تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818884640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور: اقتدار مبتنی بر مبانی عمیق اعتقادی ترس آمریکا را دوچندان کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس سازمان بسیج اساتید کشور:
اقتدار مبتنی بر مبانی عمیق اعتقادی ترس آمریکا را دوچندان کرده است
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اقتدار مبتنی بر مبانی عمیق اعتقادی ترس آمریکا را از نظام اسلامی دوچندان کرده است.

خبرگزاری فارس: اقتدار مبتنی بر مبانی عمیق اعتقادی ترس آمریکا را دوچندان کرده است



به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سهراب صلاحی ظهر امروز در نشست مجمع عالی بسیج شهرستان دهلران با حضور فرماندار و امام جمعه، فرمانده سپاه و اعضای مجمع بسیج و اساتید بسیجی این شهرستان اظهار داشت: نفوذ کلام رهبری و مبانی اعتقادی یکی از مولفه‌های مهم و تاثیر گذار ایران در عرصه‌های بین‌المللی است. وی ادامه داد: برخورداری از مبانی عمیق اعتقادی سبب  اقتدار نظام در عرصه‌های مختلف است.
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به بدخواهی‌ها و دشمنی‌های نظام سلطه با انقلاب اسلامی افزود: پایبندی به یک مذهب و دین واحد موجب خشم و غضب نظام سلطه نسبت به انقلاب اسلامی شده است.
وی تصریح کرد: پیش‌تازی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بین‌المللی نشات گرفته از مبانی عمیق اعتقادی است که موجب دستیابی کشور به توسعه علمی، پژوهشی، نوآوری و تولید علم در جهان شده است.
وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: خون شهدا موجب قدرت ایران است و پیشرفت‌های موشکی، نانو و هسته‌ای معادلات غربی‌ها را به‌هم زده و امروز غرب و آمریکا نیازمند این مذاکرات هستند.
صلاحی با اشاره به حسن نیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول مذاکرات مبنی بر صلح و ثبات در منطقه و جهان افزود: غربی‌ها و به‌ویژه آمریکا
به‌دنبال به چالش کشیدن مذاکرات است و این غیر قابل قبول است.
وی بیان اینکه تیم مذاکرات ‌باید در مقابل زیاده خواهی‌ها و تهدیدات غرب مراقب و هوشیار باشند، ادامه داد: مشکل اصلی غرب به ویژه آمریکا با ملت ایران، استقلال و خوداتکایی ایران اسلامی است و مسأله هسته‌ای بهانه‌ای برای فشار آوردن به ملت ایران است.
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با محکومیت جنایات آل سعود در یمن گفت: سردمدار این جنایات آمریکاست و امروز شاهد فاجعه انسانی در یمن هستیم و مجامع بین‌المللی باید در مقابل این جنایات به وظایف خود عمل کند.
صلاحی بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه تاکید کرد و افزود: عملیاتی شدن طرح اقتصاد مقاومتی در کشور تنها راه برون رفت کشور از مشکلات و مسائل اقتصادی است و بسیج اساتید یکی از مولفه‌های تحقق این مهم است.
وی بسیج را سازمان و حرکتی خودجوش و مردم نهاد دانست و گفت: بسیج باید در همه صحنه‌ها به رسالت خود عمل کند و در راستای تحقق منویات رهبر معظم
انقلاب در جامعه حرکت کند. انتهای پیام/2246

94/02/30 - 15:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن