تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820131172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش واسطه‌ها به لیست اسکوچیچ


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


واکنش واسطه‌ها به لیست اسکوچیچ استان‌ها > خوزستان - همانطور که انتظار می رفت انتشار خبر لیست خرید اسکوچیچ برای فصل جدید با واکنش و ناراحتی واسطه های تهرانی روبرو شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از خوزستان اسپورت، پس از اینکه رادیو مرکز خوزستان فهرست بازیکنان مازاد و بازیکنان موردنظر فولاد خوزستان برای فصل آینده را اعلام کرد، روابط عمومی تیم فولاد روز سه شنبه این لیست را تکذیب کرد تا از بازارگرمی و بالا رفتن قیمت بازیکنان حاضر در لیست اسکوچیچ جلوگیری کند.

در همین راستا برخی از واسطه های مرکزنشین که از انتشار فهرست اسکوچیچ برای فصل جدید سخت ناراحت شده اند، امروز در مقابل انتشار این فهرست واکنش نشان داده و آن را محکوم کردند.

ظاهراً این افراد که قبل از سایر رسانه ها به لیست اسکوچیچ دسترسی داشته اند، طی روزهای گذشته اقدام به برقراری تماس با بازیکنان حاضر در لیست کرده و به این بازیکنان پیشنهاد داده بودند که از طریق آن ها به تیم فولاد منتقل شوند.

در عین حال، ناراحتی واسطه ها از انتشار لیست اسکوچیچ توسط سوی رادیو مرکز خوزستان امری کاملاً طبیعی به نظر می رسد، چرا که ممکن است بازیکنان موردنظر اسکوچیچ بخواهند بصورت مستقیم و بدون دخالت این واسطه ها با باشگاه فولاد مذاکره کنند. درست شبیه به اتفاقی که در نقل و انتقالات نیم فصل گذشته در جریان انتقال محمد قاضی به فولاد رخ داد و باعث شد این دو بازیکن مورد غضب واسطه ها قرار بگیرند.

به نظر می رسد رادیو مرکز خوزستان با انتشار فهرست بازیکنان مازاد و بازیکنان موردنظر اسکوچیچ برای فصل آینده باعث نقش بر آب شدن برنامه های از پیش طراحی شده واسطه های تهرانی شده است.

این احتمال دارد که این افراد به زودی در بیانیه یا مصاحبه ساختگی از قول دراگان اسکوچیچ اقدام به تکذیب لیست منتشره کنند.

کلید واژه ها: باشگاه فولاد خوزستان - نقل و انتقالات لیگ برتر -




چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 13:52:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن