تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820229395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عکس: دردسری زیبا به نام پدر و مادر شدن!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
عکس: دردسری زیبا به نام پدر و مادر شدن!




«دنیئل گونتر»، عکاس سبک زندگی، بیش از دو سال از خانواده‌ها و فرزندانشان، در موقعیت‌های مختلف عکاسی کرده است. اما، مجموعه پیش رو شامل تصاویری است از لحظات پرآشوبی که تمام پدر و مادرها آن را تجربه می‌کنند.





نیکو: «دنیئل گونتر»، عکاس سبک زندگی، بیش از دو سال از خانواده‌ها و فرزندانشان، در موقعیت‌های مختلف عکاسی کرده است. اما، مجموعه پیش رو شامل تصاویری است از لحظات پرآشوبی که تمام پدر و مادرها آن را تجربه می‌کنند.

گونتر معتقد است که : "درست است که پدر و مادر شدن پر از گرفتاری است، اما همچنان بسیار زیباست.” او، بخشی از عکس‌هایش را در سایت خود و صفحه فیس بوکش منتشر کرد و پس از آن، با درخواست‌های بسیاری از والدین مواجه شد که از او می‌خواستند «واقعیت» خانواده‌شان را تصویر کند.

مجموعه عکس «بهترین حالت ممکن» این‌گونه متولد شد. وی می‌گوید: "برخی از زوج‌ها عاشق این‌اند که از واقعیت پشت پرده پدر یا مادر شدن حمایت کنند و به آن کمی، چاشنی طنز بی افزایند. واقعاً پدر و مادران بیشترین قریحه طنزپردازی را دارند!”

گونتر با خانواده‌ها مراوده داشته تا از داستان‌ها و موقعیت‌هایی که آن‌ها هر روز با آن روبه‌رو هستند، سر دربیاورد؛ مثلاً اتفاقاتی مانند دعوای بچه‌ها و یا فاجعه‌هایی که در آشپزخانه اتفاق می‌افتد.

این کار بر روی خود عکاس، که مادر یک پسربچه‌ی پنج‌ساله است، تأثیر  بسیاری گذاشته: ” همه ما والدین، مثل هم هستیم. بعضی روزها راحت‌تر می‌گذرد و بعضی روزها سخت‌تر.”

گونتر امیدوار است که عکس‌های او، والدین دیگر را مجاب کند تا "بی‌نظمی را در آغوش بگیرند. زیرا یک روز در چشم‌های دختر یا پسرتان نگاهی می‌کنید و آن‌ها چهارساله‌اند، سپس 10 ساله و بعد 18 ساله. آن‌وقت است که می‌خواهید کمی از آن لحظات بازگردند.”


دردسری زیبا به نام پدر و مادر شدن

وقتی حواستان به بازی باشد


دردسری زیبا به نام پدر و مادر شدن

نقشه فرار


دردسری زیبا به نام پدر و مادر شدن

ساعات شلوغی


دردسری زیبا به نام پدر و مادر شدن

ملاقات های سالم


دردسری زیبا به نام پدر و مادر شدن

یک لحظه صبر کن


دردسری زیبا به نام پدر و مادر شدن

ردیف پنجم


دردسری زیبا به نام پدر و مادر شدن

صورتحساب لطفاً


دردسری زیبا به نام پدر و مادر شدن

وای نه







تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن