تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801556379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل امور بانوان استانداری البرز: جشنواره مهربانو در کرج برگزار میشود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل امور بانوان استانداری البرز:
جشنواره مهربانو در کرج برگزار میشود
مدیرکل امور بانوان استانداری البرز گفت: جشنواره مهربانو در کرج برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: جشنواره مهربانو در کرج برگزار میشود



بی‌بی عصمت سرافرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با بیان اینکه مشارکت بانوان در فعالیت‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های این قشر می تواند گامی موثر در جهت ارتقای فعالیتهای بانوان در حوزه های مختلف باشد گفت: در این راستا برنامه ریزیهای اساسی برای توسعه فعالیتهای بانوان این استان انجام شده است که تلاش میشود با استفاده از ظرفیتهای موجود این مهم به تحقق بپیوندد.
وی با تاکید بر اینکه مطالعه و بررسی قوانین بالا دستی، توجه به حوزه زنان و خانواده و تحلیل وضعیت موجود بر اساس آمارهای ارائه شده از مهمترین اقدامات  وبرنامه های ما در حوزه زنان محسوب می شود بیان داشت: در تدوین هسته های کلیدی طی گروه های کارشناسی، مشارکت زنان و تحکیم بنیان خانواده ارتقا توانمندسازی زنان در حوزه‌های اجتماعی، بهداشتی، ورزش، آموزش و پرورش ، کشاورزی، میراث فرهنگی و ... مد نظر قرار گرفته است.
مدیرکل امور بانوان استانداری البرز بر ضرورت احصاء توانمندی ها و قابلیت های جامعه زنان اشاره و تأکید کرد: بیش از آن که بر ارتقای توانمندی زنان نیاز داشته باشیم باید به برداشتن موانع موجود برای بهره‌مندی از توان زنان در عرصه های مختلف توجه کرد. 
وی همچنین به جشنواره مهربانو که دربر گیرنده تمام فعالیت‌های حوزه بانوان جامعه است اشاره کرد و گفت: مخاطب و بازدیدکنندگان این جشنواره زنان هستند که با هدف معرفی توانمندی‌ها، محصولات، خدمات ویژه بانوان اجرایی می شود.
وی از مهمترین افداماتی که باید در حوزه زنان نیز انجام شود را طرح موانع اشتغال زنان فارغ التحصیل در رشته های هنر عنوان کرد.
انتهای پیام/2302/

94/02/29 - 06:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن