تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819670948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گل‌محمدی: عنوان بهترین را مدیون پرسپولیسم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گل‌محمدی: عنوان بهترین را مدیون پرسپولیسم
یحیی گل‌محمدی بعد از انتخابش به عنوان بهترین مربی لیگ چهاردهم عنوان کرد در انتخاب من رای های پرسپولیسی ها خیلی موثر بود. از این بابت از آنها ممنونم.

گل‌محمدی به خبرنگار "ورزش سه"گفت: امروز پرسپولیس یک بازی مهم با الهلال دارد. تمرینات ذوب‌آهن همین امروز شروع می‌ شود و برای همین من به اصفهان آمدم. اما اگر من در تهران بودم قطعا به ورزشگاه آزادی می‌ رفتم و از پرسپولیس حمایت می‌ کردم. برای همین هم از هواداران می‌ خواهم که به ورزشگاه بروند. درست است که الهلال تیم بزرگ و خوبی است اما با حمایت تماشاگران این شانس را داریم که کار را در تهران تمام کنیم.

هواداران پرسپولیس در انتخاب من نقش داشتند

وقتی اسم خودم را به عنوان یکی از نامزدهای بهترین مربی لیگ در برنامه نود دیدم، خوشحال شدم. باعث افتخار من است که توانستم بهترین مربی لیگ چهاردهم باشم این موفقیت را مدیون همکارانم، مدیر باشگاه، بازیکن ها و هیات مدیره هستم و از همه هوادارانی که می‌ دانم بخش عمده آنها طرفداران پرسپولیس هستند و در انتخاب من به عنوان بهترین مربی دخیل بودند، تشکر می‌ کنم و همچنین کسانی که به من رای دادند و هوداران ذوب‌آهن.

ذوب‌آهن استحقاق این انتخاب را داشت

امسال، سال خوبی برای من بود هر چند که یک بازی حذفی هم در پیش داریم. به قول معروف توانستم پایان خوبی داشته باشم. این موفقیت را در درجه اول لطف خدا و عنایت او می‌ دانم. اگر رای هایی که به من داده شده را به خواهم بررسی کنم باید بگویم که ما امسال در ذوب‌آهن بیشترین زحمت را کشیدیم تا تیم به اینجا برسد. باز هم از کسانی که در انتخاب من نقش داشتند، کمال تشکر را دارم. اگر ملاک پیشرفت، کار و نتیجه گیری باشد و همچنین زیبا بازی کردن فکر می‌ کنم که ذوب‌آهن استحقاق این انتخاب را داشت.

من به همه مربیان رای می‌ دهم

من اگر قرار بود به یکی مربی رای دهم قطعا همه آنها را انتخاب می‌ کردم. اسکوچیچ که مشکلات زیادی در فولاد داشت و بازیکنان زیادی را از دست داد ولی نتایج خوبی گرفت. آقای فرکی که با وجود مشکلاتی که در اصفهان برایش به وجود آورده بودند، سپاهان را قهرمان کرد. آقای تونی که به نظر من یکی از بهترین مربی ها بود و بازی ها هجومی و خوبی را به نمایش گذاشت. آقای منصوریان که با وجود بازیکنان جوان در سه جبهه لیگ، آسیایی و جام‌حذفی جنگید. فکر می‌ کنم همه مربیان شایسته انتخاب برترین ها بودند.

13:13 1394/02/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن