تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821203946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش معلمين در پيشرفت و تعالي جامعه ستودني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۵۰ب.ظ)
استاندار قم: نقش معلمين در پيشرفت و تعالي جامعه ستودني است موج - قم - استاندار قم در جلسه شوراي آموزش و پرورش استان قم با تقدير از نقش معلمين در ارتقاي جايگاه علمي كشور، نقش اين قشر را در پيشرفت و تعالي جامعه ستودني دانست.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، استاندار قم در جلسه شوراي آموزش و پرورش استان قم كه در سالن امام جواد (ع) برگزار شد طي سخناني با اشاره به فرا رسيدن ماه مبارك و فرخنده شعبان، اصلاح و خودسازي و تمسك به خداوند در اين ماه را داراي اجر فراوان عنوان كرد.
وي با اشاره به پيروزي انقلاب اسلامي به رهبري امام خميني (ره)، مردم محور بودن همه برنامه هاي كشور را از ويژگي هاي اين انقلاب برشمرد و افزود: استفاده از ظرفيت مردم و خيرين در پيشبرد اهداف كشور خصوصا آموزش و پرورش از جمله افتخارات سال هاي پس از انقلاب اسست.
حجت الاسلام والمسلمين محمد صادق صالحي منش، آموزش و پرورش را يكي از دستگاه هاي فرهنگي مهم با رسالت خطير عنوان و تصريح كرد: مردم و دستگاه هاي اجرايي كمك به اين نهاد فرهنگي مهم را وظيفه اخلاقي خود مي دانند.
استاندار قم در ادامه با تاكيد بر اقتصاد محور بودن دانش در كشور، علم آموزي بر اساس نيازهاي اقتصادي را از ويژگي هاي آموزش و پرورش پويا تلقي و خاطرنشان كرد: اين نهاد علمي بايد با تكيه بر تكنولوژي هاي نوين، در جهت رشد علمي جامعه گام بردارد.
حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش همچنين به اوقات فراغت دانش آموزان در ايام تابستان اشاره كرد و افزود: آموزش و پرورش استان بايد با هماهنگي و همكاري دفتر تبليغات، سازمان تبليغات و ديگر نهادهاي فرهنگي،‌ زمينه هاي ارتقاي فرهنگي دانش آموزان و خانواده هاي آنان را در اين فصل فراهم آورد.
استاندار قم با تقدير از نقش ويژه معلمين در رشد و بالندگي فكري و معنوي كشور، گفت: نقش اين قشر در پيشرفت و تعالي جامعه يك نقش مهم، پرافتخار و ستودني است.
برنامه هاي غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان، اجراي فعاليت طرح هجرت 3 دانش آموزي در مدارس و آماده سازي مكان هايي جهت نصب پورتال هايي در نواحي آموزش و پرورش، از جمله موارد مطروحه و مصوب در اين جلسه بودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن