تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819183721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کوهبنان: جانبازان بهترین ذخیره‌های انقلاب اسلامی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه کوهبنان:
جانبازان بهترین ذخیره‌های انقلاب اسلامی هستند
امام جمعه کوهبنان گفت: جانبازان همیشه مدال افتخار و شهادت را به همراه دارند و بهترین ذخیره‌های انقلاب اسلامی هستند.

خبرگزاری فارس: جانبازان بهترین ذخیره‌های انقلاب اسلامی هستند



به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس جعفری ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در محل مسجد صاحب‌الزمان (عج) ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: مردم با آمدن پیامبر اکرم (ص) متوجه شدند، فقط خداوند شایسته عبادت است، زیرا پیامبر ناراحتی‌ها و نگرانی را از جامعه زدود و دیدگاه مردم را در این راستا تغییر داد و به مردم بصیرت، عزت و بها داد در حالی که زمینه هدایت و رستگاری مردم را رقم زد.
وی ادامه داد: دشمنان نقشه‌های زیادی برای گمراهی مردم کشیده بودند اما پیامبر اعظم (ص) مردم زمان خود را نجات داد تا با چشمان باز حقیقت را ببینند و خداگونه شوند، اما جمعی در میان مردم بنا را بر دشمنی با پیامبر گذاشته بودند و به جنگ با حضرت پرداختند گرچه در انقلاب اسلامی افرادی در لباس دوست و در خدمت دشمن بودند، اما توده مردم همواره بیدار و بصیر هستند.
امام جمعه کوهبنان تاکید کرد: دین مبین اسلام برنامه‌های سیاسی، اجتماعی، اخلاقی، اقتصادی و فرهنگی با خود دارد، لذا با پذیرش دین اسلام مردم هدایت شدند که در جریان غدیر 120 هزار حاجی سه روز متوقف شدند تا پیام ولایت به آنها ابلاغ شود و بدین سبب دین اسلام کامل شد.
وی خاطرنشان کرد: حرکت حضرت امام خمینی (ره) در راستای همان حرکت پیامبر اکرم (ص) و امیرالمومنین (ع) بود با این تفاوت که ایشان همان راه را احیا کرد تا مردم دین، پیامبر و ائمه خود را بهتر و بیشتر بشناسند.
جعفری تاکید کرد: ماه شعبان ماه شریفی است که متعلق به پیامبر گرامی اسلام (ص) است، ماهی که میلاد امام حسین (ع)، ابوالفضل العباس (ع)، امام سجاد (ع)، حضرت علی‌اکبر (ع) و ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت را به همراه دارد لذا باید با برنامه‌هایی در شان و به‌دور از گناه و معصیت و حفظ حرمت‌ها جشن‌ها و برنامه‌های شاد و متنوعی را داشته باشیم تا زمینه شادی و نشاط مردم فراهم شود.
وی ابراز داشت: سوم شعبان مصادف با ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار است که باید به پاسداران و دلاورمردان سبزپوش، این روز بزرگ را تبریک گفت، زیرا سپاه پاسداران طی سال‌های گذشته خدمات ارزنده‌ای به اسلام و انقلاب اسلامی ارزانی داشته است.
امام جمعه کوهبنان تصریح کرد: اندیشه حضرت امام (ره) همان اندیشه و تفکر پیامبر اکرم (ص) بود که نهاد مقدس سپاه پاسداران را در اوایل انقلاب اسلامی به‌وجود آورد تا این نهاد مقدس در راستای حفظ و صدور انقلاب اسلامی گام بردارد. جعفری تاکید کرد: پاسداران خدمات ارزنده‌ای در دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دادند و شهدای بزرگواری هم در این راه تقدیم کردند که امروز هم خون پاک آنها حافظ انقلاب اسلامی است.
وی گفت: ولادت با سعادت قمر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را در پیش داریم، جانبازان همیشه مدال افتخار و شهادت را به همراه دارند و بهترین ذخیره‌های انقلاب اسلامی هستند لذا آنها نباید خود را با معاملات و معادلات دنیایی مقایسه کنند و مردم هم باید قدر این عزیزان را بدانند که البته می‌دانند.
خطیب جمعه کوهبنان تاکید کرد: سوم خرداد‌ماه مصادف با سالروز آزادسازی شهر خون و قیام خرمشهر توسط رزمندگان و پاسداران جان بر کف است شهری که در چهارم آبان 59 توسط نیروهای بعثی عراق اشغال شد و 578 روز در اختیار دشمن بود.
جعفری افزود: با عنایت خداوند و فرماندهی حضرت امام خمینی (ره) روز دهم اردیبهشت‌ماه عملیاتی با رمز یا علی ابن ابیطالب (ع) آغاز شد و 23 روز طول کشید در حالی که تعداد زیادی از فرماندهان و نیروهای عراقی به اسارت در آمدند و خرمشهر در سوم خرداد‌ماه آزاد شد، لذا حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد». وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: در حال حاضر دو نوع گفتمان نوین اسلامی و گفتمان جاهلیت را داریم که آشتی و تفاهم این دو غیرممکن است.
این مسئول در ادامه سخنان خود بیان داشت: گفتمان اسلامی برای سعادت و پیشرفت مردم است که این پرچم راه‌گشا و پر جاذبه برای نسل جوان دنیای امروز است که توسط حضرت امام خمینی (ره) برافراشته شد و ملت ایران اسلامی با ایثار و فداکاری خود از این حرکت پاسداری کردند.
جعفری تاکید کرد: گفتمان جاهلیت توسط زورگویان، مستکبران و قدرت‌های سلطه‌گر جهان برای به اسارت گرفتن مردم و همچنین استعمار و استثمار جهان به‌وجود آمده و با الفاظ منافقانه و ریاکارانه نظیر حقوق بشر و عدم خشونت راه خود را طی می‌کند.
وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری درباره مذاکرات هسته‌ای تاکید کردند «در باب ادعای گفت‌و‌گو با دانشمندان هسته‌ای و یا رشته‌های مهم دیگر و همچنین بازرسی از مراکز نظامی، به هیچ‌وجه چنین اجازه‌ای را نخواهیم داد و ملت ایران از عزت خود پاسداری می‌کند که آن را برکت اسلام و انقلاب اسلامی به دست آورده است».
خطیب جمعه کوهبنان تاکید کرد: وجود چالش‌های اقتصادی و سیاسی توسط دشمنان نشان تحرک و پویایی ملت ایران است که با توکل به خدای بزرگ از همه آنها عبور خواهیم کرد و هیچ‌گاه تسلیم حرف زور نخواهیم شد.
جعفری ابراز داشت: مواظب نقشه دشمن در رابطه با آنتن‌های ماهواره و گسترش استفاده از قلیان باشیم که این قدمی است از سوی دشمن لذا جوانان و مسئولان باید با قدرت و صلابت مواظب شیطنت دشمنان باشند.
وی در پایان تصریح کرد: یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردم شهرستان کوهبنان بالا بودن قیمت برخی از اجناس نسبت به شهرهای همجوار است که باید در این راستا هم نظارت بیشتری صورت گیرد و هم مردم در حق خودشان اجحاف نکنند تا قیمت‌ها عادلانه باشد. انتهای پیام/80012/ک40

94/03/01 - 16:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن