تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819840433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تضييع حقوق ديگران، بيانگر ضعف نظارت دروني افراد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۱۲ب.ظ)
فرمانده انتظامي استان قم: تضييع حقوق ديگران، بيانگر ضعف نظارت دروني افراد است موج - قم - فرمانده انتظامي استان قم در آيين صبحگاه عمومي اين فرماندهي با اشاره به اهميت خودکنترلي و نظارت دروني، گفت: تضييع حقوق ديگران، بيانگر عدم نظارت دروني افراد است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، فرمانده انتظامي استان قم با بيان اينکه يکي از مسائل بسيار مهم در سازمان ها موضوع نظارت است که به وسيله ابزارهايي همچون تجهيزاتي و انساني عملکرد افراد و برنامه هاي آن سازمان را مورد سنجش و بازرسي قرار مي دهند، گفت: در اين پايش اگر اهداف از پيش تعيين شده رقم خورده باشد موجب خوشايند سازي سازمان و پيشرفت آن مي شود در غير اين صورت ناکارآمد بوده و با چالش و ضعف روبرو خواهد شد.
وي با اشاره به اينکه اين نظارت ها با ابزارهاي بيروني صورت مي گيرد و نمونه آن بازرسي هايي است که فرماندهان به صورت مترقبه و غير مترقبه، آشکارا و نامحسوس انجام مي دهند، گفت: خودکنترلي و حاکميت بر درون توسط خود افراد، نمونه هايي از نظارت دروني است.
سردار کاظم مجتبايي تصريح کرد: نظارت دروني همانند نظارت بيروني نيست، در آن از قدرت دروني استفاده کرده و تربيت نفس به دست خود شخص انجام مي شود و نيازي به مدير و فرمانده نيست.
وي با بيان اينکه رسيدن به اين مهم يک نگاه عميق تر و دروني را مي طلبد و کار سختي است که افراد بخواهند مديريت معنوي بر روان دروني خود داشته باشند، افزود: افراد براي محقق شدن آن بايد ايستگاه هايي را طي کنند که يکي از آن ها شناخت قدرت و نيروهاي دروني است که بايد به يک خودباوري رسيد آن را بيدار کرده و پرورش داد تا به يک خود کنترلي رسيد.
فرمانده انتظامي استان قم با بيان اينکه اگر عقل و وجدان پرورش نداشته باشند منشأ آسيب خواهند شد، تصريح کرد: اگر به عقل، منطق و وجدان توجه نشود در دام آسيب هايي مثل فساد، رشوه گرفتن و ظلم و بي عدالتي گرفتار خواهند شد.
مجتبايي با اشاره به اينکه وجدان کنترل کننده در درون ماست، گفت: در صورتي که وجدان بيدار باشد قدرت ادراک بالا بوده و رفتار ناشايستي از آن سر نخواهد زد در اين صورت خوشحال و شاداب شده و به سلسله اعصاب منتقل مي کند.
وي خداباوري را به عنوان دومين ايستگاه مديريت معنوي بر روان دروني برشمرد و گفت: دليل رسيدن به خداباوري اين است که افراد قدرتي را بالاتر از ناظران بيروني مي دانند که ما فوق همه ناظران است و روزي بايد در برابر اعمال خود پاسخگو باشند.
فرمانده انتظامي استان قم افزود: جهان باوري سومين مورد است که اگر آن را باور داشته باشيم که جهان نزديک و دور هر کدام حق و حقوقي دارند و ما نبايد به حقوق ديگران تجاروز کنيم، نظارت صحيح شکل خواهد گرفت.
مجتبايي تصريح کرد: اگر نظارت دروني در فرد وجود نداشته باشد شيطان نفوذ کرده و دچار آسيب خواهد شد.
فرمانده انتظامي استان قم سپس با اشاره به مأموريت هايي همچون تأمين نظم و امنيت نيمه شعبان ولادت حضرت ولي عصر (عج)، رحلت امام خميني (ره) در 14 خرداد و قيام خونين 15 خرداد از تشکيل قرارگاه قائم با سه کميته زير مجموعه در اين رابطه خبر داد و گفت: تراکم و تعداد کار مي طلبد با انگيزه و توان بيشتري وارد اين عرصه ماموريتي شد و در اين خصوص بخش هاي ترافيکي براي ما فوق العاده مهم است که بايد مجاهدانه وارد شويم.
گفتني است، پيش از رژه يگان هاي نمونه مستقر در ميدان، از معاونان اين فرماندهي که در بازرسي هاي بازرسان ناجا در سال 93 عملکرد مطلوبي داشتند از سوي فرمانده انتظامي استان قم با اهداي لوح تقدير تجليل شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن