تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821104513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه با پیاده روی وزن کم کنیم؟


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


تناسب اندام؛
چگونه با پیاده روی وزن کم کنیم؟
انگیزه خود رو پیدا کنین. مردم دلایل مختلفی برای کم کردن وزن خود دارن از سلامتی گرفته تا احساس خوب دیده شدن.



امام على عليه السلام : خوش اخلاقى  روزى ها را زياد مى كند و ميان  دوستان  انس  و الفت  پديد مى آورد.   به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، انگیزه خود رو پیدا کنین. مردم دلایل مختلفی برای کم کردن وزن خود دارن از سلامتی گرفته تا احساس خوب دیده شدن. مهم نیست که چه چیزی به شما انگیزه میده. اونچه که مهمه اینه که دلیل شما به اندازه کافی خوب باشه که روی هدفتون تمرکز کنین و به روند کارتون مسلط بشین.
 تصمیم بگیرین که هرروز حداقل ۸۰۰ قدم راه برین. این کار سخت نیست. آیا شما باید به مغازه ای برین که کمی از شما دوره؟ پیاده برین. آیا دفتر کارتون طبقه سوم ساختمونه؟ از پله ها بالا برین. از محل کارتون تا خونه با ماشین ۱۰ دقیقه زمان می بره؟ پیاده برین و قدم بزنین. از هر موقعیتی برای پیاده روی به جای ماشین استفاده کنین.
 برای ردیابی قدم هاتون از تکنولوژی استفاده کنین. شما میتونین یک گام شمار بخرین و یا اپلیکیشنی بر روی گوشی خود نصب کنین که کل قدم های خودتون رو حساب کنین. این مورد به شما در تنظیم کردن کارها برای رسیدن به اهدافتون به طور بهتر و سریعتر کمک میکنه.
 استقامت و سرعت خود را تقویت کنین. به آهستگی قدم بردارین تا زمانی که به اندازه کافی احساس راحتی کردین به کارتون سرعت ببخشین. با یه سرعت قابل کنترل شروع کنین اما هر روز یه کمی بیشتر به پیاده روی خود اضافه کنین.
 زمانی که میتونین، در چالش ها شرکت کنین. هنگامی که به اندازه کافی اعتماد به نفس پیدا کردین و احساس کردین که میتونین برای یک لحظه، نفسِ خودتون رو نگه دارین سعی کنین مسیرهای شیب دار و با سرعت پیاده روی کنین. وقتی که این کار رو انجام بدین، فشار رو بر روی پاها و شکم خود احساس میکنین. اینجوری به سوزوندن چربی با سرعت بیشتری تمایل دارین. شما میتونین به سمت پایین به آرومی راه برین اما پیاده روی سریع رسیدن به هدفتون رو ممکنه سخت تر کنه.   نوین زی /2021



۰۱/۰۳/۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن