تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815458621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم دانش افزایی فعالان روابط عمومی در سازمان ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس دانشگاه پیام نور فارس تاکید کرد: لزوم دانش افزایی فعالان روابط عمومی در سازمان ها خبرگزاری پانا: رئیس دانشگاه پیام‌نور استان فارس گفت: روابط عمومی با عملكرد صحیح و علمی می‌تواند موتور محركه هر سازمان، نهاد و دستگاه باشد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ساعت 13:47

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، دكتر عبدالرسول قرائتی كه در جمع مسئولان روابط عمومی مراكز و واحدهای دانشگاه‌ پیام‌نور استان فارس سخن می‌گفت، نگاه موجود به روابط‌عمومی در برخی دستگاه‌ها را مخدوش توصیف و بر لزوم اصلاح آن تاكید و در عین‌حال اضافه كرد: البته مدیران روابط عمومی هم باید دقت داشته باشند كه یكی از وظایفاشان جلوگیری از ایجاد چنین نگاه هایی است.
وی گفت: با تغییرات متعدد و غیر ضروری در جابجایی مسئولین روابط عمومی مراكز و واحدها موافق نیستم چرا كه این امر به نفع دانشگاه نیست و باید از نیروهای باتجربه و خلاق در این پست استفاده شود.
قرائتی افزود: با تمام محدودیت های دانشگاه، روابط عمومی در دانشگاه پیام نور استان فارس جایگاه ویژه ای دارد و تمام تلاش مسئولان در رفع چالش های موجود در این زمینه است.
وی گفت: در یك ارتباط دو سویه باید به ایجاد یك ارتباط موثر سعی شود علاوه بر انعكاس اخبار، دغدغه های مردم را نیز به مدیران و مسئولین انتقال داد.
رئیس دانشگاه پیام نور فارس بر لزوم دانش افزایی فعالان روابط عمومی تاكید و خاطر نشان كرد: نگارش و مدیریت اخبار از وظایف روابط عمومی است و باید مسئول روابط عمومی بتواند به خوبی با اصول نگارشی به اصل مطلب بپردازد. وی افزود: عامل اصلی موفقیت بسیاری از ادارات و نهادهای بزرگ به خاطر وجود یك روابط عمومی قوی و مسلط به كار ودانش روز است. رئیس دانشگاه پیام نور فارس اضافه كرد: حیطه كار روابط عمومی بسیار گسترده است كه لازمه موفقیت در آن نیازمند داشتن تعلق خاطر سازمانی است. قرائتی افزود: اگر نتوانیم فعالیت ها و شرح وظایف سازمان را به مردم معرفی كنیم لنگ لنگان پیش خواهیم رفت و دیگران گوی سبقت را از ما خواهند ربود. مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس نیز درباره خواسته‌ها و مشكلات روابط عمومی‌های مراكز و واحدها سخن گفت. ابراهیم اژدری خواستار حمایت بیشتر روسای مراكز و واحدها از واحد روابط عمومی شد و خاطرنشان كرد: همكاران روابط عمومی در مراكز و واحدها به دلیل تعدد وظیفه،‌وقت كافی برای پرداختن به بخشی از فعالیت‌های اصلی در حوزه روابط عمومی را ندارند. تثبیت جایگاه روابط عمومی در چارت سازمانی مراكز،امنیت شغلی همكاران روابط عمومی. افزایش حقوق و مزایا و خرید تجهیزات مورد نیاز برای روابط عمومی ها از جمله موارد دیگری بود كه اژدری به آنها اشاره كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن