تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820498080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدرت موشکي ما در منطقه اول است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۲۸ب.ظ)
جانشين فرمانده نيروي قدس: قدرت موشکي ما در منطقه اول است موج- جانشين فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: ما از لحاظ نظامي قدرتمنديم و قدرت موشکي ما در منطقه اول است.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار اسماعيل قاآني در مراسم تجليل از افتخار آفرينان رسانه ملي به مناسبت بزرگداشت روز جانباز و سالروز ميلاد حضرت ابالفضل العباس (ع) گفت: آمريکايي ها تلاش مي کنند قدرت ما و انرژي هسته اي ما را بزرگ نشان دهند اما بايد بدانند امروز قدرت برتر ما در هسته اي ما نيست اگرچه آن هم بزرگ است و ما از لحاظ نظامي قدرتمنديم؛ قدرت موشکي ما در منطقه اول است.
وي افزود: بالاترين منطق را داريم و دشمنان حاضر نيستند حرف بزنند و هر کجا که بخواهند حرف بزنند محکوم به خطا هستند.
سردار قاآني گفت: هرکه با ماست، زير پرچم جمهوري اسلامي آمده است و اين قدرت ماست. مدافعان يمن زير پرچم جمهوري اسلامي تربيت شده اند و دشمنان نيز نمي توانند با مبارزان يمني مقابله کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن