تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812909563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت از توليد نيازي به مانور تبليغاتي ندارد/ پشت ديوار بسته نمي توان براي توليد تصميم گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۹ق.ظ)
پورفلاح: حمايت از توليد نيازي به مانور تبليغاتي ندارد/ پشت ديوار بسته نمي توان براي توليد تصميم گرفت موج- نايب رئيس اتاق بازرگاني ايران و استراليا گفت: اگر سياست گذاران مي خواهند در راستاي بهبود توليد، مانوري را ارائه کنند بايد ببيند که ابتدا توليدکنندگان با فلسفه آنها موافق هستند يا خير و اين که پشت ديوارهاي بسته براي توليد تصميم نگيرند.
احمد پور فلاح قائم مقام رئيس هيات مديره اتاق بازرگاني ايران و ايتاليا درباره نبود منابع مالي در اختيار توليدکنندگان به خبرنگار خبرگزاري موج اظهارکرد: متاسفانه امروز توليدکنندگان دسترسي مناسب به منابعي که به نفع توليد مصوب شده را ندارند و در شرايطي کاهش نرخ سود را بارديگر تجربه کرديم که مطمئنا، شرايط براي بنگاه داران نه تنها آسان نمي شود بلکه سخت گيرانه تر هم مي شود.
وي ادامه داد: بارها از تصميم گيران و سياست گذاران درخواست کرده ايم که اگر مي خواهند براي توليد تصميم گيري کنند، نظرات بخش توليد را هم دريافت کنند.
پورفلاح با انتقاد از اين نوع تصميم گيري ها گفت: اگر سياست گذاران مي خواهند در راستاي بهبود توليد، مانوري را ارائه کنند بايد ببيند که ابتدا توليدکنندگان با فلسفه آنها موافق هستند يا خير و اين که پشت ديوارهاي بسته براي توليد تصميم نگيرند و تصميمات ضدتوليد را با نام جهت دهي بخش توليد، بزور به ضرر توليد اجرايي نکنند.
نايب رئيس اتاق ايران و استراليا درباره ماليات محور شدن سياست هاي اقتصادي دولت نيز گفت: قانون ماليات به افزايش درآمدهاي دولت کمک نمي‌کند و از طرفي مانع سرمايه‌گذاري نيز هست زيرا وزير امور اقتصادي و دارايي نيز منتقد اخذ ماليات‌هاي مستقيم است و خواستار اصلاح اين قانون در روند بررسي و تصويب هم شد.
عضو شوراي مرکزي ICC تاکيدکرد: اگر قرار باشد هر برنامه اي پس از تعامل با بخش خصوصي و توافق نسبي يا توافق اجباري در چنبره پيچ و خم هاي اداري و تامين بودجه گرفتار شود، بي ترديد انگيزه را براي مشارکت در حرکت هاي بعدي کم رنگ و کمرنگ تر مي کند.
وي در پايان تاکيد کرد: پس بياييد زير پرچم اقتصاد مقاومتي به گونه ديگري بيانديشيم و نحوه ديگري عمل کنيم و با نگاهي به وضعيت تامين مواد اوليه، نرخ ارز، عدم پرداخت مطالبات بخش خصوصي، ال سي داخلي بي توجهي به مساله اشتغال، بهره وري، کاهش سرمايه گذاي نگراني ما در اين سال با پيام حمايت از توليد ملي، کار و سرمايه ايراني صد چندان مي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن