تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819870916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترویج مواد مخدر صنعتی و روانگردان‌ها در جامعه از جبهه‌های نبرد جنگ نرم دشمن ‏است


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ترویج مواد مخدر صنعتی و روانگردان‌ها در جامعه را از جبهه‌های نبرد جنگ نرم دشمن خواند و بر قاطعیت و برخورد شدید قوه مجریه در امر مقابله با قاچاق ، تولید، عرضه و مصرف مواد مخدر صنعتی و روانگردانها در کشور تاکید کرد.

به گزارش تراز ، میر خجسته نماینده مردم همدان ، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر که با مشارکت و همدلی تک تک افراد جامعه محقق می‌شود، در ابتدا باید از سوی قوه مجریه و قضاییه آغاز شود، همچنين آنان به این احساس مسوولیت و باور برسند که مواد افیونی برای جوانان کشنده و مرگ‌آور است.
وی اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در صدد هستند تا با ترویج مواد مخدر در بین جوانان این مرز و بوم به اهداف شوم خود دست پیدا کنند زیرا آنها در میدان جنگ سخت شکست خوردند و امروز به جنگ نرم روی آورده‌اند که یکی از جبهه های نبرد آنان در اين جنگ نرم ترویج مواد مخدر صنعتی و روانگردان‌ها در بین جامعه، بویژه جوانان است.
خجسته با بیان اینکه قاطعیت قوه مجریه و برخوردهای شدید قضایی با عاملان مواد مخدر صنعتی و روانگردانه ، مردم را هوشیارتر و آگاه تر نسبت به خانماسوز بودن اعتیاد می‌کند، تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر بحث جامعی است که باید از سوی دولتمردان به آن پرداخته شود.
رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گام‌های بعدی در راه اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، سرمایه گذاری، اطلاع‌رسانی و فرهنگ سازی است.
خجسته توضیح داد: باید منابع مالی لازم و بیشتری را برای آموزش نیروهای پلیسی و امنیتی در تشدید برخوردها و درمان معتادان براي اختصاص و مراکز نگهداری و ترک اعتیاد قانونی با بکارگیری کادر مجرب گسترش یابد.
وی با بيان اينكه بحث فرهنگ‌سازي نيز در اين امر بسيار مهم است و تاكنون كمتر به اين مقوله پرداخته شده، گفت: با توجه به اينكه بحث مواد مخدر از دغدغه‌هاي مهم رهبر انقلاب نيز بوده، دولت بايد زمينه‌ها و بسترهاي مناسب را براي فرهنگ‌سازي مبارزه با مواد مخدر در جامعه بوجود آورد.
خجسته افزود: احساس مسووليت مردم در اين راه كافي نيست، تا وقتي كه دولتمردان اين مبارزه را سرلوحه برنامه‌هاي خود قرار ندهند، بحث اجتماعي شده نيز محقق نمي‌شود.
رييس كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه نمايندگان مردم در مجلس نسبت به معضلات مهمي مانند گسترش مصرف مواد مخدر در كشور همواره ابراز نگراني مي‌كنند، خاطرنشان كرد: ما مي‌توانيم در تخصيص اعتبارات و حمايت‌ها در راه مبارزه با مواد مخدر دولت و مردم را همراهي كنيم و از رويكرد اجتماعي شدن مقابله با اعتياد كه از سوي وزير كشور و دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر مهمترين برنامه و اصل مطرح شده ، پشتيباني مي‌كنيم.


منبع: شبسان



شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 16:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن