تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798434732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بروجرد: پاسداران انقلاب اسلامی، پاسدار دستاوردهای انقلاب هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه بروجرد:
پاسداران انقلاب اسلامی، پاسدار دستاوردهای انقلاب هستند
امام جمعه بروجرد گفت: پاسداران انقلاب اسلامی پاسدار ثمرات و دستاوردهای انقلاب هستند.

خبرگزاری فارس: پاسداران انقلاب اسلامی، پاسدار دستاوردهای انقلاب هستند



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام و المسلمین حسن ترابی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه در جمع نمازگزاران بروجردی، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با تأسی از پیامبرخاتم(ص) پاسدار ثمرات انقلابی است که خود از ثمرات بعثت نبی مکرم اسلام است.
وی با گرامیداشت هفته سپاه، عنوان کرد: در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 بنا به فرمان امام خمینی(ره) عده ای از جوانان مومن و انقلابی نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پایه‌ریزی کردند و امام راحل در دوم اردیبهشت ماه سال 58 طی فرمانی به شورای عالی انقلاب رسماً تاسیس سپاه پاسداران را اعلام کردند.
خطیب جمعه بروجرد با اشاره به خدمات بی‌شائبه سپاه پاسداران در طول 36 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: سپاه پاسداران در دوران آغازین تشکیل خود صرفا یک نیروی شهری و مردمی برای حفاظت و حراست از شهرها محسوب می‌شد اما پس از اوج‌گیری تحرکات داخلی و هم‌زمان با توطئه گروهک‌های تجزیه‌طلب در کشور، ماموریت مبارزه با این گروهک‌ها را به عهده گرفت و توانست در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران توطئه‌گران را با شکست مواجه کند.
ترابی خاطرنشان کرد: با شروع جنگ تحمیلی این نیروی تلاش‌گر توانست با ایثارگری و مقاومت در کنار دیگر نیروهای کشور بزرگترین افتخار خود را در دفاع از کشور رقم زده و تمام قد در مقابل هجوم جهانیان بایستد.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در عرصه های جهاد سازندگی نقشی ماندگار از خود برجای گذاشته است، گفت: گرچه هویت سپاه اساساً هویتی نظامی است اما نظامی‌گری یکی از ابعاد هویتی سپاه است همان‌طور که در طول سالیان پس از انقلاب شاهد خدمات بی‌نظیر این نیرو در عمران و آبادانی کشور در قالب بسیج سازندگی بوده‌ایم.
امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن جنایات گسترده آل سعود در یمن، بیان کرد: آل‌‌سعود متجاوزگر از ساعات پایانی سه شنبه گذشته با اعلام آتش بس سعی کرد به ‌تعبیر خود اهداف بشردوستانه را در منطقه پیگیری کند.
خطیب جمعه بروجرد با مضحک خواندن ادعای وزیر خارجه عربستان سعودی در بیان اهداف آتش بس یادآور شد: ادعای اخیر وزیر خارجه عربستان که دلیل اعلام آتش بس را کمک های بشر دوستانه به مردم مظلوم یمن دانسته در هنگامه جنگ علیه مردم بی‌گناه یمن تنها ادعایی مضحک و غیرقابل باور از سوی آنها است.
ترابی اضافه کرد: نقض چند‌باره آتش‌بس گذشته نشان می‌دهد اهداف عربستان در حمله به یمن نه‌تنها محقق نشده است بلکه می‌رود تا شکست کامل آل‌سعود را رقم بزند چراکه نیروهای یمنی با یورش به شهرهای مرزی یمن و گروگان گرفتن چند افسر عالی رتبه ارتش آل‌سعود بر باور شکست‌ناپذیر بودن این ارتش خط بطلانی کشیده است.
وی یافتن فرصتی برای تجدید نظر در استراتژی شکست‌خورده آل‌‌سعود را از دیگر دلایل این آتش بس مصلحتی دانست و افزود: آل‌سعود به‌شدت تحت فشار افکار عمومی دنیا قرار دارد بنابراین به تشخیص اربابان خود به دنبال راهی برای خروج از این رسوایی و شکست مفتضحانه است.
خطیب جمعه بروجرد با گرامیداشت بعثت نبی مکرم اسلام، اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام هدف از بعثت خود را اشاعه اخلاق در جامعه می‌داند و این مهم‌ترین نیاز جوامع اسلامی امروز است که روز به روز از آرمان ها و اهداف پیامبر خاتم دورتر می‌شوند.
  انتهای پیام/85013/ج40

94/02/25 - 16:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن