تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815411076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماه عسل وزیر سعودی در پاریس !


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
ماه عسل وزیر سعودی در پاریس !
صدا وسیما:
ماه عسل وزیر سعودی در پاریس ! همزمان با ادامه حملات جنگنده‌های عربستان سعودی به مردم بی دفاع یمن، محمد بن سلمان بن عبدالعزیز آل سعود جانشین ولیعهد سعودی ماه عسل را با همسر جدید خود در پاریس سپری می کند.


به گزارش فرهنگ نیوز، سلمان پس از بازگشت از آمریکا و شرکت در اجلاس کمپ دیوید، در پاریس با دختر فهد بن بندر ازدواج کرد.مجتهد، فعال اینترنتی سعودی که به دلیل انتشار خبرهایی از مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان مشهور شده و برخی او را از اعضا و یا وابستگان این خاندان می دانند، در صفحه شخصی خود در پایگاه‌های اجتماعی، از نارضایتی ساره بنت مشهور بن عبدالعزیز همسر اول محمد بن سلمان از ازدواج او در پاریس خبر داد.مجتهد این سوال را مطرح کرد که محمد بن سلمان چگونه جرات کرده است در خارج عربستان باقی بماند و نگران اقدامات مخالفان علیه پدر خود نیست.مجتهد در پاسخ گفت: محمد بن سلمان گروهی را تشکیل داده است تا بیست و چهار ساعته مراقب پدرش باشند تا مانع از رسوایی به علت بیماری آلزایمر سلمان بن عبدالعزیز شوند و از دیدار محمد بن نایف ولیعهد و متعب بن عبدالله فرمانده گارد ملی با او جلوگیری کنند.



94/2/30 - 13:26 - 2015-5-20 13:26:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن