تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813228092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دکتر ولایتی و ژنرال عون تحولات منطقه و لبنان را بررسی کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دکتر ولایتی و ژنرال عون تحولات منطقه و لبنان را بررسی کردند بیروت – ایرنا – دکترعلی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل و ژنرال میشل عون رییس حزب جریان آزاد ملی لبنان شامگاه دوشنبه دیدار و اوضاع و تحولات منطقه را بررسی کردند.


به گزارش ایرنا، رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس فراکسیون تغییر و اصلاح در مجلس لبنان در این دیدار که در رابیه محل اقامت ژنرال عون و با حضور محمد فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت برگزار شد، درباره اوضاع و تحولات لبنان نیز گفت وگو کردند.
دکتر ولایتی که صبح دوشنبه برای شرکت در مراسم اختتامیه همایش علمایی بین المللی برای فلسطین وارد لبنان شد، پیش از این با نبیه بری رییس مجلس و تمام سلام نخست وزیر لبنان به طور جداگانه دیدار و گفت وگو کرد.
وی با حضور در روضه الشهدای مقاومت اسلامی در ضاحیه جنوبی بیروت به مقام شامخ شهدا با قرائت فاتحه و نثار تاج گل ادای احترام کرد.
مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل در گفت وگو با خبرنگاران نیز به سئوالات آنان در باره مهمترین مسائل منطقه و جهان و روابط راهبردی تهران و بیروت پاسخ گفت.
دکتر ولایتی در فرودگاه بین المللی بیروت مورد استقبال محمد فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران، مسوولان سازمان های ایرانی مستقر در لبنان و مقامات سیاسی و مذهبی لبنانی قرار گرفت.
دکترعلی مقداد عضو پارلمان لبنان به نمایندگی از سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله و خلیل حمدان نماینده نبیه بری رییس مجلس و رییس جنبش شیعی امل این کشور، از ولایتی در فرودگاه بیروت استقبال کردند.
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در مراسم اختتامیه همایش علمایی بین المللی برای فلسطین در هتل الساحه بیروت پایتخت لبنان، با تاکید بر اینکه پیکان مبارزه باید علیه رژِیم صهیونیستی نشانه رود، اظهار داشت: فلسطین و مسجد الاقصی از چنان عظمتی برخوردارند که می توانند محور وحدت همه مسلمانان شوند.
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: بازگشت آوارگان به سرزمین آباء و اجدادی خود خواست تغییر ناپذیر ملت فلسطین است.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل تصریح کرد: جهان اسلام از گروه های مختلف فلسطینی انتظار دارد با حل اختلافات خود و ایجاد وحدت در جهت تحقق آرمان ملت فلسطین به حرکت درآیند.
دکتر ولایتی با بیان اینکه «بازگشت آوارگان که یک حق کاملا قانونی است، جز از طریق پاسداشت از حق مقاومت میسر نخواهد بود» تاکید کرد: تجربه چند دهه مبارزات ملت فلسطین نشان می دهد که دشمن صهیونیستی جز زبان زور نمی فهمد و جز در برابر قوت و قدرت تسلیم حق نخواهد شد.
خاورم ** 1324






29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن