تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798257413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه ها در افزایش آگاهی و اطلاعات جامعه در حوزه تغذیه نقش تعیین کننده دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس پژوهشکده صنایع غذایی: رسانه ها در افزایش آگاهی و اطلاعات جامعه در حوزه تغذیه نقش تعیین کننده دارند مشهد-ایرنا- رییس پژوهشکده علوم و صنایع غذایی کشورگفت: رسانه ها در افزایش آگاهی و اطلاعات جامعه در حوزه تغذیه نقش تعیین کننده دارند.


دکتر رسول کدخدایی روز چهارشنبه بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی گفت: جامعه هم اکنون در بی خبری از بخش غذا به سر می برد و لازم است آگاهی و اطلاعات مردم در این زمینه افزایش یابد.
وی اظهار کرد: رسانه ها به واسطه نقش و جایگاه تاثیر گذاری که در هدایت و جهت دهی به افکار عمومی و اذهان مردم دارند می توانند در حوزه افزایش آگاهی مردم در بخش غذا و تغذیه ایفای نقش و انجام مسوولیت کنند.
وی بیان کرد: رسانه ها در حقیقت چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند و از این نگاه رسالت و مسوولیت خطیری بر عهده دارند.
رییس پژوهشکده علوم و صنایع غذایی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با این نگاه نقش و جایگاه رسانه ها در حقیقت تداوم مسیر انبیاء است زیرا نقش انبیاء الهی نیز آگاهی دادن به مردم و نشان دادن راه صحیح زندگی به آنان بوده است.
کدخدایی در ادامه بیان کرد: رسانه ها در مدیریت جریان دانش نقش فوق العاده بالایی دارند و به واسطه این جایگاه می توانند در روند برنامه ریزی های کلان تاثیر گذار باشند.
وی اظهار کرد: حوزه تغذیه و غذا در جامعه نیز از جمله مسائلی است که با توجه به ارتباط مستقیم و موثر در تامین سلامت جامعه و نیروی انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است که باید به آن توجه گردد.
او با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت هر کشور مستلزم وجود نیروی انسانی و جامعه ای سالم است، تاکید کرد: لازم است آموزشها و اطلاعات لازم به مردم در زمینه انتخاب غذای مناسب و اصلاح سبک زندگی و تغذیه که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است، ارائه گردد.
وی با اشاره به نقش فرهنگ ساز رسانه ها و مطبوعات ،افزود: اصلاح سبک تغذیه و هدایت جامعه به سمت استفاده از غذاهای سالم ، بومی و مغذی بجای مصرف غذاهای بی خاصیت از مسائلی است که در تولید و تربیت نسلی توانمند و سالم نقش آفرین است که این مسوولیت و امر فرهنگ سازی در این رابطه بر عهده رسانه های مختلف است.
رییس پژوهشکده علوم و صنایع غذایی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی حوزه سلامت از سوی رهبر فرزانه انقلاب گفت: یکی از سیاست های ابلاغ شده اصلاح سبک تغذیه می باشد که در این زمینه مورد تاکید قرار گرفته است.
وی در خاتمه اظهار کرد: رسانه ها همانطور که در همه زمینه ها و عرصه ها دارای مسوولیت هستند، در ارتقای آگاهی برای افزایش سلامت و تندرستی مردم جامعه نیز مسوولیت خطیری دارند.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: تلاش خبرگزاری جمهوری اسلامی در راستای تحقق اهداف نظام است.
"علی حیدری" با بیان اینکه خبرنگاران ایرنا از انتشار اخباری که موجب یاس و ناامیدی بین مردم می شود، خودداری می کنند، افزود: اخبار منعکس شده در این رسانه از ظرافت و دقت خاصی برخوردار است
وی افزود: "ایرنا" به عنوان رسانه رسمی کشور از سال 1313 تاکنون فعالیت مستمر داشته و دارای غنی ترین آرشیو عکس و خبر در خاورمیانه است.
به گفته حیدری امکانات اطلاع رسانی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی متناسب با فناوری روز ارتقا چشمگیری داشته که راه اندازی بخش "ایرنا چند رسانه ای" از آن جمله است.
پژوهشکده علوم و صنایع غذایی به عنوان یکی از مراکز مهم پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور پاسخگویی به بخشی از نیازهای پژوهشی کشور از سال 1385 به عنوان "پژوهشکده مستقل ملی" و دارای مصوبه قطعی از شورای گسترش آموزش عالی فصل نوینی از فعالیتهای خود را آغاز نمود.
سوابق فعالیت این پژوهشکده به سال 1360 بازمی گردد که در ابتدا با نام سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران مرکز خراسان فعالیت خود را شروع و در فاصله زمانی سالهای 1381 تا 1385 با تبدیل مراکز استانی سازمان به پارکهای علم و فناوری، با نام پژوهشکده تحقیقات توسعه فناوری فعالیت خود را ادامه داده است.ک/3
7496/1211



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن