تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819125524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجليل از کتاب در نشست ها بايد از حالت شعار خارج شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۴۹ب.ظ)
استاندار گيلان: تجليل از کتاب در نشست ها بايد از حالت شعار خارج شود موج-رشت- استاندار گيلان گفت: تجليل از کتاب در نشست ها بايد از حالت شعار خارج و مشکل ترويج کتاب خواني در جامعه حل شود.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، محمدعلي نجفي ظهر امروز در آيين رونمايي از شش کتاب سفرنامه با موضوع گيلان در سالن غدير استانداري با اشاره به اينکه کتاب و کتابخواني مربوط به گروه و دوران ويژه‌اي نيست، اظهارکرد: تجليل از کتاب در جلسه‌ها بايد از حالت شعار خارج شود.
وي خواستار تلاش انديشمندان و متفکران در برطرف کردن مشکل ترويج کتابخواني در جامعه شد و افزود: جامعه‌اي که به کتاب متکي باشد از بالندگي ويژه‌اي برخوردار است.
نجفي با بيان اين که افراد تلاشگر در عرصه غذاي روح و روان انسان بايد از موقعيت اجتماعي ويژه‌اي برخوردار باشند، تصريح کرد: حضور انديشمندان فرصت مناسبي براي جامعه محسوب مي‌شود.
استاندار گيلان به اهميت پژوهش در گسترش باورها و انديشه‌ها در جامعه اشاره کرد و گفت: ارزش گذاشتن به پژوهش يکي از راهکارها براي مقابله با تهاجم فرهنگي است.
وي با اشاره به سفرنامه ناصرخسرو، خاطرنشان کرد: تمام رويدادهاي اجتماعي در عصر ناصرخسرو در سفرنامه مذکور وجود دارد.
نجفي با ابراز خرسندي از بيان دغدغه مردم گيلان در سفرنامه‌ها، بيان کرد: به معضل رودخانه‌هاي گوهررود و زرجوب در سفرنامه پژوهشگران پرداخته شده است.
استاندار گيلان به وجود چهار کنسولگري در سال‌هاي گذشته در استان اشاره کرد و يادآور شد: زماني سرکنسول کشورهاي روسيه، فرانسه، انگليس و عثماني در گيلان حضور داشتند و اکنون کنسولگري روسيه در استان فعال است.
وي با بيان اين که حسن روحاني رئيس جمهور در سفر به گيلان اين استان را فخر ايران ناميده است، اظهارکرد: گيلان هرگز زير بار ظلم، ستم و هجوم ناجوانمردانه غرب و شرق نرفته است.
نجفي بر شناخت پيشينه تمدني گيلان تاکيد کرد و گفت: حمايت از پژوهشگران، نويسندگان، ناشران و...حائز اهميت است.
گفتني است؛ در آيين مذکور از سفرنامه‌هاي «يادداشت‌هاي مسافرت به گيلان»، «مسافر گيلان»،«سفر به شمال ايران»، «سفرنامه ساحل خزر»، «گيلان در سفرنامه و پژوهش‌‌نامه‌هاي ژاپني» و «اين کردهاي عزيز» سفرنامه تاريخ شفاهي گيلان رونمايي شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن