تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرانسه اعلام کرد همه قربانیان هواپیمای جرمن‌وینگز شناسایی و به کشورهایشان تحویل داده می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرانسه اعلام کرد
همه قربانیان هواپیمای جرمن‌وینگز شناسایی و به کشورهایشان تحویل داده می‌شوند
دادستانی مارسی اعلام کرد که همه قربانیان هواپیمای سرنگون شده جرمن‌وینگر شناسایی شده و به کشورهایشان بازگردانده خواهند شد.

خبرگزاری فارس: همه قربانیان هواپیمای جرمن‌وینگز شناسایی و به کشورهایشان تحویل داده می‌شوند



به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بریس روبین» دادستان مارسی روز گذشته اعلام کرد که همه 150 قربانی هواپیمای خطوط هوایی جرمن‌وینگز که مارس گذشته در کوه‌های آلپ سرنگون شد، شناسایی شده‌اند و اجساد آنها به خانواده‌های آنان تحویل داده خواهد شد.  «دیلی‌صباح» در گزارشی در این مورد با استناد به بیانیه دادستانی اعلام کرد که کمیسیون شناسایی که 15 ماه می (25 اردیبهشت) تشکیل جلسه داده بود، شناسایی 150 قربانی را قانونی اعلام کرده است. همچنین بررسی (DNA) جانباختگان، هویت افراد را تائید کرده است. روبین افزود که مقامات در خطوط هوایی لوفت‌هانزا که جرمن‌وینگز به آن وابسته است،  کپی‌هایی از مدارک مرگ اشخاص را در دست دارند که اجازه بازگرداندن اجساد را به خانواده‌های آنان می‌دهد.

مقامات اعلام کرده‌اند که «آندراس لوبیتس» کمک خلبان آلمانی که گفته می‌شود از اختلال روانی رنج می‌برده است، هواپیما را عمدا به کوه زده است اما همچنان موارد مبهمی در این‌مورد وجود دارد که روشن نشده است.
سقوط این هواپیما بدترین حادثه هوایی در تاریخ آلمان بود و نخستین حادثه در جرمن‌وینگز پس از ایجاد این خط هوایی در سال 2002 بود.
انتهای‌پیام/م

94/02/30 - 10:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن