تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802953434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار اصفهان: قهرمانی سپاهان مسئولیت ما را مضاعف کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار اصفهان: قهرمانی سپاهان مسئولیت ما را مضاعف کرد اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: قهرمانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان مسئولیت ما را برای بهره برداری هرچه سریع تر از ورزشگاه نقش جهان مضاعف کرد.


رسول زرگرپور روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا اظهار کرد: قهرمانی تیم سپاهان در لیگ برتر باشگاههای کشور و راهیابی مجدد این تیم به لیگ قهرمانان آسیا در تسریع عملیات تکمیلی ورزشگاه نقش جهان موثر است.
وی بااشاره به اینکه دردولت تدبیر و امید عملیات تکمیلی ورزشگاه نقش جهان اصفهان پس از یک دهه وقفه وبلاتکلیفی با واگذاری امور اجرایی آن به شرکت فولاد مبارکه ورزشگاه سرعت گرفت، افزود: پس از واگذاری این ورزشگاه به شرکت فولاد مبارکه 150 تا 200 نیروی کار عملیات تکمیلی این ورزشگاه را به پیش می برند.
براساس توافق انجام شده، شرکت فولاد مبارکه این مجتمع ورزشی را تکمیل و به مدت 15 تا 20 سال بهره بردار استادیوم فوتبال آن خواهد بود
عملیات اجرایی ورزشگاه فوتبال نقش جهان از سال 1372 با ظرفیت 30 هزار نفر تماشاگر آغاز شد.
بخشی از این ورزشگاه در سال 1380با نواقصی به بهره برداری رسید و مرحله دوم عملیات ساخت این استادیوم با افزایش ظرفیت آن از 30 هزاربه 75 هزار نفر تماشاگر آغاز شد. اجرای پروژه ورزشگاه نقش جهان در هفت سال گذشته به دلیل کمبود اعتبار و کندی روند عملیات ساخت، با فراز و نشیب روبرو بوده است .
مسئولان استان اصفهان، تکمیل این ورزشگاه را از مطالبات اصلی مردم و علاقمندان به فوتبال می دانند ، تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان به عنوان نمایندگان ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا حضور خواهند داشت و استفاده این دو تیم از ورزشگاه فولاد شهر نگرانی هایی را برای حفظ کیفیت چمن این ورزشگاه بوجود آورده است ، استاندار اصفهان دراین باره اظهارکرد: در هرحال مسئولان ورزشی استان باید تهمیدات و راهکارهای لازم را در این خصوص بیاندیشند.
وی بااشاره به اینکه مقرر بود تمرینات آماده سازی تیم فوتبال سپاهان به ورزشگاه نقش جهان منتقل شود، اظهارکرد: برآورد ما این بود که چمن ورزشگاه نقش جهان شرایط برگزاری تمرینات و مسابقه را دارد اما پس از بررسی مشخص شد که این چمن کیفیت لازم را ندارد و باید تعویض شود.
استاندار اصفهان در گفتگوی اختصاصی خود با ایرنا ضمن اشاره به اینکه براساس اظهارات کارشناسان، تعویض چمن ورزشگاه نقش جهان تا پایان سال بطول می انجامد، تصریح کرد: احتمال اینکه برخی از دیدارهای تیم سپاهان در سال آینده در این ورزشگاه برگزار شود وجود دارد اما همه چیز به شرایط محیطی ورزشگاه و تدابیر مسئولان شرکت فولاد مبارکه بستگی دارد.
*** قهرمانی سپاهان در مسابقات رقم خورد
استاندار اصفهان درباره حواشی بوجود آمده پیرامون قهرمانی لیگ برتر به ایرنا گفت: همه کارشناسان فوتبال کشور اعتراف کردند که قهرمانی سپاهان براساس قانون بازی فوتبال، ضوابط فدراسیون فوتبال ، سازمان لیگ و قوانین بین المللی حاکم بر این بازی رقم خورد.
وی افزود:یک بازی کاملا"قانونی دراصفهان ویک بازی کاملا"قانونی براساس قوانین بین المللی این رشته در مستطیل سبزدراستان های اصفهان و تبریز انجام شد و نتایج این دیدارها بر اساس ضوابط و مقررات فوتبال حاصل شد.
زرگرپور با اشاره به اینکه قهرمانی سپاهان در شرایط برابر حاصل شد تصریح کرد: همه مسئولان فدراسیون فوتبال خود را برای برگزاری آیین جشن قهرمانی تراکتورسازی تبریز آماده کرده بودند و حتی کفاشیان و تاج به تبریز رفته بودند.
وی توضیح داد:اسلامیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال نیز که در جایگاه ویژه ورزشگاه فولاد شهر اصفهان حضور داشت 20 دقیقه پایانی مسابقه از من خداحافظی کرد و از ورزشگاه خارج شد زیرا تصور همه اعضای فدراسیون فوتبال این بود که با توجه به شرایط دیدار تراکتورسازی تبریز و نفت تهران ، جشن قهرمانی در تبریز برگزار می شود.
استاندار اصفهان ادامه داد: من نیز خودم را برای خروج از ورزشگاه فولاد شهر آماده می کردم که 10 دقیقه قبل از بازی آقای اسلامیان به ورزشگاه بازگشت و به من گفت شرایط تغییر کرده و احتمال اینکه سپاهان قهرمان شود ، وجود دارد.
وی بااشاره به اینکه چند دقیقه قبل از پایان بازی مرا به دفتر ورزشگاه هدایت کردند تا بازی پایان یابد، اظهارکرد: در دفتر ورزشگاه فولاد شهر دقایق پایان بازی را از تلویزیون پیگیری می کردم و تصاویر زنده از هر دو ورزشگاه پخش می شد.
زرگرپور ادامه داد: باید به این نکته اشاره کنم که پس از پایان مسابقه کارکنان فدراسیون فوتبال حتی مدال ها و جام قهرمانی را با عجله از کیف مخصوصی خارج می کردند تا آنها را برای اهدا آماده کنند و همه اینها نشان می داد که فدراسیون فوتبال بر روی قهرمانی سپاهان حساب نکرده بود.
وی افزود: به دلیل عدم آمادگی فدراسیون فوتبال در برگزاری آیین اهدای جام و مدال ها ، 20 دقیقه در چمن ورزشگاه معطل ماندیم تا جایگاه اهدای جام و مدال ها را آماده کردند.
*** برخی از رسانه ها به دایره انصاف خارج شدند
استاندار اصفهان با بیان اینکه در پی قهرمانی سپاهان درلیگ برتر برخی رسانه ها از دایره ، انصاف و عدالت خارج شدند، تصریح کرد: حساب رسانه های معلوم الحال خارجی و معاند جداست اما متاسفانه برخی رسانه های داخلی به جای آنکه مسائل را از لحاظ فنی و ضوابط فوتبال بررسی کنند مطالب غیر واقع و عاری از حقیقت بیان کردند.
*** وحدت ملی ما فراتر از نتیجه یک بازی است
زرگرپور اظهارکرد: وحدت ملی مردم ایران بسیار فراتر از یک نتیجه بازی است لذا آرزو می کنیم رسانه ها از انتشار مطالبی که در سال همدلی و همزبانی باعث خدشه به وحدت ملی می شود، خودداری کنند.
*** فدراسیون فوتبال وسازمان لیگ متولی اجرای پروتکل اهدای جام بود
استانداراصفهان درادامه به دلخوری یکی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی که اجازه حضور وی به جایگاه اهدای جام و مدال قهرمان لیگ برتر داده نشد، اشاره کرد وتوضیح داد:درآستانه اهدای جام و مدال ها اطلاع حاصل شد که از ورود یکی از نمایندگان اصفهان در مجلس به ورزشگاه جلوگیری شده است که بلافاصله ترتیبات ورود وی به زمین چمن داده شد.
زرگرپوراضافه کرد: این نماینده تمایل به ورود به جایگاه اهدای جام و مدال ها را داشت اما به علت محدودیت های اعمال شده ازسوی فدراسیون فوتبال این کارعملی نشد. زیرا براساس تصمیم فدراسیون فوتبال بیش از سه نفر از مسئولین که مشخص شده بودند حق حضور در جایگاه اهدای جام و مدال ها را نداشتند و من نیز میهمان فدراسیون فوتبال بودم و در این مراسم مسئولیتی نداشتم.
استاندار اصفهان با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و نمایندگان مجلس نیز نمایندگان همین ولی نعمت ها هستند، افزود: اما این موضوع نباید موجب شود تا ما قوانین را زیر پا بگذاریم و پروتکل هایی که قرار است در یک برنامه اجرا شود را نادیده بگیریم.
تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان جمعه شب با برتری دو بر صفر مقابل سایپای البرز برای پنجمین بار به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور دست یافت.
2093





















30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن