تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798366080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آليا: اميدوارم دکتر سلام منبعی سالم برای مسئولان باشد/ حافظی : طنز تلخی انتقاد را قابل تحمل می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در جشن دو سالگي دکتر سلام مطرح شد؛‌
آليا: اميدوارم "دکتر سلام" منبعی سالم برای مسئولان باشد/ حافظی : طنز تلخی انتقاد را قابل تحمل می‌کند
مهمانان جشن طنز دکتر سلام ضمن تقدير از عوامل اين اثر حرف ها و ايده هاي جالبي درباره آن مطرح کردند.

آليا: اميدوارم
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در مراسم جشن دومین سال "دکتر سلام" از بهمن جلالی نفر دوم بخش کاریکاتور، شاهین کلانتری نفر اول کاریکاتور، حسین براتی در بخش طرح طنز، سید محمد صادق بی بی شهربانویی رتبه سوم بخش ویدیویی طنز، سجاد ملازم الحسینی رتبه دوم بخش ویدیویی طنز، محمد حسن مهدویان نفر سوم با اثر "نامه به رئیس جمهور"، رضا اسلام پور نفر اول بخش ویدیویی طنز با اثر آقازاده، مصطفی حسن زاده با اثر مذاکره و خانم آراسته نیا به خاطر شعر کاترین اشتون تقدیر و تشکر شد.


بنا بر این گزارش فاطمه آليا نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبان گفت: دکتر سلام طنز فاخر ایرانی را ارائه داد و تصور من این است که همان گونه که در دفاع مقدس جوانان ما تکنیکی را برای نسل‌های بعدی آفریدند امیدوارم این طنز هم منبعی سالم و فاخر و محترمانه برای مسئولین باشد.


در ادامه این برنامه اسکندری گفت: من طرفدار برنامه دکتر سلام هستم و همه 77 قسمت آن را دیده‌ام.


همچنین موسوی مدیر عامل خبرگزاری فارس در ادامه سخنرانی‌ها ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه افزود: از دوستان خبرگزاری دانشجو که بنیان چنین کاری را گذاشتند تشکر می‌کنم.


مسعود ده نمکی کارگردان سینما نيز گفت:  فکر می‌کنم اگر دوربین‌ها بیشتر به سمت مردم باشد بهتر است چرا که رسانه یعنی مخاطب، اگر غربی‌ها همچین مراسمی را گرفته بودند فکر می‌کردیم دارند انقلاب می‌کنند.


در ادامه این مراسم همچنین کارگردان فیلم قلاده های طلا  از ساخت فیلم یتیم خانه ایران خبر داد.


سعید قاسمی نیز ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه گفت: هنگامی که این اتحاد، برادری و جمعیت حزب اللهی را می‌بینم انرژی می‌گیرم.


وی ادامه داد: در روزهایی که علی رغم این که اسمش را امید و تدبير گذاشتند ما اخباری را می‌شنویم که نه تنها نشانه امید نیست بلکه نشانگر یاس و ناامیدی است.


قاسمی ادامه داد:  حزب الله طی این سی و چند سال سختی‌های زیادی را طي کرده است و با توجه به سخنان مقام معظم رهبری این روزها روزهای عبور از پیچ تاریخی دیگری است اگر حواس همه مردم شهید زاده جمع باشد یک بار دیگر با یک تیر پشت بازو نشان دهند به خصوص در این یکی دو سال اخیر که افرادی برای ایجاد آشوب مجدد در کشور تلاش می‌کنند.


وی تصریح کرد: دعا می‌کنیم عزیزان از این مسیر انحرافی برگردند و به مسیر اصل انقلاب و روح الله بپیوندد.


حسن عباسی منتقد سینمایی و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: من از مسعود ده نمکی و کارگردان فیلم قلاده های طلا درخواست می‌کنم که دوستان دکتر سلام را کمک کنند تا هر سال یک فیلم سینمایی با عنوان طنز سیاسی داشته باشیم در روزهای اخیر مسئولان ایرانی ابراز کردند دیوار ایران هراسی ترک برداشته است اما دو روز پیش وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ایران را تهدید به استفاده از بمب اتم کرد باید بگویم ما در سال 85 ، 31 روز در سال 87 ، 22 روز در سال 90، 8 روز و در سال 93 ،51 روز 10 هزار راکب فجر ایران خود را روی سر شما انداختیم.

وی در ادامه افزود: آنان در آسمان اسرائیل گنبد آهنین یعنی پروژه کوچک شده از جنگ ستارگان را تبیین کرده‌اند پارسال 4 هزار و 600 بمب 36 میلی متری فجر را بر روی گنبد آهنینی شما فرستادیم طوری که آن گنبد سوراخ سوراخ شد 4 نوع از سلاح‌های تولیدی شهید مقدم را در اسرائیل فرستاده‌ایم اما هنوز منتظر موشک‌های شهاب و سجیل باشید.

وی در آخر صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: دکتر سلامی‌ها مستدام باشید.

زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه خود می‌دانم از آقایان حیدری، قدیانی، قاسمی،  سید نظام موسوی که پایه گذار خبر دانشجو بودند قدردانی کنم و از دوستانی که کار را نیز به طور مستقیم انجام داده‌اند،  سپاسگزاری می‌کنم.

رحمت الله حافظی عضو شورای شهر تهران با قدردانی از مجموعه طنز دکتر سلام گفت: من به نمایندگی از مردم دو سالگی جشن دکتر سلام را تبریک می‌گویم.

وی در ادامه افزود: طنز تلخی انتقاد را در خاطر کسانی که  تحمل شنیدن انتقاد را  ندارند قابل تحمل می‌کند.

شوشتری رئیس دفتر شهردار تهران عنوان کرد:  وقتی ما می‌خواهیم تابلوهایی را در شهر نصب کنیم بعضی‌ها جیغ بنفش می‌کشند و نمی‌گذارند ما آن کار را انجام بدهیم.

وی در ادامه افزود: دوستان حزب اللهی پشت هم بایستید تا در برابر دشمن و ظلم محکم باشیم.

صفار هرندی با قدردانی از دست‌اندرکاران مجموعه طنز دکتر سلام گفت: دکتر سلام به بلوغی به صورت جهشی دست پیدا کرد.
پدر شهید احمدی روشن همچنین با تقدیر از دست‌اندرکاران مجموعه دکتر سلام گفت: خدا اگر لطف کرد و مصطفی را به فیض شهادت رساند اما در مقابل میلیون‌ها نفر مثل مصطفی را تقدیم حقیر کرد.

وی با انتقاد از مسئولان هسته ای گفت:  سال 82 تا 84 کلاه گشادی بر سر ما رفت  و اکنون از نظر بعضی‌ها این موضوع افتخار به شمار می‌آید اما بعداً نادرست بودن آن مشخص می‌شود.

حمید رسایی عضو جبهه پایداری گفت:  دو شائبه در پشت برنامه دکتر سلام وجود دارد که چه طور منتقدان دولت به این راحتی انتقادهای خود را مطرح می‌کنند و دولت این طنز سیاسی و اقتصادی را تحمل کرده است. باید دید پشت صحنه این طنز چه می‌گذرد

وی در ادامه افزود: یک انتقاد این است که دولت کلید رام کردن این‌ها را گم کرده است دوم آن که دکتر سلامی‌ها به شیوه چالشی عمل می‌کنند ابتدا می‌گویند فلانی دبه کرده است بعد در برابر فشارها اظهار می‌کنند که این شوخی بود.

رسایی با اشاره به صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در صحبت‌های اخیر خود فرمودند که" خبرهایی رسیده که این‌ها قصد تحرکات دارند" محال است که ما اجازه بدهیم که یک بار دیگر کسانی جام زهر را به ولی ما تعارف کنند.

رسایی در پایان خاطر نشان کرد: من یک فرد روحانی هستم و عمامه به سر دارم اما در صورت انحراف مردم باید مرا با همین عمامه اعدام کنند.


انتهای  پيام/ 



اخبار مرتبط

طنز افکار عمومی جامعه را در برابر انحرافات حساس می‌کند
انتقاد حسینی از روند فعالیت‌های هسته‌ای کشور
نتوانسته‌ایم طنز را در کشور جا انداخته و به کار بگیریم/ یک قسمت از برنامه دکتر سلام را هم ندیده‌ام!




۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن