دولت هر کاری دلش خواست انجام دهد. احزاب می توانند با افزایش میزان فعالیت های خود کارهای سیاسی را ساده تر کنند و فضای گفتگو وقتی در جامعه رواج پیدا کرد این گونه فضای سیاسی نیز باز می شود. شاید دولت منتظر مانده تا فضای موجود را بررسی کند بعد بر اساس آن، آزادی های لازم را اعلام کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن