تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820448907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف 7کیلوگرم هرویین درالبرز / رد رشوه 2میلیارد ریالی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
کشف 7کیلوگرم هرویین درالبرز / رد رشوه 2میلیارد ریالی
پایگاه پلیس استان البرز از کشف 7 کیلوگرم هرویین در این استان خبرداد.

خبرگزاری فارس: کشف 7کیلوگرم هرویین درالبرز / رد رشوه 2میلیارد ریالی



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس استان البرز، در این رابطه همچنین پلیس رشوه 2 میلیارد ریالی سوداگران مرگ را رد کرد.
براساس این گزارش، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پی دیافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در شهرستان کرج اقدام به توزیع مواد مخدر ازنوع هرویین می‌کند، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
پلیس با پیگیری‌های اطلاعاتی، محل زندگی این فرد را مورد کنترل قرار داد که تحقیقات نشان داد، متهم درصدد انتقال مقداری مواد مخدر به پل فردیس است که در این راستا پلیس به محض خروج متهم از منزل و رفتن سر قرار برای تحویل مواد مخدر، وی را تعقیب قرار داد.
این گزارش آورده است: پس از تحویل 2 کیلوگرم مواد مخدر به خریدار، ماموران بلافاصله فرد خریدار را با مواد مخدر هرویین و یک‌دستگاه خودروی پژو دستگیر کردند و به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان انتقال دادند.
همچنین ماموران با اخذ نیابت قضایی به منزل فروشنده مواد مخدر در منطقه عظیمیه کرج رفتند و او را دستگیر کردند که از منزل وی 5 کیلوگرم هرویین و یک دستگاه خودرو کشف شد.
براساس گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس البرز، متهم به ماموران پلیس برای چشم پوشی و فرار ازمجازات قانونی مبلغ 2میلیارد ریال رشوه پیشنهاد کرد که ضمیمه پرونده شد. ازابتدای سال جاری تاکنون بیش از650 کیلوگرم مواد مخدر دراستان البرز کشف شده است.
انتهای پیام/2302

94/02/29 - 19:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن