تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821227078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آيت‌الله جنتي: برخي به شيطان بزرگ اميد بسته‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آيت‌الله جنتي: برخي به شيطان بزرگ اميد بسته‌اند
امام‌ جمعه موقت تهران با بيان اينكه برخي در مذاكرات به شيطان بزرگ اميد دارند، گفت: امريكا از ايران سيلي خورده و در مذاكرات دنبال انتقام است.


امام‌ جمعه موقت تهران با بيان اينكه برخي در مذاكرات به شيطان بزرگ اميد دارند، گفت: امريكا از ايران سيلي خورده و در مذاكرات دنبال انتقام است.
به گزارش فارس، آيت‌الله احمد جنتي، خطيب موقت نماز جمعه تهران طي سخناني با اشاره به مسئله هسته‌اي و بهانه‌گيري‌هاي مداوم 1+5 و امريكايي‌ها در اين زمينه، اظهار داشت: مسئله هسته‌اي موضوع بسيار سرنوشت‌سازي است كه بسياري نمي‌دانند چه سرنوشتي را براي آينده ما مي‌تواند داشته باشد، عده‌اي ساده‌انديش و بي‌تفاوتند و تصور مي‌كنند موضوع هسته‌اي آنقدرها هم مهم نيست.
وي افزود: برخي اميدهايي به شيطان بزرگ و ديگر شياطين دارند و حقيقت امر را درست در نمي‌يابند، ادامه اين مسير مخصوصاً در گردنه پرخطر آن نيازمند سه نكته است، افرادي كه اين سه مورد را داشته باشند مي‌توانند كار را پيش ببرند كه اولين نكته ايمان به خداست، اين خدا همان خدايي است كه خرمشهر را آزاد كرد، همان خدايي است كه در پيروزي انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي به ما كمك كرد، دومين نكته ايمان به مردم و ملت بزرگ ايران است، تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي بداند اين مردم همان مردمي هستند كه در طول تاريخ ويژگي‌هايي مانند مقاومت، استقامت و پايداري داشتند، اين مردم همان مردمند و عوض نشده‌اند.
آيت‌الله جنتي ادامه داد: امام‌خميني (ره) رفتند ولي امت هنوز به آن امام و مقام معظم رهبري وفادارند، پس تيم مذاكره‌كننده بايد به مردم ايمان داشته باشند و خيال نكنند مردم تحمل سختي‌ها را ندارند و تصور كنند بايد به هر شكلي شده آب و نان مردم را تأمين كنند، سومين نكته در اين زمينه ايمان داشتن به راه درست است، چون اين راه، راه خدا و راه عزت است بنابراين بايد دنبال شود.

    امريكا كمر به انتقام 30 ساله از ايران بسته
خطيب موقت نماز جمعه تهران با تأكيد بر اينكه مشكل امريكا و غرب مسئله هسته‌اي نيست، گفت: موضوع هسته‌اي مسئله بسيار مهمي است و بايد بدانيم هر چه بايستيم و مقاومت كنيم و پايداري داشته باشيم و حتي ضررها و خسارت‌هاي فراوان را هم تحمل كنيم، اشكالي ندارد چون موضوع هسته‌اي بسيار مهم است. وي ادامه داد: امريكا كه سي و چند سال از ملت بزرگ ايران سيلي و تودهني خورده، همه را از اسلام و ياران اسلام و جوانان مسلمان مي‌داند و كمر به انتقام گرفتن بسته است، فرض محال كه ما قبول كنيم، در مسئله هسته‌اي كوتاه بياييم و همه اين صنعت را بدهيم و عقب‌نشيني كنيم، بسيار ساده‌انگارانه است كه آنان تحريم‌ها را برمي‌دارند و اقتصاد رونق مي‌يابد و مردم به نوايي مي‌رسند، اين گونه فكر كردن ساده‌انديشي و عوامانه تصور كردن است.
آيت‌الله جنتي بر همين اساس يادآور شد: امريكا مي‌خواهد سلطه زمان شاه را 10 برابر و شايد 100 برابر در اين مملكت پياده كند، مي‌خواهد نبض مسائل اقتصادي و سياسي ايران را به دست بگيرد، مي‌خواهد مجلس، دولت و قوه قضائيه اين مملكت را در اختيارش بگيرد، مي‌خواهد انتقام‌گيري كند و سيلي خورده را جواب دهد؛ مي‌‌خواهد از همه نيروهاي انقلابي از مقام معظم رهبري گرفته تا يك بچه بسيجي انتقام بگيرد، اگر امريكا در مذاكرات هسته‌اي به خواسته‌هايش برسد همه را سر مي‌برد.

    امريكا هرجا وارد شود به احدي رحم نمي‌كند
دبير شوراي نگهبان در بخش ديگري از سخنانش تأكيد كرد: امريكا همان امريكايي است كه آن شرايط را در فلسطين و سوريه به وجود آورد، امريكا همان امريكايي است كه داعش را به وجود آورد و آن را مسلح كرد، داعشي كه مردم را زنده زنده مي‌سوزاند، به زنان و كودكان و بيماران رحم نمي‌كند و در يمن همه را مي‌كشد، اين امريكا همان امريكاست كه هر جا وارد شد به احدي رحم نكرد، قصاوتش حداكثر است و ذره‌اي رحمي ندارد، اين امريكا همان امريكايي است كه در يمن همه زيرساخت‌ها را نابود كرده است، اين امريكا همان امريكايي است كه هر جا رفت نيروهاي مخالفش را تارومار كرد و اگر به ايران هم بيايد همين كار را مي‌كند. وي ادامه داد: عده‌اي اما در داخل كشور اين موضوع را نمي‌فهمند، حرف‌هايي مي‌زنند كه اصلاً باور كردني نيست، مثلاً در برخي جلسات گفتند وضعيت اقتصادي كشور خوب نيست و اگر بخواهيم تسليم شويم و مسئله هسته‌اي حل نشود تحريم‌ها باقي مي‌ماند و اوضاع مملكت از هم مي‌پاشد و مردم ديگر طاقت ندارند.
آيت‌الله جنتي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به فرمايشات امام خميني درباره محاصره نظامي و اقتصادي ايران، گفت: امام فرمودند «ما نه از اقدام نظامي و نه از محاصره اقتصادي مي‌ترسيم، چون ما شيعه ائمه‌اي هستيم كه از شهادت استقبال مي‌كردند، ما مرد جنگ و مرد مبارزه هستيم، ما را آقاي كارتر از مبارزه نترساند، اهل مبارزه هستيم ولو ابزار مبارزه را نداشته باشيم؛ ما يك ملتي هستيم كه به گرسنگي خوردن‌ها عادت كرده‌ايم، ما روزه مي‌گيريم، اگر بنا شد محاصره اقتصادي كنند فرضاً كه بتوانند همان جو و گندم كشت خودمان را مي‌خوريم، براي خودمان همان مقدار كافي است.»

    تيم هسته‌اي آبروي اين مردم را حفظ كند
آيت‌الله جنتي بر همين اساس با بيان اينكه آيا گرسنگي خوردن از شهيد دادن بدتر است، تصريح كرد: اگر ما راه خودمان را حق مي‌دانيم و به پشتيباني خداي متعال و حضرت ولي‌عصر‌(عج) ايمان داريم ديگر نبايد از تحريم‌هاي امريكا بترسيم، بايد بدانيم‌ امريكا به مسئله هسته‌اي قناعت نمي‌كند، موضوع اين است و غير از اين هم نيست، تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي آبروي اين مردم را حفظ كند. وي ادامه داد: ما راهمان را بايد بشناسيم و بايستيم چون به هر قيمتي كه تمام شود مي‌ارزد، امام‌حسين (ع) و يارانش در كربلا شهيد شدند و اسلام زنده شد، بگذاريد ما هم كشته شويم تا اسلام زنده شود.

    آل سعود امروز فرعون زمان است
خطيب موقت نماز جمعه تهران در بخش پاياني سخنانش به تجاوز نظامي آل‌سعود به مردم مظلوم يمن اشاره و تأكيد كرد: عربستان امروز فرعون زمان است، عربستان طاغوت زمان است و بيشترين ثروت‌ها را براي قطع كردن صداي آزادي‌خواهان و سركوب آزادي هزينه مي‌كند، عربستان در يمن كاري كرد كه با هيچ معياري سازگار نيست.  آيت‌الله جنتي در ادامه يادآور شد: يك رئيس‌جمهور كه خودش استعفا داده و فراري است به امريكا مي‌گويد بياييد اين مملكت (اشاره به يمن) را نجات دهيد، بياييد اين نيروهاي انصارالله را سركوب كنيد، امريكايي‌ها هم مي‌گويند رئيس‌جمهور يمن از ما خواسته و ما هم از دريا و هوا حمله مي‌كنيم، البته ديگر جرئت حمله زميني را ندارند.
وي اضافه كرد: بايد پرسيد كي مردم يمن مقابل شما ايستادند در حالي كه حقشان بود در برابر تجاوز نظامي شما مقابله به مثل كنند؟ به چه مجوزي مردم يمن را قتل عام مي‌كنيد؟ به چه مجوزي كودكان و زنان اين كشور را مي‌كشيد؟ به چه مجوزي زيرساخت‌هاي اين كشور را نابود مي‌كنيد و يمن را به يك ويرانه تبديل كرده‌ايد؟ خدا شما را لعنت كند، خدا شما را به ذلت بكشاند و قدرتتان را از بين ببرد.
دبير شوراي نگهبان در پايان تأكيد كرد: ما حامي همه مظلومان جهان هستيم و مقابل ظالمان مي‌ايستيم و از مردم يمن هم هر حمايتي كه بتوانيم انجام دهيم، قطعاً كوتاهي نمي‌كنيم و اميدواريم به لطف خداوند شر اشرار سعودي از سر مردم مسلمان يمن و ديگر مردم مسلمان دنيا كم شود، اميدواريم خداوند شر اين افراد را از سر بشريت كوتاه كند.


منبع : فارس



تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن