تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819892455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران: دانشجویان دانشگاه پیام نور مظلوم واقع شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران:
دانشجویان دانشگاه پیام نور مظلوم واقع شدند
رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران گفت: در دانشگاه پیام نور دانشجویان مظلوم واقع شده و کتاب‌محور مطالب را یاد می‌گیرند و کل کتاب را امتحان می‌دهند.

خبرگزاری فارس: دانشجویان دانشگاه پیام نور مظلوم واقع شدند



به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، ظهر امروز با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران و جمعی از مسئولان استان تهران و شهرستان اسلامشهر  کلنگ احداث ساختمان مرکزی دانشگاه پیام نور واحد اسلامشهر، بعد از یک وقفه طولانی 2 ساله به زمین زده شد.
در این مراسم رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران اظهار کرد: دانشگاه یک مکان انسان‌سازی است و کاری که هیئت موسس دانشگاه پیام نور واحد اسلامشهر انجام داده‌اند، باقیات صالحاتی است که برای آینده خود باقی گذاشته‌اند و اجر اخروی برای آنان ثبت خواهد شد.
میرزاحسن حسینی افزود: در دانشگاه پیام نور دانشجویان مظلوم واقع شده و کتاب‌محور مطالب را یاد می‌گیرند و کل کتاب را امتحان می‌دهند اما در دانشگاه‌های دیگر این چنین نبوده و علاوه بر تشکیل کلاس‌های حضوری، استادان فقط از جزوات ارائه‌شده آزمون می‌گیرند و شرایط تحصیل بسیار راحت‌تر است.
وی بیان کرد: امیدوارم با همت مسئولان این شهرستان و تامین به موقع اعتبارات تا سال آینده شاهد بهره‌برداری از ساختمان مرکزی این واحد دانشگاهی در سطح شهرستان اسلامشهر باشیم تا علاوه بر افتتاح این ساختمان، شرایط و زمینه‌های ایجاد رشته‌های جدید در مقطع فوق لیسانس و دکتر در این واحد فراهم شود.  فرماندار شهرستان و رئیس هئیت موسس دانشگاه پیام نور واحد اسلامشهر نیز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال‌روز آزادسازی خرمشهر گفت: برای ما  قابل قبول نیست و حتی یک ذره نیز به فکر خود راه نخواهیم داد که دانشگاه پیام نور از اسلامشهر بیرون رود و به جایی دیگر انتقال یابد.
امیر‌اله حقیقی افزود: برای ادامه فعالیت و موفقیت این واحد دانشگاهی هر اقدامی که از سوی مسئولان شهرستان اسلامشهر نیاز باشد، انجام خواهد گرفت تا این واحد گسترش یابد.
وی بیان کرد: در سال‌های دهه شصت کنکور برای ورود به دانشگاه یک غول و هیولا سر راه جوانان شده بود که با تاسیس دانشگاه آزاد این غول از بین رفت.
فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: با حضور واحدهای دانشگاهی در این شهرستان به عنوان مرکز علمی، شاهد رشد و شکوفایی شهرستان اسلامشهر در عرصه‌های مختلف هستیم که یکی از تاثیرگذارترین این مراکز، دانشگاه پیام نور اسلامشهر است.
حقیقی افزود: مسئولان این شهرستان تاکنون اقدامات موثری را برای دانشگاه انجام داده‌اند، برای نمونه اگر شهرداری می‌خواست از این مرکز هزینه صدور مجوز ساخت را بگیرد باید بالغ بر 10 میلیارد ریال از این دانشگاه اخذ می‌کرد، اما به همت مسئولان با پرداخت اندک هزینه  این مجوز صادر شده است.
وی خاطرنشان کرد: ما از دانشگاه پیام نور طلبکاریم، چرا که اعتبار سال گذشته واحد دانشگاه پیام نور اسلامشهر را به واحد دیگری منتقل کرده‌اند و باید امسال با تامین  اعتبارات مورد نیاز در ساخت این بنا تسریع کنند، تا سال آینده شاهد افتتاح فاز نخست ساختمان این واحد باشیم و بر این خواسته خود مصمم هستیم و در سفر رئیس جمهور نیز مطالبه خواهیم کرد.
 نماینده مردم اسلامشهر، ری، شمیرانات و تهران در مجلس شورای اسلامی نیز با انتقاد از عمل‌کرد مسئولان دانشگاه پیام نور استان تهران در جابه‌جا‌کردن اعتبارات واحد دانشگاه پیام نور اسلامشهر به شهرستان دیگری، گفت: امیدواریم هرچه زودتر با توجه به تاخیری که در احداث ساختمان این واحد دانشگاهی به وجود آمده، در روند ادامه ساخت آن تسریع شود.
حسین طلا افزود: در تمامی پروژه‌های دولتی، دولت متولی اجرای پروژه‌هاست، اما در این شهرستان تمامی دستگاه‌ها وارد عمل شده و ضمن تامین و حبه زمین مورد نیاز در روند ساخت آن هم اقدامات موثری را انجام داده‌اند.  لازم به ذکر است که دانشگاه پیام نور واحد اسلامشهر، دی‌ماه  سال 1375 تاسیس و از شهریورماه سال 1386 و با جذب دانشجو در 6 رشته تحصیلی در یک ساختمان استیجاری فعالیت خود را آغاز کرد، در حال حاضر بالغ بر 4 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی در 20 رشته در این واحد مشغول به تحصیل هستند و قریب به 2 هزار نفر نیز فارغ‌التحصیل شده‌اند. کلنگ احداث ساختمان مرکزی دانشگاه پیام نور واحد اسلامشهر، در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع با حضور مسئولان استان تهران و شهرستان اسلامشهر و جمعی از استادان و دانشجویان این واحد دانشگاهی به زمین زده شد تا زمینه احداث یک مجتمع دانشگاهی با زیربنای 6 هزار متر مربع برای استقرار 20 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا فراهم شود. قابل ذکر است که ایجاد دانشگاه پیام در شهرستان اسلامشهر، یکی از خواسته‌ها و نیازهای جوانان این شهرستان بود که امید است با همت مسئولان و تامین به موقع اعتبارات این پروژه، شاهد بهره‌برداری از ساختمان آن و افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی در این واحد دانشگاهی، گسترش جامعه علمی این منطقه باشیم. انتهای پیام/3154/ 

94/03/02 - 15:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن