تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798579939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شادمانی اصفهانی ها در شب قهرمانی سپاهان و آسیایی شدن ذوب آهن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شادمانی اصفهانی ها در شب قهرمانی سپاهان و آسیایی شدن ذوب آهن اصفهان- ایرنا- اصفهانی ها در شب جشن بعثت خاتم الانبیاء محمد مصطفی (ص)، با قهرمانی سپاهان در لیگ برتر و آسیایی شدن ذوب اهن در خیابانها به شادمانی پرداختند.


به گزارش جمعه شب ایرنا، طرفداران سپاهان در حالی که مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ برتر در ورزشگاه فولاد شهر ادامه دارد در شهر اصفهان به شادمانی پرداخته اند.
هواداران سپاهان بخصوص جوانان با به صدا درآوردن بوق خودروها و موتورسیکلت ها و حمل پرچمهای زرد رنگ سپاهان در خیابانها به حرکت در آمده اند و جشن گرفته اند.
انتظار می رود که این شادمانی با پایان یافتن مراسم اهدای جام قهرمانی و رسیدن طرفداران سپاهان از ورزشگاه فولاد شهر به شهر اصفهان افزایش یابد و تا پاسی از شب ادامه یابد.
در مراسم اهدای جام قهرمانی در ورزشگاه فولاد شهر علاوه بر بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال سپاهان، استاندار اصفهان و مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه نیز حضور دارند.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان شامگاه جمعه با برتری دو بر صفر مقابل سایپای البرز و به لطف تساوی تراکتورسازی مقابل نفت تهران برای پنجمین بار به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور دست یافت.
دیدار تیم های سپاهان وسایپای البرز از ساعت 19 و 30 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و با قضاوت غلامرضا جباری برگزار شد.
دو تیم درحالی پا به میدان گذاشتند که اصفهانی ها در صورت تساوی تراکتورسازی و نفت تهران می توانستند به عنوان قهرمانی لیگ چهاردهم دست یابند.
نیمه نخست این دیدار با گل های دقیقه 15 و31 مهدی شریفی به سود سپاهان اصفهان پایان یافت. بازی در نیمه اول در حالی به پایان رسید که با توجه به جلو بودن تراکتوری ها در بازی دیگر هفته پایانی، سپاهانی ها فعلا خود را در رده دوم جدول رده بندی می دیدند.

آنها که برای پیروزی پا به میدان گذاشته بودند از ابتدا، بنا را برحمله روی دروازه سایپا گذاشتند و به رهبری محرم نویدکیا، حملات زیادی را روی دروازه حریف تدارک دیدند.

نکته مشهود در بازی سپاهانی ها، حرکات ترکیبی و مثلث گونه آنها در حمله به دروازه سایپا بود که بارها توسط محرم نویدکیا، لوسیانو پریرا، محمدرضا خلعتبری، مهدی شریفی و احسان حاج صفی موقعیت های خطرناکی را روی دروازه محمدرضا اخباری ایجاد کرد.

نیمه دوم این بازی بدون اینکه گلی از خط دروازه های دو تیم رد و بدل شود پایان یافت و در نهایت سپاهان با همان دو گل مهدی شریفی در نیمه نخست، پیروز این میدان شد.

سپاهان اصفهان بااین نتیجه 59 امتیازی شد وبه لطف تساوی 3 بر3 تراکتورسازی مقابل نفت تهران درجایگاه نخست جدول رده بندی چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار گرفت و برای پنجمین بار قهرمان شد.
6508



25/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن