تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815545796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاوروف خواستار برقراری آتش بس کامل در یمن شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لاوروف خواستار برقراری آتش بس کامل در یمن شد مسکو -ایرنا- سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با دبیرکل وزارت امور خارجه عمان خواستار برقراری آتش بس کامل در یمن و توقف حملات هوایی خارجی به این کشور شد.


به گزارش وزارت امور خارجه روسیه، لاوروف روز چهارشنبه در دیدار با "بدر بن حمد بوسعیدی" گفت: روسیه پایان دادن به جنگ و خونریزی در یمن و برقراری آتش بس در این کشور را ضروری می داند.
وزیر خارجه روسیه بر لزوم آغاز روند حل و فصل سیاسی مساله یمن از طریق گفتگوهای ملی تحت نظارت سازمان ملل تاکید کرد.
لاوروف و بوسعیدی در این دیدار در مورد اوضاع منطقه خلیج فارس با توجه به ادامه مناقشه مسلحانه در یمن، تبادل نظر کردند.
علاوه بر آن طرف های روس و عمان در مورد موضوعات مهم دوجانبه مذاکره کرده و بر اهمیت تقویت روابط سیاسی میان دو کشور تاکید کردند.
جنگنده های عربستان سعودی با کمک و همراهی متحدان این کشور از 26 مارس (ششم فروردین 94) گذشته مناطق مسکونی شهرهای یمن را بمباران می کنند.
عربستان با وجود این که چند روز پیش آتش بس اعلام کرده بود در روزهای اخیر در چند نوبت به حملات هوایی به شهرهای یمن ادامه داده است.
بر اثر این اقدامات وحشیانه و خلاف موازین بین المللی تا کنون دست کم 1800 نفر اکثرا زن و کودک یمنی کشته و هزاران نفر دیگر مجروح و صدها هزار نفر خانه و کاشانه خود را از دست داده و آواره شده اند.
اروپام*5*391**1565



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن