تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819473951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادعای نتانیاهو درخصوص حمایت از تشکیل کشور فلسطین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ادعای نتانیاهو درخصوص حمایت از تشکیل کشور فلسطین تهران - ایرنا - «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه مدعی شد که به راه حل تشکیل دو کشور برای حل مناقشه خاورمیانه متعهد است.


به گزارش رویترز، نتانیاهو در حاشیه دیدار و گفت وگو با «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: ما خواستار صلحی هستیم که مناقشه را یک بار برای همیشه پایان دهد و من از راه حل یک کشور حمایت نمی کنم و اصلا آن را راه حل نمی دانم.
وی مدعی شد: من از دیدگاه دو کشور برای دو مردم حمایت می کنم.
این ادعای نتانیاهو در حالی است که او پیش از این در ماه مارس و در آستانه انتخابات پارلمانی اخیر رژیم صهیونیستی گفته بود به هیچ وجه با تشکیل کشور فلسطین کنار نمی آید.
نتانیاهو روز چهارشنبه همچنین گفت که هرگونه کشور فلسطین در اراضی اشغال شده توسط اسرائیل در سال 1967 باید غیرنظامی شود و گفت که امیدوار است درباره چگونگی پیشبرد این دیدگاه با موگرینی بحث کند.
ادعای نتانیاهو در خصوص صلح در حالی است که حتی باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا به عنوان حامی همیشگی رژیم صهیونیستی گفت: صحبت نتانیاهو در آستانه انتخابات درباره کشور فلسطین ، یافتن راهی برای بازگشت به مذاکرات را بسیار دشوار کرده است.
سیاست شهرک سازی نتانیاهو در اراضی اشغالی نیز به مذاکرات باصطلاح صلح لطمه شدیدی زده بطوری که مقام های سازمان ملل بارها تاکید کرده اند که فعالیت های ساخت و ساز در فلسطین اشغالی «تهدید نابود کردن هرگونه امکان رسیدن به صلح را به همراه دارد» .
**1078**1565



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن