تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819157853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار مسئولان حقوق بشری عربستان با «ملک سلمان»


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: دیدار مسئولان حقوق بشری عربستان با «ملک سلمان»
تعدادی از مسئولان حقوق بشری عربستان امروز با پادشاه این کشور دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش نامه نیوز، «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان با «بندر بن محمد العیبان» رئیس هیأت حقوق بشر عربستان و «مفلح بن ربیعان» رئیس کمیته ملی حقوق بشر این کشور و تعدادی از مسئولان بلند پایه حقوق بشر در عربستان دیدار کرد.
 
روزنامه عربستانی «الریاض»، گزارش داد که در این دیدار پادشاه عربستان بر پایبندی کشورش به اجرای عدالت و لزوم استقلال نهاد قضائی پافشاری کرده است.
 
با وجود اینکه تا کنون صدها غیر نظامی از جمله ده‌ها زن و کودک در حمله عربستان به یمن کشته شده‌اند؛ مسئولان عربستانی نیز از پادشاه این کشور برای تأسیس مرکز موسوم به «امداد رسانی برای ملت یمن» تقدیر کردند.
 
این در حالی است که عربستان همواره با انتقادات فراوانی درباره نقض حقوق بشر مواجه است، در تازه ترین اقدام این کشور روز سه شنبه (دیروز) دولت این کشور با انتشار یک آگهی اعلام کرد آمادگی استخدام 8 گَردن زن (جلاد) را دارد.
 
در این میان صدور احکام زندان‌های طولانی، مجازات بدنی و صدور حکم اعدام برای فعالان سیاسی و اجتماعی این کشور بسیاری از سازمان‌های حقوق بشری را نگران کرده است که صدور حکم اعدام برای شیخ نمر باقر النمر روحانی مبارز شیعه از این دست است.
 
از سوی دیگر عربستان تلاش می‌کند ریاست دوره‌ای شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد را به دست بیآورد که با مخالفت نهادهای حقوق بشری همراه است.


منبع: فارس


۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن