تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804749191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نه بزرگ اصلاح طلبان استان به آفت اختلاف


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نه بزرگ اصلاح طلبان استان به آفت اختلاف هفته نامه آوای کرمانشاه در شماره 1257 روز سه شنبه بیست و نهم اردی بهشت 94 مطلبی را با عنوان نه بزرگ اصلاح طلبان استان به آفت اختلاف منتشر کرده است.


در این گزارش آمده است: چالش ایجاد شده بر سر تعیین معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه با صدور دو بیانیه وحدت آفرین به پایان رسید.
در هفته گذشته پس از جدی شدن انجام تغییرات در معاونت سیاسی استانداری، بخش زیادی از گروه ها، احزاب و تشکل های سیاسی اصلاح طلب استان با صدور بیانیه یا برگزاری نشست هایی با مدیریت ارشد استان، خواستار معرفی جعفر همتی، مشاور عالی استاندار به عنوان گزینه جانشین آیت اله آزرمی شدند.
تداوم این فضا صدور دو بیانیه از سوی جمعی از نیروهای اصلاح طلب و توضیحات استانداری کرمانشاه را به دنبال داشت.
این بیانیه ها با استقبال و شادی و بزرگنمایی رسانه های اصولگرا همراه شد که مدت هاست خط ایجاد تفرقه را میان اصلاح طلبان دنبال می کنند.
با این حال صبح روز عید سعید مبعث، فرخنده ترین زمان بود تا استاندار کرمانشاه و مشاورعالی اش با صدور بیانیه های جداگانه ای که البته کاملا همسو و هم راستا بودند خط بطلانی بر زمزمه های ایجاد شکاف و اختلاف بکشند.
احزاب اصلاح طلب نیز در این روز به دیدار استاندار کرمانشاه رفتند تا نشان دهند علیرغم طراحی های خاص جریان اصولگرا، اصلاح طلبان آنجا که لازم باشد حتی با وجود اختلاف سلیقه، باز هم در کنار هم هستند و استراتژی حمایت از دولت تدبیر و امید را ادامه می دهند.

** نامه مشاور عالی استاندار کرمانشاه خطاب به احزاب، شخصیت ها و فعالان سیاسی و فرهنگی استان

همتی در این نامه آورده است که براین گمانم در مسئولیت فعلی در کنار استاندار محترم به عنوان شخصیتی دلسوز و صادق، بهتر و بیشتر بتوانم اعتماد و اعتباری که مردم، گروه ها و شخصیت های معتمد و معتبر بر من روا داشته اند، پاس دارم و خدمتگزاری خویش را به ثبوت برسانم.
جعفر همتی مشاور عالی استاندار کرمانشاه، ضمن تبریک عید مبعث، خطاب به اساتید بزرگوار، شخصیت های شایسته و احزاب و تشکل های استان کرمانشاه آورده است: همانگونه که می دانید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) همواره بر حفظ انسجام و اتحاد مردم، گروه ها و مسوولین تاکید و توصیه می فرمودند و در این مسیر نیز مقام معظم رهبری حکیمانه سال جاری را سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نام نهاده اند بنابراین همه ما می بایست با تدبیر و تعهد، تمامی تحرکات، برنامه ها و انگیزه های خویش را بر این مبنا استوار سازیم.
در ادامه چنین آمده است: خوشبختانه طی روزهای گذشته جامعه ما شاهد جلوه ای باشکوه از همدلی و همزبانی، اتحاد و انسجام بسیاری از احزاب، نهادهای مدنی، چهره های برجسته، پیشکسوت معتبر و معتمد استان کرمانشاه بود، همراهی و انسجامی که شاید کمتر بتوان نظیری برای آن در سال های اخیر یافت و بر درگاه قادر عزت بخش لاشریک سجده شکر و ستایش بجای می آورم که افتخار موضوعیت و محوریت این امر مبارک را به این حقیر بخشید.
همتی در این نامه ادامه داده است: حمایت و پشتیبانی کم نظیر شما از این بنده کمترین و اعتماد و اعتباری که بر من روا داشتید، از یک سو افتخار و عزتی سترگ را نصیبم نمود و از سوی دیگر بار امانتی سنگین بر دوشم نهاد تا زین پس بیش از گذشته خویش را وقف خدمت به مردم شریف نموده و با گام هایی محکم تر و مطمئن تر در مسیر مصالح و منافع مردم و انقلاب اسلامی حرکت نمایم.
همتی در نامه خویش خطاب به احزاب و شخصیت های سیاسی استان کرمانشاه آورده است: دوستان و سروران گرامی، این حقیر ضمن سپاس فراوان از همه الطاف بزرگوارانه شما که قطعاٌ جز با انگیزه خیر و کمک به دولت تدبیر و امید و در نظر گرفتن مصلحت و منفعت مردم و نظام صورت نپذیرفته، طی این مدت به احترام شما بزرگواران سکوت نموده و به تامل و بررسی تمامی جوانب این امر پرداختم با بسیاری از دوستان و بزرگواران و مسئولین و مدیران و نیز جناب آقای استاندار رایزنی نمودم و در نهایت به تصمیمی رسیدم که لازم دیدم در این مقطع آن را با شما در میان بگذارم.
در ادامه این نامه آمده است: این حقیر ضمن احترام به پیشنهاد و نظر بزرگواران، با در نظر گرفتن مصالح و منافع استان و برای پرهیز از آسیب و خدشه بر آنچه امروز در نتیجه تعقل و درایت شما پدید آمده، مصلحت را در این می بینم دست استاندار محترم باز گذاشته شود تا به دور ازحواشی و فشارهای جانبی با تشخیص و صلاحدید خویش در این خصوص تصمیم بگیرند البته خود نیز در کنار بسیاری از مصالح و منافع، براین گمانم در مسئولیت فعلی در کنار استاندار محترم به عنوان شخصیتی دلسوز و صادق، بهتر و بیشتر بتوانم اعتماد و اعتباری که مردم ، گروه ها و شخصیت های معتمد و معتبر بر من روا داشته اند، پاس دارم و خدمتگذاری خویش را به ثبوت برسانم.
مشاور عالی استاندار کرمانشاه ادامه داده است: دوستان بزرگوار، من امروز مدال افتخاراعتماد شما را بر گردن آویخته و مفتخر به اعتبارو عزتی هستم که شما بزرگواران بر من بخشیده اید و قدر مسلم هیچ مقام و منصبی را در حد و اندازه ای نمی بینم که با این جایگاه و منصبی که لطف پروردگار و توجه شما عنایت نموده به رقابت برخیزد.
وی در پایان آورده است: لذا ضمن تشکر و سپاس بیکران و مجدد، از همه بزرگوران و کسانی که در این مدت این حقیر را مورد لطف قرار داده اند می خواهم با درایت و تامل نسبت به چنین تصمیمی بنگرند و تمامی سعی و تلاش خویش را به کار گیرند تا این انسجام و یگانگی همچنان حفظ و تقویت گردد.

** پیام استاندار کرمانشاه به فعالین سیاسی استان

در پیام رضایی بابادی ضمن تبریک عید بزرگ مبعث پیامبر رحمت و مهربانی، اسوه اخلاق حضرت محمد ( ص) به مردم شریف استان آمده است: بی تردید در این برهه حساس و در مسیر توفیق دولت تدبیر و امید، هیچ اصلی به مانند همدلی و همزبانی مردم و دولت کارساز و موثر نیست، تدبیر و دوراندیشی برادر گرامی جناب آقای جعفر همتی مشاور عالی استاندار در پاسخ مدبرانه به پیشنهاد احزاب، نهادهای مدنی، برخی شخصیت ها و فعالان سیاسی و تشخیص به موقع مصالح و منافع دولت و استان گامی ارزنده در این راستا بوده و مایه مباهت و دلگرمی و قابل تقدیر است.
همچنین حمایت و پشتیبانی بسیاری از احزاب گروه ها و چهره های برجسته و صاحب نظر استان، بیانگر اعتبار و جایگاه ایشان در نزد افکار عمومی ، شخصیت ها و نهادهای مردمی است. در واقع آنچه اتفاق افتاد را می توان آزمونی به شمار آورد که عقلانیت، بلوغ و رشد سیاسی و فرهنگی احزاب، تشکل ها وشخصیت های این استان را به تصویر کشید، که بدینوسیله از آنان تقدیر و تشکر به عمل می آید.
امید است این انسجام، همدلی و همزبانی روز به روز تقویت گردیده و موجبات تعالی و پیشرفت استان را در تمام عرصه ها فراهم آورد
از این پس با در نظر گرفتن نقش تحزب، گام های اساسی در مسیر توسعه برداشته شود.
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کرمانشاه نیز در خصوص موضوع معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه بیانیه ای صادر نمود.
در این بیانیه آمده است: پس از آگاهی از احتمال کناره گیری جناب آقای آزرمی از مسوولیت معاونت سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کرمانشاه ضمن حمایت از ایشان پیشنهاد نمود در صورتی که تحت هیچ شرایطی امکان حضور وی در این مسئولیت فراهم نیست، حاج جعفر همتی به عنوان بهترین گزینه جایگزین ایشان شود.
در مدت کوتاهی موج پشتیبانی و حمایت از این پیشنهاد توسط شخصیت ها، فعالان عرصه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، گروه ها و نهادهای مدنی اوج گرفت و فضایی سرشار از انسجام و همدلی پدید آورد که حداقل طی سال های اخیر کم نظیر بوده است.
اما آنگاه که بنا به دلایل و مصالحی تحت فشار گذاشتن مدیریت ارشد ممکن بود موجبات تفرقه و فروپاشی یا تضعیف این سرمایه عظیم را فراهم سازد.
حاج جعفر همتی با صدور نامه ای که بار دیگر صداقت، تعهد و جوانمردی ایشان را به تصویر کشید اعلام کرد به عنوان مشاور عالی استاندار بهتر می تواند خدمت کند و توصیه نمود برای حفظ و تقویت این انسجام و همدلی بهتر آن است دست استاندار دراین امر باز گذاشته شود تا بر مبنای مصالح و منافع استان تصمیم بگیرد.
استاندار محترم نیز طی نامه ای از حرکت ارزنده حاج جعفر همتی و تلاش احزاب و شخصیت ها در این خصوص تقدیر نمود.
وی خواستار حفظ و تقویت همدلی و یگانگی شد که در استان ایجاد گردیده است.
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کرمانشاه ضمن قدردانی از حمایت های بی دریغ شخصیت ها، گروه ها و فعالان استان، حرکت قابل ستایش برادر شایسته حاج جعفر همتی را ارج می نهد و بدینوسیله مراتب امتنان خویش را ابراز می دارد که با تشخیص به موقع و ترجیح منافع و مصالح استان بر مصالح و منافع شخصی و دست یازی به کرداری که جز آن از وی انتظار نمی رفت، از بروز اختلافاتی که در صورت تداوم حرکت ممکن بود گریبان جامعه و اصلاح طلبان را بگیرد جلوگیری نمودند.
همچنین نامه استاندار محترم را که حکایت از حسن نظر و احترام ایشان نسبت به گزینه پیشنهادی، احزاب و شخصیت های استان بود را شایسته تقدیر می داند.
بی شک اتفاق و انسجامی که امروز بیش از هرزمان دیگر بین شخصیت ها ، فعالان ، احزاب، تشکل ها و مدیریت استان تکوین یافته است ، مرهون حضور و رفتار جوانمردانه و اصلاح طلبانه حاج جعفر همتی و جناب آقای استاندار از یک سو و صیر و متانت وعقلانیت کوشندگان عرصه، احزاب و نهادهای مدنی از سوی دیگر است که باید به عنوان نقطه عطفی در مسیر توسعه و تعالی استان تقویت شود و مورد بهره برداری قرار گیرد.
از سوی دیگر نقش احزاب و نهادهای مدنی در این موضوع نشان داد که تقویت و توجه به احزاب جز خیر و منفعت و کمک به حل بحران ها و گشایش امور زیانی در بر ندارد و امروز احزاب و نهادهای مدنی به درجه ای از اعتبار وعقلانیت دست یافته اند که در مسیر حوادث، مصلحت، منفعت و آرامش جامعه را بر هر چیز دیگر ترجیح دهند.
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کرمانشاه ضمن تشکر مجدد از برادر بزرگوار حاج جعفر همتی و استاندار محترم و تقدیر از حرکت ارزنده این عزیزان که باب رویه ای مفید و خوشایند را در حوزه تعاملات و مناسبات استان گشود، امیدوار است از این پس با در نظر گرفتن نقش و اهمیت تحزب ، گام هایی اساسی در مسیر تقویت و توسعه این مهم برداشته شود که بدون تردید حرکت درمسیر توسعه و پیشرفت و تحقق آن ، بدون احزاب و نهادهای مدنی ممکن و میسر نخواهد بود.
8066



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن