تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819119469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: کار سختی برای نگه داشتن تیم فوتبال سایپا درالبرز داریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: کار سختی برای نگه داشتن تیم فوتبال سایپا درالبرز داریم کرج- ایرنا- نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: احتمال ماندن تیم فوتبال سایپا در استان البرز در حدود 30 درصد است و کار سختی برای نگه داشتن این تیم در البرز داریم.


"محمد جواد کولیوند" روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه شرایط برای ماندن تیم فوتبال سایپا در استان البرز فراهم نیست، اظهار داشت: اعتقاد دارم کار سختی برای نگه داشتن این تیم در کرج داریم.
وی بیان کرد: ابتدا همه اعتقاد داشتند این تیم بایستی از کرج خارج شود، اما در یک چرخش غیر قابل پیش بینی امروز صحبت از ماندن آن مطرح شده است و با توجه به فضای موجود در استان اعتقاد دارم کار سختی برای حفظ سایپا در استان داریم.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نظر نمایندگان مردم کرج به حفظ این تیم در استان است، سایپا باید برای بهتر کردن فعالیت های خود در کرج امکانات و باشگاه خود را به البرز منتقل کند و در صحبت هایی که انجام شده موافقت آنها نیز گرفته شده است.
کولیوند ادامه داد: ما در استان البرز باید امکانات مناسبی در اختیار این باشگاه قرار دهیم که با توجه به شناختی که وجود دارد، اعتقاد دارم این مهم شدنی نیست و به سختی می شود استان را راضی به این کار کرد.
وی گفت: من همیت لازم برای حفظ این تیم در استان البرز را نمی بینم و اعتقاد دارم چیزی در حدود 30 درصد احتمال دارد این باشگاه در استان البرز برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال حفظ خواهد شد.
کولیوند یادآور شد: به هیچ عنوان موفق نشدیم تعامل دوسویه و منطقی با سایپا برقرار کنیم و اعتقاد دارم در این موضوع هم مدیران سایپا و هم مدیران استانی کوتاهی کردند.
7422/1535



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن