تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798647762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده نیروی انتظامی: راه‌اندازی قرارگاه صیانت برای ارتقاء روحیه دینی و انقلابی کارکنان ناجا/ اولویت پلیس برخورد با افرادی که جوانان را منحرف می‌کنند!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: فرمانده نیروی انتظامی: راه‌اندازی قرارگاه صیانت برای ارتقاء روحیه دینی و انقلابی کارکنان ناجا/ اولویت پلیس برخورد با افرادی که جوانان را منحرف می‌کنند!
فرمانده نیروی انتظامی کشور با تاکید بر بحث صیانت از کارکنان ناجا و ارتقاء روحیه دینی، انقلابی و اسلامی آنها گفت: پلیس امروز در تراز جمهوری اسلامی ایران است و باید این هم‌ترازی در همه شئونات پلیس حفظ شود.
به گزارش نامه نیوز، سردار سرتیپ حسین اشتری در صبحگاه عمومی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت امام حسین (ع) و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: امیدواریم در ماه شعبان آماده ورود به ماه مبارک رمضان شویم و همه از مناسبت‌های خاص این ماه بهره لازم را ببریم.

وی آزادسازی خرمشهر و موفقیت درعملیات بیت‌المقدس را باعث دلگرمی ملت ایران خواند و افزود: این عملیات باعث ناامیدی برای صدام و صدامیان و کشورهایی که از آن حمایت می‌کردند شد. قطعا فتح خرمشهر یک فتح عادی نبود و به فرمایش امام راحل خرمشهر را خدا آزاد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: دشمن با تمام توانی که به کار گرفته بود و به کارگیری بیش از 15 هزار نیرو در داخل خرمشهر و با بهره‌گیری از نیروهای زرهی، هوایی و توپخانه در مقابل رزمندگان اسلام شکست خورد و لطف خداوند شامل حال ما شد و عملیات از محورهای مختلف صورت گرفت و پیروزی بزرگی برای ملت ایران رقم خورد. در این عملیات 19 هزار نفر از فرماندهان و سربازان عراقی اسیر شدند و 16 هزار نفر از آنها کشته و زخمی شدند. ادوات زیادی از دشمن به غنیمت گرفته شد و همه اینها تنها با روحیه جهادی بالای فرزندان و برادرانمان و با توجه به مدد گرفتن آنها از خداوند متعال و ائمه اطهار امکانپذیر شد.

اشتری تاکید کرد: اگر این روحیه جهادی، لطف خداوند و هدایت و فرماندهی امام راحل نبود، با حساب‌هایی که امروز در ارتش‌های دنیا می‌شود، قطعا این پیروزی بزرگ حاصل نمی‌شد. توجه رزمندگان به امدادهای غیبی خداوند متعال این پیروزی را به وجود آورد و امروز باید این روحیه را حفظ کنیم.

وی با معرفی نیروی انسانی به عنوان بالاترین سرمایه در نیروی انتظامی گفت: در نیروی انتظامی بالاترین سرمایه نیروی انسانی است که توکل به خداوند داشته است. اگر در عرصه‌های مختلف موفق شده‌ایم، قطعا به دلیل داشتن روحیه جهادی و توکل به خداوند بوده است. اگر بخواهیم در ماموریت‌های مختلف و انجام وظیفه و خدمت‌رسانی به مردم موفق باشیم، باید روحیه جهادی خود را حفظ کنیم.

وی افزود: اگر عزم و اراده امکان و تجهیزات و پشتوانه‌های لازم را داشته باشیم اما توکل الهی وجود نداشته باشد، قطعا مشکلاتی به بار می‌آید. بی‌تردید امروز باید روحیه جهادی را بیش از پیش حفظ کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور ادامه داد: قطعا رزمندگانی که امروز در فلسطین، یمن و سایر کشورها در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند، با توجه به درس‌هایی که رزمندگان ما داده‌اند می‌توانند پیروزی‌ها را حاصل کنند و شاهد هستیم که رزمندگان در این کشورها بدون امکانات در مقابل دشمنان اسلام ایستاده‌اند. امیدواریم در تمام شئونات زندگی از دستاوردها و درس‌هایی که شهدا به ما دادند، پاسداری کنیم و این درس‌ها را به صورت عملی در زندگی خود اجرا کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه در سال گذشته تمامی پرسنل نیروی انتظامی در سراسر کشور تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا سالی پرکار و پربرکت رقم بخورد، گفت: اقدامات شایسته‌ای در سراسر کشور صورت گرفته، البته در برخی موارد نگرانی‌هایی به وجود آمد، اما وقتی کارنامه سال 93 را بررسی می‌کنیم، می‌توانیم اقدامات بسیار خوب را مشاهده کنیم.

وی تاکید کرد: در اغلب شاخص‌ها پیشرفت‌های مناسبی داشتیم البته این به این معنی نیست که به این اندازه رضایت داریم و باید راه تعالی بخش را در پیش بگیریم و با ایجاد نوآوری بیش از پیش اهداف خود را به ویژه فرمایشات مقام معظم رهبری را عملی کنیم.

اشتری با اشاره به حکم فرماندهی معظم کل قوا برای فرمانده نیروی انتظامی گفت: در حکم ابلاغی سه محور اساسی مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا قرارگرفته بود که در آن رسیدگی به وضعیت معیشت کارکنان ناجا، بحث صیانت از کارکنان و ارتقاء روحیه دینی، انقلابی و اسلامی آنها مورد تاکید قرار گرفته بود. البته گام‌های بسیار موثری در سال‌های گذشته در این زمینه برداشته شده، اما درخصوص معیشت کارکنان به یاری خداوند و با همکاری همه همکاران در حد بضاعت آنچه که رهبری معظم انقلاب فرموده‌اند را عملی می‌کنیم. قطعا سعی می‌کنیم خدماتی ارائه دهیم که همکارانمان کمتر نگران معیشت خود باشند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: در بحث صیانت و ارتقای روحیه دینی و انقلابی کارکنان، قرارگاه صیانت راه‌اندازی شده و جلسات آن به صورت مستمر ادامه دارد. بی‌تردید نتیجه این جلسات نیز اعلام می‌شود.

اشتری تاکید کرد: موضوع پاکدستی و پاک چشمی برای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اولویت دارد و باید مانند گذشته ثابت کنیم امین مردم بوده و خواهیم بود و این موضوع را درعمل نیز ثابت کنیم.

فرمانده ناجا ایجاد فضای انقلابی، دینی و مسلمانی را یکی دیگر از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب خواند و افزود: در این زمینه گام‌های بسیار خوبی برداشته شده و باید بیش از پیش در زمینه تقویت این موضوع اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: امروز مسئولیت آرامش، امنیت و حفظ جان و مال مردم به دست نیروی انتظامی است، مسئولیت بزرگی که برای انجام آن باید خود را در شأن جمهوری اسلامی ایران ببینیم. بحمدالله وضعیت مناسبی داریم اما به این حق قانع نیستیم و گام‌های بلندتری باید برداریم و روحیه معنوی در مجموعه کارکان نیروی انتظامی در سراسر کشور تعالی بخشیده شود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور اجرای مأموریت‌ها و اقداماتی که موجب آسایش، آرامش و امنیت بیشتر مردم می‌شود را به عنوان دومین محور مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا عنوان کرد و افزود: رفع دغدغه‌های مردم با این مضامین یکی دیگر از تاکیدات مقام معظم رهبری بود که تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا اگر امروز مردم نگران معتادین، خرده‌فروشان موادمخدر و باندهای توزیع موادمخدر هستند، با برخورد جدی ما این دغدغه‌ها رفع شود.

اشتری ادامه داد: برخورد با کسانی که جوانان کشور را منحرف می‌کنند، اولویت پلیس است. پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان از اولویت‌های نیروی انتظامی است. البته این موضوع یک موضوع چند وجهی است و دستگاه‌های مختلف باید نیروی انتظامی را یاری کنند. در سال گذشته اقدامات جدی انجام شده، اما در سال جاری این موضوع را با جدیت بیشتری پیگیری خواهیم کرد.

این مقام ارشد نیروی انتظامی کشور تاکید کرد: موضوع ناهنجاری‌های اجتماعی باید طبق دستورالعمل‌های ابلاغ شده به سراسر کشور با قوت اجرایی شود.

وی افزود: پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از وظایف پلیس کشور است و برخورد با جرایم را از وظایف و اولویت‌های اصلی خود می‌دانیم. ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به صورت قوی‌تری این اقدامات را پیگیری کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور به موضوع همکاری قوای سه گانه با نیروی انتظامی کشور اشاره کرد و افزود: بحث همکاری قوای سه‌گانه، ستاد کل نیروهای مسلح، صداوسیما، وزارت کشور و شورای امنیت ملی با نیروی انتظامی سومین محور مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا است و ایشان به همکاری مادی و معنوی در انجام کارها تاکید بسیاری داشتند. در این خصوص مقدمات انجام شده و کارگروهی تشکیل شده است که در آن کارشناسان، فرامین مقام معظم رهبری را برای اجرایی شدن مورد بررسی قرار می‌دهند تا از این طریق بتوانیم در پایان سال گزارش قابل قبولی به فرماندهی معظم کل قوا ارائه دهیم و این امر محقق نمی‌شود مگربا همت همه نیروهای خدوم نیروی انتظامی کشور.

اشتری ابراز امیدواری کرد: با بهره‌گیری از تجهیزات، تکنولوژی روز، نیروی انتظامی کشور تقویت شود و یک سازمان زنده، پویا و به روز و رو به رشد محقق شود و پلیسی چابک و متدین در کشور داشته باشیم.

وی افزود: امیدواریم مسئولان متولی موضوع معیشت کارکنان نیروی انتظامی همتی بگذارند تا بتوان اندکی از دغدغه و نگرانی نیروهای انتظامی در کشور برطرف شود.



منبع: ایسنا


۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن